تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر : 69187

ریلمی از ساعت هوشمند TechLife Watch S100 و یک هدفون دور گردنی رونمایی کرد

ریلمی از ساعت هوشمند TechLife Watch S100 و یک هدفون دور گردنی رونمایی کرد

ریلمی از ساعت هوشمند TechLife Watch S100 و یک هدفون دور گردنی رونمایی کردکمپانی ریلمی در کنار گوشی ۵G ریلمی ۹، از یک ساعت هوشمند خوش قیمت به نام TechLife Watch S100 و هدفون دور گردنی TechLife Buds N10..

ریلمی از ساعت هوشمند TechLife Watch S100 و یک هدفون دور گردنی رونمایی کرد

کمپانی ریلمی در کنار گوشی ۵G ریلمی ۹، از یک ساعت هوشمند خوش قیمت به نام TechLife Watch S100 و هدفون دور گردنی TechLife Buds N100 رونمایی کرد.

کمپانی ریلمی امروز در کنار گوشی‌های جدید ریلمی ۹ ۵G و ریلمی ۹ ۵G SE از یک ساعت هوشمند به نام TechLife Watch S100 و یک هدفون دور گردنی به نام Buds N100 رونمایی کرد.

ساعت هوشمند ریلمی از یک نمایشگر ۱.۶۹ اینچی لمسی LCD، سنسور اکسیژن خون، حسگر ضربان قلب و گواهی ضد آب IP68 بهره می‌برد. یکی از ویژگی‌های جذاب این اسمارت واچ امکان اندازه‌گیری دمای بدن و پوست است. اگرچه ریلمی به این نکته اشاره می‌کند که تمام امکانات نظارت روی سلامتی در ساعت‌های هوشمند مناسب تشخیص یا درمان پزشکی نیستند.

ساعت هوشمند ریلمی TechLife Watch S100

این ساعت هوشمند از ۲۴ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و بیش از ۱۱۰ واچ فیس را ارائه می‌کند. ریلمی ادعا می‌کند که این گجت پوشیدنی ۱۲ روز عمر باتری دارد. این محصول همچنین در دو رنگ مشکی و سفید و با قیمت ۲۶ دلاری در چین عرضه خواهد شد.

هدفون دورگردنی ریلمی که Buds N100 نام دارد نیز گواهی ضد آب IPX4 را ارائه می‌کند و عمر باتری آن ۱۷ ساعته است.

هدفون دور گردنی ریلمی TechLife Buds N100

این هدفون از درایورهای داینامیک ۹.۲ میلی‌متری بهره می‌برد و به لطف بلوتوث ۵.۲ می‌تواند پوشش ۱۰ متری داشته باشد. ریلمی این گجت را در دو نسخه مشکی و خاکستری و با قیمت ۱۷ دلاری عرضه می‌کند.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.