تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
کد خبر : 59661

ریلمی از گوشی‌های GT نیو ۲T و Q3s رونمایی کرد

ریلمی از گوشی‌های GT نیو ۲T و Q3s رونمایی کرد

ریلمی از گوشی‌های GT نیو ۲T و Q3s رونمایی کردرویداد معرفی محصولات جدید ریلمی اوایل امروز در کشور چین برگزار شد و این شرکت در جریان آن از دو گوشی GT نیو ۲T و Q3s رونمایی کرد. GT نیو ۲T در واقع همان ریلمی GT نیو بوده که از طراحی جدیدی بهره برده و از فست شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی در دو رنگ سفید و سیاه عرضه خواهد شد.
مطالب مرتبط:ریلمی از اکوسیستم شارژ مگ دارت رونمایی کردریلمی از اکوسیستم شارژ مگ دارت رونمایی کردریلمی اولین گوشی اندرویدی دنیا با شارژر بی‌سیم مغناطیسی را معرفی می‌کندریلمی در GT نیو ۲T از صفحه نمایش سوپر امولد ۶.۴۳ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتر استفاده کرده است. این گوشی همچنین از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰، رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره برده است. ترکیب دوربین‌های GT نیو ۲T شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ناچ ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود.
نسخه‌ی مجهز به رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۸ گیگابایتی GT نیو ۲T با قیمت ۲.۰۹۹ یوان (۳۲۷ دلار) به فروش رسیده و نسخه..

ریلمی از گوشی‌های GT نیو ۲T و Q3s رونمایی کرد

رویداد معرفی محصولات جدید ریلمی اوایل امروز در کشور چین برگزار شد و این شرکت در جریان آن از دو گوشی GT نیو ۲T و Q3s رونمایی کرد. GT نیو ۲T در واقع همان ریلمی GT نیو بوده که از طراحی جدیدی بهره برده و از فست شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی در دو رنگ سفید و سیاه عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط:

  • ریلمی از اکوسیستم شارژ مگ دارت رونمایی کردریلمی از اکوسیستم شارژ مگ دارت رونمایی کرد
  • ریلمی اولین گوشی اندرویدی دنیا با شارژر بی‌سیم مغناطیسی را معرفی می‌کند

ریلمی در GT نیو ۲T از صفحه نمایش سوپر امولد ۶.۴۳ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتر استفاده کرده است. این گوشی همچنین از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰، رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره برده است. ترکیب دوربین‌های GT نیو ۲T شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ناچ ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود.

ریلمی GT نیو 2T

نسخه‌ی مجهز به رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۸ گیگابایتی GT نیو ۲T با قیمت ۲.۰۹۹ یوان (۳۲۷ دلار) به فروش رسیده و نسخه‌ی ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی آن نیز ۲.۵۹۹ یوان (۴۰۵ دلار) قیمت خواهد داشت. پیش‌فروش این محصول در کشور چین از فردا آغاز شده و تاریخ عرضه‌ی آن نیز ۱۰ آّبان (۱ نوامبر) اعلام شده است.

  • ریلمی Q3s
  • ریلمی Q3s

در طرف دیگر، ریلمی Q3s به صفحه نمایش ال سی دی ۶.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ دی و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز مجهز شده و ناچ بالای این صفحه نمایش، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی را درون خود جای داده است. ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی این گوشی مشابه با GT نیو ۲T بوده و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G نیز قلب تپنده‌ی آن خواهد بود. ریلمی Q3s همچنین از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۳۰ واتی بهره می‌برد.

ریلمی Q3s

ریلمی Q3s در زمان عرضه از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ استفاده کرده و نسخه‌ی ۱۲۸/۸ گیگابایتی و ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی آن به‌ترتیب ۱.۵۹۹ یوان (۲۵۰ دلار) و ۱.۹۹۹ یوان (۳۱۲ دلار) قیمت خواهد داشت. پیش‌فروش این گوشی همانند GT نیو ۲T از فردا آغاز شده و عرضه‌ی آن نیز برای ۱۰ آبان در نظر گرفته شده است.

نظر شما در مورد گوشی‌های ریلمی GT نیو ۲T و Q3s چیست؟ آیا این گوشی‌های از نظر فروش عملکرد مناسبی خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.