تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر : 64441

رونمایی از ۳ تبلت جدید TCL در نمایشگاه CES 2022

رونمایی از ۳ تبلت جدید TCL در نمایشگاه CES 2022

رونمایی از ۳ تبلت جدید TCL در نمایشگاه CES 2022 شرکت TCL در نمایشگاه CES 2022 سه تبلت جدید را معرفی کرد. این تبلت‌های تی سی ال گزینه‌هایی بسیار مقرون به صرفه‌ و در عین حال کاربردی هستند.

..

رونمایی از ۳ تبلت جدید TCL در نمایشگاه CES 2022

شرکت TCL در نمایشگاه CES 2022 سه تبلت جدید را معرفی کرد. این تبلت‌های تی سی ال گزینه‌هایی بسیار مقرون به صرفه‌ و در عین حال کاربردی هستند.

شرکت TCL طی رویداد CES 2022 از سه تبلت مقرون به صرفه با نام‌های Tab 8 4G ،NXTPAPER 10s و Tab 10L رونمایی کرده است که در این بین، NXTPAPER 10s ویژه‌ترین تبلت به شمار می‌رود. در ادامه به مشخصات هر کدام از این تبلیت‌های جدید تی سی ال می‌پردازیم.

۳ تبلت جدید شرکت TCL

تی سی ال NXTPAPER 10s

تبلت TCL NXTPAPER 10s

تی سی ال NXTPAPER 10s از یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی کاغذ مانند با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ برخوردار است که با قابلیت کاهش نور آبی، استفاده از آن برای طولانی مدت را آسان‌تر می‌سازد. این تبلت TCL مثل مدل قبلی خود، بر خلاف سایر تبلت‌های مجهز به فناوری جوهر الکترونیکی، رنگی خواهد بود. همچنین قلم مخصوصی همراه آن ارائه می‌شود و وزن آن به حدود ۴۹۰ گرم می‌رسد. تی سی ال NXTPAPER 10s از اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌کند اما در حال حاضر مشخص نیست که آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت خواهد کرد یا خیر.

این تبلت از چیپست MT8768E 2.0 GHz با رم ۴ گیگابایتی بهره می‌برد. فضای داخلی آن به‌صورت پیش‌فرض ۶۴ گیگابایت است ولی با کارت میکرو اس‌دی تا ۲۶۵ گیگابایت هم افزایش پیدا می‌کند. باتری به کار رفته در این تبلت، یک باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ ۹V2A است.

دوربین عقب این تبلت جدید TCL هشت مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است. هر دو دوربین قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p با نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه را دارند.

تی سی ال NXTPAPER 10s دارای دو مدل خواهد بود که یکی از اتصال اینترنت گوشی و وای‌فای و دیگری فقط از وای‌فای پشتیبانی می‌کند. هر دو مدل با بلوتوث نسخه ۵.۰ سازگار خواهند بود.

تبلت NXTPAPER 10s اواخر ژانویه ۲۰۲۲ با قیمت ۲۴۹ دلار ابتدا در چین و اروپا عرضه خواهد شد.

تی سی ال Tab 8 4G

تبلت TCL Tab 8 4G

تی سی ال برای تبلت Tab 8 4G یک نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ را در نظر گرفته است. این تبلت همچنین ۲۹۵ گرم وزن دارد.

این تبلت TCL با وجود پردازنده چهارهسته‌ای ۲ گیگاهرتزی MT8766B خود، تنها ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای داخلی دارد. البته امکان افزایش ظرفیت آن تا ۲۵۶ گیگابایت با کارت میکرو اس‌دی مهیا خواهد بود. باتری این تبلت ۴,۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی است و با شارژر استاندارد USB-C شارژ می‌شود. همچنین مانند اکثر تبلت‌های مقرون به صرفه، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در آن تعبیه شده است.

تی سی ال Tab 8 4G مجهز به دوربین‌های جلو و عقب ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه است. دو نسخه از این تبلت عرضه می‌شود که یکی از اینترنت ۴G و دیگری فقط از وای‌فای پشتیبانی می‌کند. نسخه ۴G از دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود ولی نسخه دیگر با دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی در دسترس قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود تبلت Tab 8 سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ با قیمت ۱۲۹ دلار در اروپا به عرضه برسد. این دستگاه تنها با رنگ مشکی راهی بازار خواهد شد.

تی سی ال Tab 10L

تبلت TCL Tab 10L

Tab 10L حتی از Tab 8 هم تبلت ساده‌تر و ارزان‌تری است. این دستگاه از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ بهره می‌برد و ۴۲۶ گرم وزن دارد.

پردازنده چهارهسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتز MTK8167B تی سی ال Tab 10L خیلی ضعیف است ولی احتمالاً می‌تواند کاربران عادی را راضی کند. Tab 10L شامل یک رم دو گیگابایتی می‌شود و فضای داخلی ۳۲ گیگابایتی را در اختیار کاربر می‌گذارد که با کارت میکرو اس‌دی می‌توان حجم آن را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش داد. Tab 10L مثل Tab 8 باتری ۴,۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی با پورت USB-C خواهد داشت.

دوربین‌های جلو و عقب ۲ مگاپیکسلی در تبلت Tab 10L به کار رفته است. ضمناً این تبلت بر خلاف سایر تبلت‌های جدید TCL، فقط از وای‌فای پشیبانی می‌کند. همچنین با بلوتوث نسخه ۴.۲ سازگار بوده و دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است.

تی سی ال Tab 10L سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ با قیمت بسیار پایین ۱۰۰ دلار و تنها در رنگ مشکی روانه بازار می‌شود. اگرچه قطعاً تبلت‌های فراوانی با کیفیت خیلی بهتر در بازار موجود است، عامل جذب مشتری این دستگاه قیمت فوق‌العاده پایین آن خواهد بود.

منبع :DigitalTrendsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.