تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۴۷
کد خبر : 61908

رکورد بهترین افتتاحیه تاریخ نتفلیکس به فیلم Red Notice رسید

رکورد بهترین افتتاحیه تاریخ نتفلیکس به فیلم Red Notice رسید

رکورد بهترین افتتاحیه تاریخ نتفلیکس به فیلم Red Notice رسیداوایل ماه جاری میلادی بود که فیلم Red Notice با هنرنمایی بازیگران درجه یک هالیوود منتشر گردید و توانست با استقبال خوب مخاطبین همراه شود.
اوای..

رکورد بهترین افتتاحیه تاریخ نتفلیکس به فیلم Red Notice رسید

اوایل ماه جاری میلادی بود که فیلم Red Notice با هنرنمایی بازیگران درجه یک هالیوود منتشر گردید و توانست با استقبال خوب مخاطبین همراه شود.

اوایل سال جاری میلادی، یکی از تهیه‌ کنندگان عنوان کرد که فیلم Red Notice تبدیل به بزرگ‌ترین فیلمی خواهد شد که کمپانی نتفلیکس آن را تولید کرده است، با توجه به لیست بازیگرانی که داشت این امر دور از انتظار به نظر نمی‌رسید. فیلم Red Notice که ترجمه فارسی آن اعلان قرمز می‌شود، یک فیلم در ژانر اکشن کمدی بوده که با هنرنمایی «دوئین جانسون»، «رایان رینولدز» و «گل گدوت» همراه است. هر سه این بازیگرها از بازیگران درجه یک هالیوود محسوب می‌شوند که در بلاک‌باسترها و مجموعه‌های پرفروش از بازیگران نقش اصلی بوده‌اند. جانسون در مجموعه «سریع و خشن» (Fast and Furious)، گدوت در مجموعه «واندروومن» (Wonder Woman) و رینلودز نیز در مجموعه «ددپول» (Deadpool) هنرنمایی کرده‌اند. با این تفاسیر اصلاً غافلگیرکننده نیست که اعلام کنیم این فیلم توانست رکورد بهترین افتتاحیه تاریخ نتفلیکس را از آن خود کند.

طبق آمارها، هم اکنون فیلم Red Notice در اکثر کشورها، در صدر پر بیننده‌ترین فیلم‌های نتفلیکس قرار دارد. نتفلیکس برای اطمینان از اینکه فیلم موفق خواهد شد، تبلیغات و بازاریابی گسترده‌ای را انجام داد و به نظر می‌رسد که نتیجه داده است. این فیلم در تاریخ ۱۲ نوامبر در نتفلیکس و منتشر گردید که طبق گفته بازیگرانش در حال شکست رکورد است. خبر شکستن رکورد بهترین افتتاحیه تاریخ نتفلیکس توسط این فیلم را نیز رایان رینولدز در اینستاگرامش منتشر کرد.

آمار بازدید محصولات نتفلیکس بر این اساس حساب می‌شود که هر اکانت دو دقیقه از یک عنوان را تماشا کرده باشد. فیلم Red Notice تنها دو هفته است که در حال پخش است، اما روز افتتاحیه آن یک موفقیت بزرگ بود.

تنها چیزی که در کارنامه فیلم Red Notice منفی بوده، نظر منتقدین در مورد آن است که نتفلیکس با بازخورد منفی از طرف منتقدین برای آثارش غریبه نیست. این فیلم از طرف منتقدین وب‌سایت روتن تومیتوز نمره ۳۹ از ۱۰۰ را دریافت کرد، اما از طرفی نمره‌ای مخاطبین به این فیلم دادند ۹۲ از ۱۰۰ است که دوئین جانسون در اینستاگرامش به آن اشاره کرد بود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.