تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۶:۳۶
کد خبر : 49244

رونمایی از کارت های گرافیکی قدرتمند انویدیا RTX 3050 و RTX 3050 Ti

رونمایی از کارت های گرافیکی قدرتمند انویدیا RTX 3050 و RTX 3050 Ti

رونمایی از کارت های گرافیکی قدرتمند انویدیا RTX 3050 و RTX 3050 Tiانویدیا از جدیدترین کارت های گرافیکی خود رونمایی کرد. گرافیک‌های سری RTX 30 شامل دو مدل RTX 3050 و RTX 3050 Ti می‌شوند که برای استفاده در نسل بعدی لپ تاپ های گیمینگ کامپکت و کارآمد طراحی شده‌اند. این دو کارت گرافیکی از فناوری رهگیری بلادرنگ پرتو (Real-Time Ray Tracing) و همچنین تکنولوژی یادگیری عمیق سوپر سمپلینگ (DLSS) انویدیا که از هوش مصنوعی برای کمک به اجرای باکیفیت بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سنگین استفاده می‌کند بهره می‌برند.
مطالب مرتبط:سفارش سی میلیون دلاری کارت های گرافیک انویدیا برای استخراج بیت کوین
انویدیا ناخواسته قابلیت استخراج رمزارز RTX 3060 را فعال کرد
کارت گرافیکی RTX 3050 مجهز به ۲۰۴۸ هسته پردازشی کودا (CUDA) با سرعت پردازش ۱۵۰۰ مگاهرتز است و مدل RTX 3050 Ti از ۲۵۶۰ هسته کودا با سرعت ۱۴۸۵ مگاهرتز بهره می‌برد. هر دو گرافیک جدید دارای ۴ گیگابایت حافظه ویدیویی GDDR6 با ۱۲۸ بیت حافظه اینترفیس هستند و بنا به ادعای انویدیا در مقایسه با نسل قبلی‌شان می‌توانند ۴ برابر عملکرد بهتر در اجرای بازی‌های کامپیوتری و ۲.۵ بر..

رونمایی از کارت های گرافیکی قدرتمند انویدیا RTX 3050 و RTX 3050 Ti

انویدیا از جدیدترین کارت های گرافیکی خود رونمایی کرد. گرافیک‌های سری RTX 30 شامل دو مدل RTX 3050 و RTX 3050 Ti می‌شوند که برای استفاده در نسل بعدی لپ تاپ های گیمینگ کامپکت و کارآمد طراحی شده‌اند. این دو کارت گرافیکی از فناوری رهگیری بلادرنگ پرتو (Real-Time Ray Tracing) و همچنین تکنولوژی یادگیری عمیق سوپر سمپلینگ (DLSS) انویدیا که از هوش مصنوعی برای کمک به اجرای باکیفیت بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سنگین استفاده می‌کند بهره می‌برند.

مطالب مرتبط:

  • سفارش سی میلیون دلاری کارت های گرافیک انویدیا برای استخراج بیت کوین

  • انویدیا ناخواسته قابلیت استخراج رمزارز RTX 3060 را فعال کرد

کارت گرافیکی RTX 3050 مجهز به ۲۰۴۸ هسته پردازشی کودا (CUDA) با سرعت پردازش ۱۵۰۰ مگاهرتز است و مدل RTX 3050 Ti از ۲۵۶۰ هسته کودا با سرعت ۱۴۸۵ مگاهرتز بهره می‌برد. هر دو گرافیک جدید دارای ۴ گیگابایت حافظه ویدیویی GDDR6 با ۱۲۸ بیت حافظه اینترفیس هستند و بنا به ادعای انویدیا در مقایسه با نسل قبلی‌شان می‌توانند ۴ برابر عملکرد بهتر در اجرای بازی‌های کامپیوتری و ۲.۵ برابر عملکرد بهتر در ویرایش ویدیوها ارایه کنند. همچنین هر دو مدل RTX 30 با بهره‌گیری از فناوری ردیابی اشعه قادر هستند بازی‌هایی مانند Call of Duty: Warzone و Watch Dogs: Legion را با سرعت ۶ فریم در ثانیه اجرا کنند.

کارت گرافیکی انویدیا

کارت‌های گرافیکی RTX 3050 و RTX 3050 Ti قرار است در داخل لپ تاپ های جدید شرکت‌های مختلفی از جمله Dell، اچ پی، لنوو، گیگابایت، ام اس آی و ریزر استفاده شوند. این لپ تاپ ها دارای قیمت پایه ۷۹۹ دلار خواهند بود و از اواخر تابستان امسال عرضه خواهند شد.

منبع: GSMArena

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.