تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
کد خبر : 66085

رکورد تولید لباسشویی در ایران شکسته شد!

رکورد تولید لباسشویی در ایران شکسته شد!

رکورد تولید لباسشویی در ایران شکسته شد! در جشنی با حضور مدیران ارشد گروه صنعتی انتخاب الکترونیک از ۶۰۰ هزارمین محصول تولید شده از سوی این شرکت در سال جاری رونمایی شد.
به گزارش مرکز ارتباطا..

رکورد تولید لباسشویی در ایران شکسته شد!

در جشنی با حضور مدیران ارشد گروه صنعتی انتخاب الکترونیک از ۶۰۰ هزارمین محصول تولید شده از سوی این شرکت در سال جاری رونمایی شد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، انتخاب الکترونیک، بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات لوازم خانگی در ایران است که سهم قابل توجهی از تولید محصولات مختلف سبد کامل لوازم خانگی در کشور دارد و برهمین اساس حجم چشمگیری از نیاز خانواده‌های ایرانی در بازارهای لوازم خانگی از سوی محصولات برندهای وابسته به این گروه صنعتی (اسنوا، دوو و بُست) تامین می‌شود.

حرکت بر اساس رویکردهای جدید اقتصادی، تولید و طراحی محصولات جدید لوازم خانگی مبتنی بر نیاز خانواده‌های ایرانی، عمق ساخت داخل بالای محصولات و عدم وابستگی به کشورهای خارجی برای تولید، تامین به موقع محصولات مورد نیاز بازار و سبدهای محصولی متنوع از لحاظ قیمت و فناوری، از جمله مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی انتخاب الکترونیک در صنعت و بازار لوازم خانگی ایران است که باعث شده این گروه صنعتی پرچمدار تحقیق و توسعه، تولید، فروش، لجستیک و خدمات پس از فروش لوازم خانگی در کشور باشد.

به گفته مهدی نصری، مدیر محصول شوینده در انتخاب الکترونیک لباسشویی‌های تولید شده در انتخاب الکترونیک حاصل تلاش یک تیم چندهزارنفری برای تولید بهترین محصول منطبق با نیاز مشتری است و تولید ۶۰۰ هزارمین محصول لباسشویی در یک سال نشان دهنده جهش تقریبا دوبرابری تولید محصول نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است.

بر اساس این گزارش، در جشنی با حضور مدیران ارشد گروه صنعتی انتخاب الکترونیک از ۶۰۰ هزارمین محصول تولید شده از سوی این شرکت در سال جاری رونمایی شد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.