تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
کد خبر : 33946

رونمایی از دو میت بوک قدرتمند هواوی

رونمایی از دو میت بوک قدرتمند هواوی

رونمایی از دو میت بوک قدرتمند هواویطبق گزارشات اخیر، هواوی از نوت بوک جدید خود به زودی رونمایی خواهد کرد. حدس و گمان هایی وجود دارد که این شرکت دو مدل پیشرفته اصلی را در سری میت بوک ۱۳ یا ۱۴ به بازار عرضه خواهد کرد. در حالی که بازار تلفن های هوشمند هواوی در نتیجه ممنوعیت ایالات متحده با محدودیت شدید مواجه است، اما هیچ تاثیری در بازار رایانه های شخصی این شرکت ندارد. در چند ماه گذشته، هواوی تلاش زیادی برای بازار رایانه های شخصی خود کرده است.
در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد میت بوک آینده وجود ندارد. گزارشاتی مبنی بر ادامه استفاده از طراحی سری MateBoo 13 و ۱۴ وجود دارد. علاوه بر این، ممکن است یک نسخه داخلی برای تنظیمات ۱۱ هسته ای پردازنده Core اینتل و کارت گرافیک MX 450 انویدیا وجود داشته باشد.
این شرکت همچنین در حال توسعه فروشگاه اپلیکیشن خود برای دسک تاپ است. در اواخر ماه گذشته، هواوی فروشگاه هواوی اپ را برای رایانه های شخصی راه اندازی کرد. این فروشگاه دارای پنج بخش عمده از جمله «کاوش»، «دفتر»، «طبقه بندی»، «مدیریتم و «تنظیمات» است. به علاوه، بخشهای فرعی مانند «لازم برای نصب»، «محصولات..

رونمایی از دو میت بوک قدرتمند هواویHuawei MateBooks

طبق گزارشات اخیر، هواوی از نوت بوک جدید خود به زودی رونمایی خواهد کرد. حدس و گمان هایی وجود دارد که این شرکت دو مدل پیشرفته اصلی را در سری میت بوک ۱۳ یا ۱۴ به بازار عرضه خواهد کرد. در حالی که بازار تلفن های هوشمند هواوی در نتیجه ممنوعیت ایالات متحده با محدودیت شدید مواجه است، اما هیچ تاثیری در بازار رایانه های شخصی این شرکت ندارد. در چند ماه گذشته، هواوی تلاش زیادی برای بازار رایانه های شخصی خود کرده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد میت بوک آینده وجود ندارد. گزارشاتی مبنی بر ادامه استفاده از طراحی سری MateBoo 13 و ۱۴ وجود دارد. علاوه بر این، ممکن است یک نسخه داخلی برای تنظیمات ۱۱ هسته ای پردازنده Core اینتل و کارت گرافیک MX 450 انویدیا وجود داشته باشد.

این شرکت همچنین در حال توسعه فروشگاه اپلیکیشن خود برای دسک تاپ است. در اواخر ماه گذشته، هواوی فروشگاه هواوی اپ را برای رایانه های شخصی راه اندازی کرد. این فروشگاه دارای پنج بخش عمده از جمله «کاوش»، «دفتر»، «طبقه بندی»، «مدیریتم و «تنظیمات» است. به علاوه، بخشهای فرعی مانند «لازم برای نصب»، «محصولات جدید هفته» «انتخاب ماهانه»، «کار مناسب»، «سرگرمی ویدیویی»، «منطقه طراحی» و غیره وجود دارد.

همانطور که همه ما می دانیم، بازار نرم افزارهای رسمی مایکروسافت بی فایده است. بیشترین نرم افزارها توسط کاربران باید از وب سایت رسمی بارگیری شوند. برای برخی از کاربران تازه کار، آنها به طور تصادفی یک لینک جعلی را باز کرده و برخی از نرم افزارهای اضافی و غیر ضروری را نصب می کنند. راه اندازی فروشگاه هواوی اپ بارگیری نرم افزار را روی دسک تاپ تا حد زیادی تسهیل می کند.

ممکن است اولین گوشی هوشمند هارمونی OS، هواوی P50 نباشد

امسال، هواوی دسته ای از دستگاه های هوشمند جدید از جمله اولین تلفن های همراه خود را که از قبل هارمونی OS را به صورت نصب شده دارند، معرفی کرده است. اکنون، اخباری مبنی بر این که اولین تلفن همراه با سیستم عامل هارمونی OS ممکن است هواوی P50 باشد، همانطور که همه انتظار دارند، وجود دارد. طبق یک منبع با نام 鹏鹏 در ویبو، یک گوشی هوشمند با سیستم عامل هارمونی OS به زودی وارد بازار خواهد شد اما ممکن است این دستگاه P50 نباشد و فروش بی نظیری داشته باشد.

براساس این گزارش، این دستگاه در شرف ورود به مرحله نهایی تولید است. این گوشی پس از عرضه از طریق کانال های مختلف فروش مانند فروشگاه های آفلاین هواوی در دسترس خواهد بود. البته عملکرد پردازشی این گوشی هوشمند قابل انتظار است.

گزارش های قبلی نشان می داد که هواوی گوشی هوشمند P50 را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می کند. گمانه زنی های قبلی همچنین ادعا می کند که هواوی ۵۰ اولین گوشی است که از سیستم عامل هارمونی OS 2.0 استفاده می کند. با این حال , با توجه به گزارش فعلی، اکنون چندان مطمئن نیستیم.

به منظور تکمیل توسعه، هواوی در اواسط دسامبر سال ۲۰۲۰ نسخه بتا تلفن همراه هارمونی OS 2.0 را برای توسعه دهندگان راه اندازی کرده است. در همین زمان، این شرکت همچنین در حال استفاده از نسخه آزمایشی موبایل هارمونی OS 2.0 در دستگاه های هواوی P40، میت ۳۰ و میت پد پرو است.

در حال حاضر، این شرکت دامنه آزمایش هارمونی OS 2.0 را به چین محدود می کند. این بدان معنی است که سیستم عامل مورد بحث در واقع هانگ منگ OS 2.0 است که در حال آزمایش است. این بدان دلیل است که هانگ منگ OS 2.0 نسخه چینی هارمونی OS 2.0 است. ما انتظار داریم که اولین اسمارت فون هارمونی OS در ابتدا برای مصرف کنندگان چینی معرفی شود و ورود به بازار جهانی ممکن است مدتی طول بکشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.