تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
کد خبر : 60593

ریمستر بازی رد دد ریدمپشن ۱ در دست توسعه قرار دارد

ریمستر بازی رد دد ریدمپشن ۱ در دست توسعه قرار دارد

ریمستر بازی رد دد ریدمپشن ۱ در دست توسعه قرار داردطبق شایعات، نسخه‌ی ریمستر بازی رد دد ریدمپشن ۱ – Red Dead Redemption از سوی شرکت راک‌استار در دست ساخت قرار گرفته است.
گفته می‌شود که راکستار پس از عر..

ریمستر بازی رد دد ریدمپشن 1ریمستر بازی رد دد ریدمپشن ۱ در دست توسعه قرار دارد

طبق شایعات، نسخه‌ی ریمستر بازی رد دد ریدمپشن ۱ – Red Dead Redemption از سوی شرکت راک‌استار در دست ساخت قرار گرفته است.

گفته می‌شود که راکستار پس از عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی جی‌تی‌ای: تریلوژی، ریمستر بازی رد دد ریدمپشن ۱ را در آینده‌ی نزدیک رونمایی خواهد کرد.

راکستار به‌زودی ریمستر بازی جی‌تی‌ای: تریلوژی را روانه‌ی بازار می‌کند که نشان می‌دهد آن‌ها سیاست‌های خود را نسبت به بازسازی عناوین قدیمی تغییر داده‌اند و این بدین معناست که باید منتظر عرضه‌ی بازسازی عناوین قدیمی بیشتری باشیم.

شایعات حاکی از این است راک‌استار قصد دارد ریمستر بازی رد دد ریدمپشن ۱ را هم بسازد. این خبر از سوی وب‌سایت دی‌اس‌او گیمینگ (DSOGaming) منتشر شده که ادعا می‌کند پروژه‌ی بعدی این شرکت بزرگ، انتشار قسمت اول رد دد برای کنسول‌های نسل جدید و رایانه‌های شخصی است.

طبق گفته‌ی این وب‌سایت، راک‌استار نمی‌خواهد بازی مذکور را از پایه بازسازی کند (مشابه کاری که شرکت تیک-تو با قسمت اول بازی مافیا انجام داد) اما نسخه‌ی جدید با بهبودهای گرافیکی زیادی همراه خواهد بود.

ریمستر بازی رد دد ریدمپشن 1

در این گزارش، تاریخ عرضه‌ی بازی یا زمان معرفی آن ذکر نشده است. البته در سال‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون انتشار ریمستر قسمت اول شنیده‌ایم که هیچ‌کدام به واقعیت تبدیل نشدند و تا تایید رسمی، نباید این اخبار را جدی گرفت.

رد دد ریدمپشن یکی از پرفروش‌ترین سری بازی‌های راک‌استار بعد از جی‌تی‌ای است. قسمت دوم این بازی که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، تاکنون ۳۸ میلیون نسخه در سرتاسر فروش داشته و موفقیت بی‌نظیری کسب کرده است. بنابراین می‌توان انتظار داشت که بازسازی نسخه‌ی اوریجینال نیز در کانون توجه قرار بگیرد.

توسعه‌ی قسمت نخست Red Dead Redemption بیش از ۵ سال به طول انجامید و سرانجام در سال ۲۰۱۰ برای کنسول‌های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ عرضه شد و مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. این بازی در همان سه هفته‌ی ابتدایی عرضه، بیش از ۵ میلیون نسخه فروش داشت و تا اینجا بیش از ۱۵ میلیون نسخه‌ از آن به‌ فروش رسیده است.

همچنین مطالعه کنید: اولین تریلر بازی Grand Theft Auto: The Trilogy را تماشا کنید

رد دد ریدمپشن توانست جایزه‌ی بهترین بازی سال را از سوی مجلات و سایت‌های معتبر کسب کند و حالا باید دید که نسخه‌ی بازسازی آن تا چه اندازه می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.

منبعgamingboltمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.