تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۴۱
کد خبر : 62356

رونمایی خودرو شاسی بلند FMC T5 در کارخانه فرداموتورز برای عاملیت‌های مجاز+عکس

رونمایی خودرو شاسی بلند FMC T5 در کارخانه فرداموتورز برای عاملیت‌های مجاز+عکس

رونمایی خودرو شاسی بلند FMC T5 در کارخانه فرداموتورز برای عاملیت‌های مجاز+عکسشاسی بلند FMC T5 در کارخانه فردا موتورز برای عاملیت‌های مجاز به معرض نمایش درآمد. این محصول جدید فرداموتورز به‌زودی روانه ب..

رونمایی خودرو شاسی بلند FMC T5 در کارخانه فرداموتورز برای عاملیت‌های مجاز+عکس

شاسی بلند FMC T5 در کارخانه فردا موتورز برای عاملیت‌های مجاز به معرض نمایش درآمد. این محصول جدید فرداموتورز به‌زودی روانه بازار خواهد شد.

فردا موتورز طی مراسمی با حضور عاملیت‌های مجاز این شرکت از محصول جدید خود پرده برداشت. این شرکت خودروسازی از مدت‌ها قبل در حال تلاش است تا یک کراس اوور جدید را به بازار عرضه کند و در همین راستا نیز به تازگی در محل کارخانه این گروه خودروسازی در شهر سمنان از شاسی بلند تی ۵ رونمایی کرد تا نشان دهد برای عرضه آن به بازار آمادگی دارد.

رونمایی از شاسی بلند FMC T5

FMC T5

با توجه به این که فرداموتورز فرایند تولید محصول جدید خود را آغاز کرده است، عاملیت‌های مجاز فردا موتورز در این مراسم ضمن معرفی این کراس اوور، با فرایند تولید آن آشنا شدند و همچنین در محوطه تست کارخانه نیز آن را مورد بررسی قرار دادند. فردا موتورز در این مراسم اعلام کرد قیمت و برنامه فروش این شاسی بلند در زمان رونمایی عمومی اعلام خواهد شد.

FMC T5

گفتنی است طبق کاتالوگی که فردا موتورز منتشر کرده است، شاسی بلند FMC T5 به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر میتسوبیشی مجهز خواهد بود.

FMC T5

از امکانات این خودرو می‌توان سیستم مولتی مدیا با مانیتور ۱۲ اینچ لمسی HD، هشدار رانندگی بین خطوط، ترمز ضد قفل، سیستم حفظ تعادل، شش کیسه هوا و سقف پانورامای قابل تنظیم برقی اشاره کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.