تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
کد خبر : 585266

ریمپ ایسیو لیفان ایکس 60 ؛ بهترین انتخاب برای داشتن خودرویی قدرتمند

ریمپ ایسیو لیفان ایکس 60 ؛ بهترین انتخاب برای داشتن خودرویی قدرتمند

بسیاری از دارندگان خودرو می خواهند قدرت بیشتری برای خودروهای خود داشته باشند یا با همان مقدار سوخت در باک، مسافت بیشتری را طی کنند. یک راه ساده برای بهبود عملکرد خودرو، ریمپ ایی سی یو یا ریمپ واحد کنترل موتور است. اگر بخواهیم عملکرد خودروی خود را با هزینه های نسبتاً کم بهبود دهیم،

بسیاری از دارندگان خودرو می خواهند قدرت بیشتری برای خودروهای خود داشته باشند یا با همان مقدار سوخت در باک، مسافت بیشتری را طی کنند. یک راه ساده برای بهبود عملکرد خودرو، ریمپ ایی سی یو یا ریمپ واحد کنترل موتور است.

اگر بخواهیم عملکرد خودروی خود را با هزینه های نسبتاً کم بهبود دهیم، این راه خوبی است. ECU از کدهای برنامه نویسی خاصی برای کنترل جنبه های مختلف عملکرد موتور و احتراق سوخت استفاده می کند. ریمپ لیفان ایکس 60 ، یکی از نمونه های موفق ریمپ در مرکز کاراک می باشد که با استقبال خوبی مواجه شده است .

ریمپ ایسیو لیفان  x60 در مرکز کاراک

این کار با دقت بالایی انجام می شود و نیاز به استفاده از ابزار و تجهیزات تخصصی دارد. اگر بخواهیم عملکرد لیفانx60   را از قسمت های داخلی آن بهینه کنیم، ریمپ بهترین راه است . بدیهی است که عملکرد خودرو از موتور نشات می گیرد. برخی از سازندگان خودرو از یک تاکتیک زیرکانه استفاده می کنند که از یک موتور برای سطوح مختلف عملکرد استفاده می کنند و با محدود کردن تنظیمات ایسیو ، مدل های فیس لیفت را ارائه می دهند که تنها با برداشتن این محدودیت ها در ایسیو نسخه اولیه خودرو ، عملکرد بهتری خواهد داشت .

بیشتر بخوانید :  مقالات ریمپ

در مرکز ریمپ ایسیو کاراک خودرو لیفان X60 به منظور تقویت خودرو بصورت تخصصی توسط دستگاه های خارجی ریمپ می شود. بارها دیده شده که شرکت های دیگر بدلیل وارد نبودن به ریمپ این خودرو سبب روشن شدن چراغ چک شده اند و ایراد سخت افزاری ایجاد کرده اند.

مجموع خدماتی که برای لیفان X60 به منظور ریمپ و تقویت انجام میشود شامل :

  • افزایش شتاب و سرعت
  • افزایش قدرت و گشتاور
  • کاهش مصرف سوخت
  • رفع کپ و تاخیر پدال گاز
  • حذف سنسور دوم اکسیژن
  • رفع ریپ زدن حین حرکت

ریمپ ایسیو لیفان ایکس 60 ؛ بهترین انتخاب برای داشتن خودرویی قدرتمند

مزایا ریمپ لیفان x60

خودرویی با ECU که اخیراً برای افزایش گشتاور و قدرت بازسازی شده است، می‌تواند شتاب نرم‌تر و واکنش‌های دریچه گاز تیزتر را تجربه کند. می‌توانیم هندلینگ بهتری در خودرو داشته باشیم. بسته به مدل خودرو، می‌توانیم تا 35 درصد افزایش عملکرد داشته باشیم.

ریمپ ECU همچنین می تواند برای کاهش انتشار CO2، کاهش میزان سوخت و اطمینان از رانندگی آسان تر استفاده شود. زمانی که بخواهیم مصرف سوخت بهتری داشته باشیم، گشتاور کاهش می یابد و این امر نیاز به تعویض دنده را در حین رانندگی شهری کاهش می دهد. به نوبه خود، ما می توانیم آلایندگی و مصرف سوخت را کاهش دهیم . ری مپ ECU می تواند بازده سوخت را تا 20 درصد بهبود بخشد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.