تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۴۷
کد خبر : 70675

رژیم لاغری یک ماهه رایگان، منتظر شنبه نباشید!

رژیم لاغری یک ماهه رایگان، منتظر شنبه نباشید!

فهرست۱ رژیم غذایی نامناسب، هر لقمه غذایی، سود یا ضرر؟۲ ظاهر فریبنده یا سالم؟۳ ورزش در رژیم لاغری۴ رژیم لاغری یک ماهه رایگان۵ سخن آخر رژیم لاغری یک ماهه رایگان، رژیم متعادل جدیدی است که مسیر انتخاب‌های افراد را تغییر می‌دهد. انتخاب‌های ما در زندگی و در هر لحظه، می‌تواند شانسمان را برای داشتن یک …

رژیم لاغری یک ماهه رایگان، رژیم متعادل جدیدی است که مسیر انتخاب‌های افراد را تغییر می‌دهد. انتخاب‌های ما در زندگی و در هر لحظه، می‌تواند شانسمان را برای داشتن یک زندگی سالم و طولانی افزایش دهد. اگر هم اکنون در سنین جوانی یا بزرگ‌سالی به سر می‌برید و دوست دارید دوران میان‌سالی و پیری سالم و شادابی را سپری کنید، از هم اکنون باید برایش برنامه‌ریزی کنید. اگر از داشتن شکم بزرگ و چربی‌های اضافی خجالت می‌کشید و نمی‌توانید لباس‌های محبوب خود را بخرید، این مقاله را از دست ندهید. ما با معرفی رژیم لاغری یک ماهه رایگان، به شما راهی را نشان می‌دهیم که بدون ایجاد عوارض و در کوتاه‌ترین زمان، قدم به مسیری صحیح برای کاهش وزن بردارید. پس منتظر رسیدن شنبه، روز اول ماه یا… نباشید و شروع کنید.

رژیم غذایی نامناسب، هر لقمه غذایی، سود یا ضرر؟

به این فکر کنید که هر گازی که به غذا می‌زنید یا هر لقمه‌ای که برمی‌دارید، انتخاب مهمی برای شماست. انتخابی بین سلامتی یا بیماری، دوران میان‌سالی و پیری شاد و سلامت یا دورانی پر از بیماری و رنج. اینکه لیوان آب معدنی را جایگزین نوشیدنی گازدار کنید، مهم است. اینکه ظرفتان از کلم بروکلی پر کنید یا سیب زمینی سرخ شده، می‌تواند آینده شما را تحت تأثیر قرار دهد.

ظاهر فریبنده یا سالم؟

اکثر غذاها ممکن است ظاهر فریبنده‌ای داشته باشند. مثلاً سالاد یا قهوه. این خوراکی‌ها به خودی خود، غذاهایی سالم هستند اما اگر بخواهید سالاد خود را با مقدار زیادی مایونز یا قهوه‌تان را با سه قاشق شکر شیرین کنید، تنها ظاهر فریبنده‌ای خواهند داشت. در رژیم غذایی خود مراقب این‌گونه غذاها باشید.

در رژیم لاغری مناسب غذاها باید چربی طبیعی داشته باشند. اگرچه می‌توان با احتساب میزان کالری کمی روغن هنگام گریل کردن یا پختن به آن افزود.

رژیم لاغری یک ماهه رایگان، منتظر شنبه نباشید!

ورزش در رژیم لاغری

ورزش نکردن، مشاغل پشت میز نشینی، کلاس‌های درسی آنلاین و… همه و همه باعث افزایش روند چاقی در جامعه شده است. پس سعی کنید علاوه بر داشتن رژیم لاغری مناسب، از صندلی خود فاصله بگیرید. باید بدانید که بعد از ۲ ساعت نشستن، کلسترول خوب شما ۲۰ درصد کم می‌شود و حتی ۲ ساعت ورزش کردن هم نمی‌تواند ۲۰ ساعت نشستن یکجا را جبران کند.

رژیم لاغری یک ماهه رایگان

در رژیم لاغری یک ماهه رایگان، شما می‌توانید بدون نگرانی هر سه وعده غذایی خود را میل کنید. در این رژیم هر سه گروه کربوهیدرات، پروتئین و چربی‌ها به میزان لازم گنجانده شده اند. گاهی حذف برخی مواد غذایی مهم نظیر چربی، کربوهیدرات و… می‌تواند باعث کمبود برخی ویتامین‌ها و مشکلات شدید کبد، کلیه، پوست و مو شود.

متأسفانه برخی از رژیم‌ها تنها با هدف سودجویی برخی افراد طراحی شده اند. شاید در دو سه روز یا هفته اول رژیم بتوانید میزان زیادی از وزن خود را کم کنید. اما باید بدانید غالب وزن از دست داده، آب بدن است که می‌تواند باعث بروز مشکلات جدی برای کلیه شما شود. در برخی رژیم‌ها، مصرف کربوهیدرات قطع یا بسیار کم می‌شود که می‌تواند مشکلات زیادی نظیر خستگی، افسردی، بد خلقی و دیگر مشکلات روحی را در پی داشته باشد.

مرکز دکتر سلامت، با آگاهی از وضعیت کنونی جامعه، رژیم لاغری یک ماهه رایگان را برای هم‌وطنان عزیز تنظیم نموده است. در این برنامه متعادل، شما می‌توانید بدون کمبود ویتامین و املاح اصلی بدن، وزن خود را کم کنید.

هنگام شروع رژیم خسته نشوید و از یک شاخه به شاخه‌ای دیگر نپرید و مدام برنامه رژیمتان را عوض نکنید. به جای اینکه مدام فکر کنید که تا آخر ماه باید ۶ کیلو کم کنید، به این فکر کنید که چه مواد غذایی را انتخاب کنید تا سلامت کلی بدن و شادابی شما را تضمین کنند.

رژیم لاغری یک ماهه رایگان، منتظر شنبه نباشید!

سخن آخر

هدف شما از لاغر شدن چیست؟ ممکن است اهداف مختلفی داشته باشید. شاید قصد بارداری دارید، شاید مجلس عروسی‌تان نزدیک است، شاید از دیابت یا بیماری قلبی رنج می‌برید و… . سعی کنید هدف اصلی شما به دست آوردن سلامتی‌تان باشد. این تنها هدفی است که می‌تواند شما را از خوردن یک تکه دیگر شیرینی یا شکلات بازدارد. با استفاده از رژیم لاغری یک ماهه رایگان، می‌توانید هر چه سریع‌تر استارت لاغری را بزنید. شروع کنید و البته ورزش را فراموش نکنید. دقت داشته باشید که این برنامه یک برنامه عمومی است و شاید به دلایل مختلف نیاز داشته باشید پیش از شروع با پزشک مشورت کنید. پزشکان و متخصصان مرکز دکتر سلامت با افتخار آماده ارائه کمک به شما عزیزان هستند.

https://drsalamat.clinic/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.