تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر : 73858

رویداد اعلام همکاری کنوود با پاکشوما در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد

رویداد اعلام همکاری کنوود با پاکشوما در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد

قائم مقام گروه صنعتی پاکشوما در سمینار کنوود گفت : در دنیای امروز ادغام برندها یک امر مرسوم است و این مهم در حال گسترشاست. اسحقی در ادامه افزود : جایگاه پاکشوما پس از حدود نیم قرن فعالیت کجاست؟ این پرسش مهمی است و باید گفت جایگاهی که درحال حاضر پاکشوما در آن قرار گرفت مدیون زحمات آقای ابراهیمی است. وی ادامه داد : واحد تحقیق و توسعه و همچنین تیم قدرتمند بازرگانی و البته خدمات پس از فروش مناسب باعث شده تا پاکشوما دربهترین جایگاه ممکن قرار بگیرد. اسحقی گفت : تحریم ها باعث بسته شدن درهای کشور به روی ورود محصولات خارجی شد. اما برند پاکشوما با همکاری مناسببا برندهای معتبر دنیا از جمله کنوود توانست در همین شرایط، به فعالیت خود با قدرت هرچه بیشتر ادامه دهد. قائم مقام گروه صنعتی پاکشوما ادامه داد : در سال ۲۰۲۰ قرارداد همکاری با برند کنوود بسته شد و در فاز اول تولید کولرگازی ۱۸۰۰۰و ۲۴۰۰۰ در دستور کار قرار گرفت. در فاز دوم تولید ماشین ظرفشویی، لباسشویی و جاروبرقی کنوود نیز در دستور کار قرار دارد و بهزودی این محصولات نیز در کشور تولید خواهد شد. وی در پایان گفت : قرارداد کنوود با برند پاکشوما بلند مدت است و اهداف خوبی برای توسعه محصولات مشترک کنوود و پاکشوما برنامهریزی شده است. هدف ما این است که محصولات با کیفیت را تولید و به دست مشتری برسانیم. دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در سمینار کنوود گفت : ترنور مالی صنعت لوازم خانگی در کشورمان حدود ۶ میلیارد دلار است. همچنین اشتغال مستقیم و غیر مستقیم آن حدود یک میلیون نفر است که نشان از توانایی این صنعت مهم در کشور دارد. عباس هاشمی در ادامه افزود : همکاری مشترک با برندهای معتبر جهانی باعث رشد صنعت لوازم خانگی کشور خواهد شد. وی گفت : برند پاکشوما به واسطه فعالیت بسیار خوب خود همواره توانسته برندهای معتبر جهانی را مجاب به همکاری کند و این اتفاقبسیار ارزشمند است. دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در پایان گفت: بدون تعارف گروه صنعتی پاکشوما همواره در همکاری با برندهای معتبر جهانیدر حوزه لوازم خانگی موفق بوده و این عملکرد خوب قابل تقدیر است. مدیر بازاریابی برند کنوود در سمینار همکاری کنوود و پاکشوما گفت : …

قائم مقام گروه صنعتی پاکشوما در سمینار کنوود گفت : در دنیای امروز ادغام برندها یک امر مرسوم است و این مهم در حال گسترشاست.

اسحقی در ادامه افزود : جایگاه پاکشوما پس از حدود نیم قرن فعالیت کجاست؟ این پرسش مهمی است و باید گفت جایگاهی که درحال حاضر پاکشوما در آن قرار گرفت مدیون زحمات آقای ابراهیمی است.

ماشین لباسشویی، ظرفشویی و جاروبرقی کنوود با همکاری پاکشوما در ایران تولید می شود

وی ادامه داد : واحد تحقیق و توسعه و همچنین تیم قدرتمند بازرگانی و البته خدمات پس از فروش مناسب باعث شده تا پاکشوما دربهترین جایگاه ممکن قرار بگیرد.

اسحقی گفت : تحریم ها باعث بسته شدن درهای کشور به روی ورود محصولات خارجی شد. اما برند پاکشوما با همکاری مناسببا برندهای معتبر دنیا از جمله کنوود توانست در همین شرایط، به فعالیت خود با قدرت هرچه بیشتر ادامه دهد.

قائم مقام گروه صنعتی پاکشوما ادامه داد : در سال ۲۰۲۰ قرارداد همکاری با برند کنوود بسته شد و در فاز اول تولید کولرگازی ۱۸۰۰۰و ۲۴۰۰۰ در دستور کار قرار گرفت. در فاز دوم تولید ماشین ظرفشویی، لباسشویی و جاروبرقی کنوود نیز در دستور کار قرار دارد و بهزودی این محصولات نیز در کشور تولید خواهد شد.

وی در پایان گفت : قرارداد کنوود با برند پاکشوما بلند مدت است و اهداف خوبی برای توسعه محصولات مشترک کنوود و پاکشوما برنامهریزی شده است. هدف ما این است که محصولات با کیفیت را تولید و به دست مشتری برسانیم.

دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در سمینار کنوود گفت : ترنور مالی صنعت لوازم خانگی در کشورمان حدود ۶ میلیارد دلار است. همچنین اشتغال مستقیم و غیر مستقیم آن حدود یک میلیون نفر است که نشان از توانایی این صنعت مهم در کشور دارد.

عباس هاشمی در ادامه افزود : همکاری مشترک با برندهای معتبر جهانی باعث رشد صنعت لوازم خانگی کشور خواهد شد.

وی گفت : برند پاکشوما به واسطه فعالیت بسیار خوب خود همواره توانسته برندهای معتبر جهانی را مجاب به همکاری کند و این اتفاقبسیار ارزشمند است.

دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در پایان گفت: بدون تعارف گروه صنعتی پاکشوما همواره در همکاری با برندهای معتبر جهانیدر حوزه لوازم خانگی موفق بوده و این عملکرد خوب قابل تقدیر است.

ماشین لباسشویی، ظرفشویی و جاروبرقی کنوود با همکاری پاکشوما در ایران تولید می شود

مدیر بازاریابی برند کنوود در سمینار همکاری کنوود و پاکشوما گفت : به زودی چهار محصول ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و جاروبرقی کنوود به کمک گروه صنعتی پاکشوما در کشور تولید خواهد شد.

رضا منجزی در ادامه افزود : کنوود یک برند جهانی موفق در عرصه تولید محصولات لوازم خانگی است اما در کنار این موفقیت، کنوود همواره به حفظ محیط زیست اهمیت ویژه ای نشان داده و سعی کرده محصولات خودرا سازگار با محیط زیست تولید کند.

وی گفت : به زودی چهار محصول جدید کنوود شامل ساید بای ساید، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و البته جاروبرقی برند کنوود با همکاری پاکشوما در کشور تولید خواهد شد.

مدیر بازاریابی برند کنوود ادامه داد : همانطور که برند کنوود به حفظ محیط زیست اهمیت داده، پاکشوما نیز به این مهم اهمیت خواهد داد از همین روز در این محصولات خبری از دفترچه های راهنمای کاغذی نیست و دفترچه راهنمای محصولات به صورت کارت الکترونیکی و با کمک QR کد در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

ماشین لباسشویی، ظرفشویی و جاروبرقی کنوود با همکاری پاکشوما در ایران تولید می شود

منجزی در پایان گفت : همچنین به دلیل اهمیتی که برای حفظ محیط زیست قائل هستیم، تمامی این کارت ها از کاغذهای بازیافتی خواهد بود.

سمینار کنوود گفت : در دنیای امروز ادغام برندها یک امر مرسوم است و این مهم در حال گسترشاست.

اسحقی در ادامه افزود : جایگاه پاکشوما پس از حدود نیم قرن فعالیت کجاست؟ این پرسش مهمی است و باید گفت جایگاهی که درحال حاضر پاکشوما در آن قرار گرفت مدیون زحمات آقای ابراهیمی است.

وی ادامه داد : واحد تحقیق و توسعه و همچنین تیم قدرتمند بازرگانی و البته خدمات پس از فروش مناسب باعث شده تا پاکشوما دربهترین جایگاه ممکن قرار بگیرد.

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.