تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 32750

رونمایی ازدو نمایش رادیویی جدید

رونمایی ازدو نمایش رادیویی جدید

کافه دانش: پردیس تئاتر تهران همزمان با روز جهانی کودک و در ادامه برنامه های رادیو دراما در روز جمعه ۳۰ آبانماه از دو نمایش کودک رو نمایی می کند.  به گزارش روابط عمومی پردیس تئاتر تهران٬ دو نمایش رادیویی بازی در رستوران و بزن بریم که دیر شد هدیه پردیس تئاتر تهران در دوران …

کافه دانش: پردیس تئاتر تهران همزمان با روز جهانی کودک و در ادامه برنامه های رادیو دراما در روز جمعه ۳۰ آبانماه از دو نمایش کودک رو نمایی می کند.

 به گزارش روابط عمومی پردیس تئاتر تهران٬ دو نمایش رادیویی بازی در رستوران و بزن بریم که دیر شد هدیه پردیس تئاتر تهران در دوران کرونایی است که در ژانر طنز و مناسب کودکان و خانواده های محترم تهیه و تقدیم می شود.

بر اساس این گزارش این دو نمایش  کاری ازگروه تئاتر الف مثل احساسبه نویسندگی و کارگردانی  رضا فقیهی و با صدا پیشگی رضا فقیهی ،مرجان خرسند،فریده خزایی و فخر الدین فیض زاده و صدا برداری علی فیروزان و میکس و مستر امیر صالح نجاری آماده و در فضا های مجازی پردیس تئاتر تهران به آدرس آپارات و اینستاگرام yun.ir/07f5hdوpardistheater Tehran و همچنین سایتهای تی وال،تبیان و نمایش نت بارگذاری شده است.

علاقه مندان می توانند برای استفاده برنامه های رادیو دراما به آدرسهای فوق مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با تلفن ۳۳۰۳۴۲۰۵تماس بگیرند.

انتشار خبر: کوروش جم

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.