تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
کد خبر : 73326

ریلمی Narzo 50 5G و Narzo 50 Pro 5G معرفی شدند

ریلمی Narzo 50 5G و Narzo 50 Pro 5G معرفی شدند

ریلمی Narzo 50 5G و Narzo 50 Pro 5G معرفی شدنددو گوشی ریلمی Narzo 50 5G و Narzo 50 Pro 5G با پردازنده‌های دایمنسیتی و عمر باتری بالا معرفی شدند. در دادامه به بررسی مشخصات فنی و قیمت دو گوشی Realme می‌..

ریلمی Narzo 50 5G و Narzo 50 Pro 5G معرفی شدند

دو گوشی ریلمی Narzo 50 5G و Narzo 50 Pro 5G با پردازنده‌های دایمنسیتی و عمر باتری بالا معرفی شدند. در دادامه به بررسی مشخصات فنی و قیمت دو گوشی Realme می‌پردازیم.

کمپانی ریلمی امروز از دو عضو جدید خانواده Narzo 50 خود رونمایی کرد. هر دو گوشی جدید ریلمی Narzo 50 5G و Narzo 50 Pro 5G از صفحه نمایش‌هایی ۹۰ هرتزی بهره می‌برند و به تراشه‌های دایمنسیتی مجهزند. علاوه بر این، هر دوی آن‌ها باتری‌های ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارند و شارژ آن‌ها با توان ۳۳ وات انجام می‌شود.

در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا به بررسی مشخصات این دو محصول جدید بپردازیم.

گوشی ریلمی Narzo 50 Pro 5G

ریلمی Narzo 50 5G

نسخه پرو از Narzo 50 5G صفحه نمایشی ۶.۴ اینچی و ۹۰ هرتزی دارد و از پانل‌های امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس استفاده می‌کند. ریلمی برای حفاظت از این صفحه نمایش از لایه محافظ گوریلا گلس ۵ استفاده کرده است.

در قسمت پشت این گوشی شاهد تعبیه دوربین سه‌گانه هستیم. این دوربین از یک حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی تشکیل شده و یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی نیز در آن به کار گرفته شده‌اند.

ریلمی Narzo 50 5G

ریلمی Narzo Pro 50 5G همچنین به چیپست‌های دایمنسیتی ۹۲۰ مدیاتک مجهز است و از ۶ یا ۸ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

نسخه پرو از Narzo 50 5G از رابط کاربری Realme UI 3.0 بر پایه اندروید ۱۲ بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این محصول هم می‌توان به حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس و جک هدفون اشاره کرد.

Narzo 50 Pro 5G در دو رنگ آبی و مشکی روانه بازار خواهد شد و در نسخه پایه با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی حدود ۲۸۳ دلار قیمت خواهد داشت. نسخه قدرتمندتری این گوشی با هشت گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی نیز حدود ۳۱۰ دلار قیمت خواهد داشت.

ریلمی Narzo 50 5G

ریلمی Narzo 50 5G

نسخه استاندارد نارزو ۵۰ ۵G صفحه نمایش بزرگتری دارد. اندازه این صفحه نمایش ۶.۶ اینچی است و از پانل‌های ال سی دی با رزولوشن فول اچ دی استفاده می‌کند.

این محصول همچنین از چیپست‌های دایمنسیتی ۸۱۰ در کنار ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. بعلاوه، دوربین اصلی آن هم دوگانه است و از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار یک ماژول هشت مگاپیکسلی فوق عریض بهره می‌برد. دوربین سلفی ریلمی Narzo 50 5G هشت مگاپیکسلی است.

ریلمی Narzo 50 5G

نارزو ۵۰ ۵G هم به رابط کاربری Realme UI 3.0 مجهز است که بر اساس اندروید ۱۲ طراحی شده است. بعلاوه، این گوشی هم به اسپیکرهای استریو و جک هدفون مجهز شده و حسگر اثر انگشت آن نیز با کلید پاور ادغام شده است.

همانند نسخه Pro، نسخه استاندارد هم در دو رنگ آبی و مشکی روانه بازار خواهد شد. قیمت نسخه پایه این گوشی با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی حدودا ۲۰۶ دلار اعلام شده و نسخه ۶/۱۲۸ آن حدود ۲۳۲ دلار قیمت دارد.

منبع :GSMArenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.