تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
کد خبر : 58803

رکستون G4 ، جدیدترین شاسی بند بازار ایران+ عکس و مشخصات

رکستون G4 ، جدیدترین شاسی بند بازار ایران+ عکس و مشخصات

رکستون G4 ، جدیدترین شاسی بند بازار ایران+ عکس و مشخصاتبه تازگی سانگ یانگ رکستون G4 جدید روانه بازار کشور شده است. این خودرو که در کلاس کراس اوورهای متوسط قرار دارد، با امکانات بسیاری روانه بازار می‌ش..

رکستون G4رکستون G4 ، جدیدترین شاسی بند بازار ایران+ عکس و مشخصات

به تازگی سانگ یانگ رکستون G4 جدید روانه بازار کشور شده است. این خودرو که در کلاس کراس اوورهای متوسط قرار دارد، با امکانات بسیاری روانه بازار می‌شود.

به تازگی یکی از خودروسازان داخلی مونتاژ شاسی بلند رکستون جی ۴ جدید (۲۰۲۱) را در کشور آغاز کرده است. Rexton G4 در مقایسه با سایر کراس اوورهایی که در این کلاس قرار دارند ابعاد بزرگتری دارد و همچنین نسبت به تمام کراس اوورهایی که تاکنون توسط سانگ یانگ روانه بازار شده‌اند بزرگتر است.

خودرو شاسی بلند سانگ یانگ رکستون G4 به دلیل برخورداری از ساختار شاسی و اتاق مستقل، در دسته خودروهای SUV واقعی قرار گرفته و حتی دارای قابلیت‌های آفرودی نیز هست. شرکت سانگ یانگ نمای جلوی این اتومبیل را بیشتر از سایر نقاط آن به‌روزرسانی کرده است. پیشرانه در نظر گرفته شده برای رکستون G4 دو لیتری توربو شارژ است که می‌تواند قدرت ۲۲۲ اسب بخار را به همراه گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر به تولید برساند. لازم به ذکر است که وظیفه انتقال این میزان قدرت به چرخ‌های جلو بر عهده یک گیربکس شش سرعته Aisin گذاشته شده است.

امکانات در نظر گرفته شده برای رکستون G4 جدید

رکستون G4

شرکت سانگ یانگ کره برای این اتومبیل امکانات بسیاری را در نظر گرفته است که ۷ صندلی، سیستم ضد واژگونی، رادار خطی، سنسور نور، کروز کنترل، سنسور باران، سردکن صندلی‌های جلو، پشت آمپر دیجیتال با امکان انتخاب نوع طرح گرافیکی، رادار تابلوخوان، رادار نقطه کور، صندلی‌های جلو برقی با حافظه صندلی راننده، رینگ‌های ۲۰ اینچی،‌ دوربین ۳۶۰ درجه، آینه وسط حساس به نور، نور بالای اتوماتیک، سیستم تهویه ردیف سوم و کمپرسور کولر برقی، شست‌وشوی اتوماتیک شیشه‌های جلو،‌ اتوهلد، تنظیم سه حالته وضعیت دیفرانسیل، ترمز اتوماتیک در مواقع اضطراری، رادار پیش‌گیری از تصادف و برخورد با عابر پیاده، کیسه هوا ۱۳ نقطه‌ای،‌ تو دوزی چرم،‌ گرم‌کن صندلی‌های جلو و عقب، سانروف، خروجی دوشاخه برق ۲۲۰V با توان ۲۰۰W، آینه‌های تاشو برقی و بخار زدایی هوشمند شیشه‌ها از جمله آن‌ها هستند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.