تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۹:۲۶
کد خبر : 64325

ریموت کنترل جدید تلویزیون های سامسونگ با مودم اینترنت شما شارژ می‌شود!

ریموت کنترل جدید تلویزیون های سامسونگ با مودم اینترنت شما شارژ می‌شود!

ریموت کنترل جدید تلویزیون های سامسونگ با مودم اینترنت شما شارژ می‌شود! ریموت کنترل جدید تلویزیون های سامسونگ علاوه بر شارژ با پورت USB-C و انرژی خورشیدی، می‌تواند با امواج مودم اینترنت منزل..

ریموت کنترل جدید تلویزیون های سامسونگ با مودم اینترنت شما شارژ می‌شود!

ریموت کنترل جدید تلویزیون های سامسونگ علاوه بر شارژ با پورت USB-C و انرژی خورشیدی، می‌تواند با امواج مودم اینترنت منزل شما هم شارژ شود!

تصور نمی‌کردیم یکی از جذاب‌ترین محصولاتی که در نمایشگاه CES 2022 معرفی می‌شود، یک ریموت کنترل باشد. ولی ریموت کنترل جدید تلویزیون های سامسونگ ارزش این را دارد که یکی از بهترین محصولات این نمایشگاه باشد.

به سال گذشته برمی‌گردیم، جایی که سامسونگ از یک ریموت کنترل جدید به نام Eco Remote رونمایی کرد که از طریق انرژی خورشیدی، باتری داخلی خود را شارژ می‌کرد. مدلی که امسال معرفی شده، علاوه بر اینکه با انرژی خورشیدی شارژ می‌شود، می‌تواند امواج رادیویی مودم اینترنت شما را از طریق Wi-Fi جذب کرده و آن را به شارژ تبدیل کند.

معمولاً امواج رادیویی که از مودم‌ها ساطع می‌شود بی‌استفاده می‌شوند؛ زیرا آن‌ها فقط برای دستگاه‌های کم توان مناسب هستند. همین باعث به وجود آمدن ایده جدیدی در ذهن مهندسان سامسونگ شد تا شما بتوانید از این امواج بی‌استفاده، نهایت استفاده را ببرید و همیشه ریموت کنترل تلویزیون خودتان را شارژ نگه دارید.

ریموت کنترل جدید تلویزیون های سامسونگ

برداشت و استفاده از امواج رادیویی ایده جدیدی نیست،‌ ولی در این تکنیک راهی به وجود آمده تا از این امواج بتوان در محصولات واقعی استفاده کرد. بنابراین ریموت کنترل جدید تلویزیون های سامسونگ نه تنها می‌تواند از طریق یک پنل خورشیدی که در پشت آن تعبیه شده با انرژی خورشیدی شارژ شود، بلکه به یک پورت USB-C برای شارژ سیمی مجهز است و اگر هیچ یک از این‌ها در دسترس نبود، از مودم روتر منزل شما تغذیه می‌کند تا روشن بماند. استفاده از انرژی خورشیدی به تنهایی می‌تواند از دور انداختن ۹۹ میلیون باتری طی ۷ سال یا متوسط عمر یک تلویزیون جلوگیری کند.

به غیر از روش شارژ، این ریموت کنترل کاملاً شبیه به دیگر ریموت کنترل‌های موجود است. شما همان دکمه‌های استاندارد و شورتکات دسترسی سریع به سرویس‌های پخش نتفلیکس، دیزنی پلاس و آمازون پرایم ویدیو را در اختیار خواهید داشت. برای ساخت بدنه این ریموت کنترل هم از مواد بازیافت شده استفاده شده و امسال برای اولین بار با رنگ سفید عرضه می‌شود. این ریموت کنترل داخل کارتن تمام تلویزیون‌های مدل ۲۰۲۲ سامسونگ قرار خواهد گرفت و نیازی نیست که به صورت جداگانه آن را تهیه کنید.

منبع :gizmodoمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.