تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
کد خبر : 56256

ریمستر بازی آلن ویک به صورت رسمی معرفی شد؛ کابوس‌ها بازمی‌گردند

ریمستر بازی آلن ویک به صورت رسمی معرفی شد؛ کابوس‌ها بازمی‌گردند

ریمستر بازی آلن ویک به صورت رسمی معرفی شد؛ کابوس‌ها بازمی‌گردندسرانجام ریمستر بازی آلن ویک معرفی شد. پلی استیشن، ایکس باکس و پی‌سی مقصد این عنوان خواهند بود و هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است.
بالاخ..

بازی آلن ویکریمستر بازی آلن ویک به صورت رسمی معرفی شد؛ کابوس‌ها بازمی‌گردند

سرانجام ریمستر بازی آلن ویک معرفی شد. پلی استیشن، ایکس باکس و پی‌سی مقصد این عنوان خواهند بود و هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است.

بالاخره شایعات به حقیقت پیوستند و نسخه ریمستر یکی از تاثیرگذارترین عناوین ترسناک دهه اخیر معرفی شد. در چند روز گذشته خبرهای بسیاری درباره رونمایی از ریمستر بازی آلن ویک به گوش می‌رسید و بالاخره این اتفاق رخ داد. Remedy Entertainment تایید کرده است که این بازی در پاییز امسال توسط اپیک گیمز به عنوان یک نسخه میان‌نسلی برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. همچنین رمدی و اپیک گیمز در حال حاضر بر روی یک پروژه AAA بزرگ که گفته می‌شود Alan Wake 2 خواهد بود کار می‌کنند.

ریمستر بازی آلن ویک شامل بازی اصلی، هر دو اکسپنشن آن (The Signal و The Writer) و همچنین یادداشت و تفسیر ویژه‌ای از طرف نویسنده و خالق این عنوان یعنی آقای سم لیک دوست‌داشتنی خواهد بود. رمدی درباره این نسخه می‌گوید: «این بازی هنوز مانند تجربه‌ اولیه‌ای است سال‌ها پیش عاشق‌اش شده‌اید. هرچند کیفیت گرافیکی و جلوه‌های بصری آن به شکل قابل توجهی ارتقاء پیدا کرده است. اگر تازه می‌خواهید به سراغ این عنوان بروید و نمایشگرهایتان قادر به پشتیبانی از ۴k هستند، می‌توانید این نسخه را با کیفیت ۴k تجربه کنید. Alan Wake Remastered شامل کات‌سین‌های باکیفیت‌ سینمایی و مدل‌های پیشرفته‌تر خواهد بود که به واسطه ویژگی‌های کنسول‌های نسل جدید، به‌روز شده و بهبود یافته‌اند.»

شاید تصمیم رمدی برای معرفی ریمستر Alan Wake، زنده کردن خاطرات طرفداران با این عنوان و یادآوری مجددش باشد. اگر ساخت آلن ویک ۲ حقیقت داشته باشد -که به احتمال زیاد دارد- Remedy با یک تیر دو نشان را هدف قرار داده است! آشنایی مخاطبین جدید با اتمسفر این فرنچایز و خاطره‌بازی طرفداران قدیمی، می‌تواند به شکل راحت‌تری بستر معرفی نسخه دوم را در آینده فراهم کند.

همچنین مطالعه کنید:

شایعه: ریمستر بازی Alan Wake در پاییز امسال منتشر خواهد شد

ریمستر بازی آلن ویک در پاییز امسال برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این عنوان اعلام نشده است اما گفته می‌شود که ۵ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۳ مهر ۱۴۰۰) تاریخ انتشار Alan Wake Remastered خواهد بود. برای دریافت اطلاعات تکمیلی‌تر، باید منتظر واکنش‌های رمدی یا سم لیک باشیم.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.