تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
کد خبر : 26286

زالی در جلسه دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور عنوان کرد: برای حل مشکل واحدهای تعطیل مصمم هستیم 

زالی در جلسه دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور عنوان کرد: برای حل مشکل واحدهای تعطیل مصمم هستیم 

کافه دانش: جلسه دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با دستور کار بررسی مشکلات ایها گستر و یک واحد صنعتی آرد و نان برگزار شد. میثم زالی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در حاشیه این جلسه با اشاره به بازدید دو هفته قبل خود که به همراه دادستان گیلان و …

کافه دانش: جلسه دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با دستور کار بررسی مشکلات ایها گستر و یک واحد صنعتی آرد و نان برگزار شد.

میثم زالی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در حاشیه این جلسه با اشاره به بازدید دو هفته قبل خود که به همراه دادستان گیلان و چند تن از مسئولان ارشد استانی انجام شد، گفت: تجهیزاتی که در این واحد صنعتی چاپ و نشر وجود دارد، از به روزترین تجهیزات صنعت چاپ در دنیا بوده و برخی از آن ها حتی در خاورمیانه نیز کم نظیر است. متاسفانه برخی تخلفات در زمینه تملیک این واحد صنعتی توسط یکی از بانک ها انجام شده و نتیجه این تصرفات خلاف قانون، تعطیلی بیش از ۶ ساله این واحد صنعتی و بیکار شدن صدها کارگر آن بوده است. پس از بازدیدی که از این واحد صنعتی داشتیم، مصمم هستیم که مشکلات آن را در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور به سرعت حل کنیم تا هر چه سریع تر این واحد صنعتی به چرخه تولید بازگردد.

به گفته دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور،بررسی  مشکلات یک واحد صنعتی آرد و نان دیگر دستور جلسه امروز بود. بخشی از گندم این مجموعه، به دلیل بلایای طبیعی دچار خسارت شده است و این واحد تولیدی معوقاتی به گمرک دارد که با مصوبه کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید کشور استان گیلان و تایید این مصوبه در ستاد، مشکلات این واحد تولیدی به زودی مرتفع خواهد شد.

گفتنی است به دلیل شرایط خاصی که با تشدید مجدد شیوع بیماری کرونا ایجاد شده است، برخی اعضا در این جلسه به صورت ویدیو کنفرانس حضور داشتند.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.