تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
کد خبر : 51197

روش های مختلف برای پیدا کردن چمن مصنوعی ارزان

روش های مختلف برای پیدا کردن چمن مصنوعی ارزان

اگر درباره نصب چمن مصنوعی در ملک و خانه خود فکر می کنید، مطمئنا تمام جوانب کار را مورد ملاحظه قرار می دهید و با خود فکر می کنید که چگونه می توانم از مزیت های بسیار شگفت انگیز این محصول به ازای هزینه کمتری بهره مند شوم. هم چنین احتمالا متوجه شدید که دلایل …

اگر درباره نصب چمن مصنوعی در ملک و خانه خود فکر می کنید، مطمئنا تمام جوانب کار را مورد ملاحظه قرار می دهید و با خود فکر می کنید که چگونه می توانم از مزیت های بسیار شگفت انگیز این محصول به ازای هزینه کمتری بهره مند شوم.

هم چنین احتمالا متوجه شدید که دلایل مثبت بسیاری وجود دارد که چرا باید چمن مصنوعی ارزان قیمتی خریداری کنید و آن را با چمن های طبیعی خود جایگزین کنید.

 

حالا تمام کاری که باقی مانده است، یافتن چمن مصنوعی با قیمت به صرفه و مناسب می باشد. در حقیقت، هزینه سرمایه گذاری ابتدایی نصب چمن مصنوعی چیزی است که موجب می شود بسیاری از مردم پا پس بکشند و تردید داشته باشند.

در هر صورت شما می توانید چمن مصنوعی ارزان قیمتی بیابید و به این ترتیب دیگر مانند دیروز برای نصب آن در ملک و خانه تان، تردید نخواهید داشت.

روش های مختلف برای پیدا کردن چمن مصنوعی ارزان

 

چمن مصنوعی از کجا بخریم؟

شرکت آسیاچمن بزرگ ترین و مدرن ترین و مجهزترین چمن های مصنوعی را در سراسر ایران و خاورمیانه عرضه می کند. کیفیت و کارایی این محصولات واقعا قابل مقایسه با قیمتی که ارائه می شوند، نیست. شما با حداقل ترین قیمت می توانید باکیفیت ترین چمن مصنوعی را دریافت کنید و مطمئن باشید که از هر نظر ماندگاری بالایی دارند.

تیم متخصص آسیاچمن آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشد تا بتوانید بهترین نوع چمن مصنوعی را انتخاب کنید که هم هزینه معقول و مناسبی دارد و هم موجب کاهش هزینه های تان در دراز مدت می شود.

 

 

آیا چمن مصنوعی واقعا ارزش هزینه کردن دارد؟

قطعا، چمن مصنوعی به هزینه و تلاشی که برای نصب آن متقبل می شوید، می ارزد. در واقع دلایل بسیار مهم و باورنکردنی برای این موضوع وجود دارد که چرا شمار قابل توجهی از صاحبخانه ها به سمت این گزینه می روند و آن را نسبت به چمن طبیعی ترجیح می دهند. همه آن ها متوجه شده اند که مزیت های بیشمار این محصول چقدر زیاد است و چقدر زندگی را برایشان ساده می نماید.

 

روش های مختلف برای پیدا کردن چمن مصنوعی ارزان

۱.چمن مصنوعی همیشه سبز باقی می ماند

زمانی که بحث نگهداری از چمن می شود، این یکی از بزرگترین مشکلاتی است که اکثر مردم با آن رو به رو هستند- چمن ها نه همیشه آن طور که باید سبز دیده می شوند و نه سرسبزی شان دوام بالایی دارد. در این میان نیز شما مجبور هستید تا وقت و پول بیشتری را متقبل شوید تا همه چیز خوب و عالی به نظر برسد.

به لطف تغییرات آب هوایی، چمن های طبیعی قهوه ای رنگ و خشک شده و در نهایت از بین می روند و شما را با یک زمین خالی و خاکی مواجه می سازند.

اما نکته قابل توجه این است که چمن مصنوعی اهمیتی به آب و هوا نمی دهد و در تمامی فصول سال سبز دیده می شود، بدون این که کوچک ترین تاثیری از محیط پیرامون خود بگیرد.

 

 

  1. چمن مصنوعی نه به مراقبت و نه به رسیدگی بسیاری نیاز دارد

شما دیگر نیازی ندارید تا یک باغبان استخدام کنید تا چمن های تان را آبیاری کند، بذرپاشی نماید و یا حتی به هر نحوی که شده از آن مراقبت کند.

تمام کاری که نیاز است انجام دهید این است که چند بار در ماه چمن های خود را آبپاشی کرده و مواد اضافه را از روی آن جمع آوری کنید تا مطمئن شوید که هیچ آشغال و زباله و فضولات حیوانی در چمن تجمع نمی یابد و انباشته نمی شود.

 

 

  1. چمن مصنوعی سمی و خطرناک نیست

زمانی که بحث مراقبت از چمن های طبیعی به میان می آید، سموم دفع آفات و کودهای شیمیایی اغلب هر از چندگاهی مورد نیاز می باشند.

این ترکیبات اگرچه برای چمن ها مفید هستند و سلامتی آن ها را تضمین می کنند، اما برای خاک، مردم و حتی حیوانات خانگی که روی آن بازی می کنند، سمی و خطرناک می باشند و سلامتی شان را تحت الشعاع قرار می دهند.

چمن مصنوعی به هیچ یک از این ها نیاز ندارد و از موادی ساخته شده است که قطعا امن و غیر سمی می باشند و برای تمامی اعضای خانواده از بزرگ تا کوچک مناسب در نظر گرفته می شود.

 

 

  1. چمن مصنوعی موجب صرفه جویی در هزینه های شما می شود

این بزرگترین دلیلی است که چرا صاحبخانه ها چمن مصنوعی را برای سبز کردن حیاط و محوطه خود انتخاب می کنند.

بله هزینه ابتدایی چمن مصنوعی ممکن است اندکی بالا به نظر برسد که باز هم بستگی دارد که چه نوع چمنی را خریداری کرده باشید و آیا به دنبال چمن مصنوعی ارزان قیمت مناسبی بوده اید یا خیر، اما در مقایسه با هزینه های نگهداری از این چمن ها در طول تمام عمری که دارند (۱۵ تا ۲۰ سال)، اصلا به چشم نمی آید.

به وسیله چمن مصنوعی، به هیچ وجه نیاز نیست تا به فکر کارهای باغبانی تکراری و همیشگی باشید، از این رو ضرورتی ندارد که فردی را برای این کار نیز استخدام کنید. بنابراین از هر جهت که به چمن مصنوعی نگاه کنید، متوجه می شوید که ارزش هزینه کردن را دارد.

 

 

 

قیمت چمن مصنوعی چقدر است؟

هزینه چمن مصنوعی به نوع چمنی که خریداری می کنید، بستگی دارد، اما در هر صورت یک مقیاس کلی وجود دارد که می توانید از آن به عنوان راهنما استفاده کنید: معمولا چمن مصنوعی بر اساس هر متر مربع اندازه گیری و فروخته می شود.

از این رو باید بیشتر به این موضوع دقت کنید که می خواهید چه متراژی از سطح را با استفاده از چمن مصنوعی پوشش دهید.

 

هم چنین هزینه های دیگری وجود دارد که باید مورد ملاحظه قرار دهید، از جمله:

  • هزینه های نیرو کار و پیمانکار
  • هزینه مواد و تجهیزات
  • هزینه ابزارهای مورد نیاز در صورت نصب خانگی

 

 

 

توصیه هایی برای یافتن چمن مصنوعی ارزان قیمت

خوشبختانه، روش های متعددی وجود دارد که شما می توانید قیمت این محصول اعجاب انگیز را کاهش دهید. ارزان بودن چمن به معنی بی کیفیت بودن آن نیست، شما می توانید چمن مرغوبی را مناسب با نیاز خود بیابید که قیمت کمتر و یا قیمت به صرفه تری دارد.

با ما همراه باشید تا شما را در مسیر یافتن چمن مصنوعی ارزان راهنمایی کنیم.

 

 

۱.چمن مصنوعی را از یک عمده فروش تهیه کنید

این اصل درباره بسیاری از محصولاتی که در طول روزمره خریداری می کنید، صدق می کند و درباره چمن مصنوعی نیز جواب می دهد. زمانی که از یک عمده فروش خرید می کنید، هزینه آن اندکی کمتر از خرده فروشی می باشد.

چرا؟

چون خرده فروشان احتمالا از همان عمده فروشانی چمن های مصنوعی خود را خریداری می کنند که شما می خواهید خرید کنید، قیمت بیشتری برای محصولات خود در نظر می گیرند تا سود کنند.

 

 

  1. خرید بخش های باقی مانده چمن مصنوعی

این موضوع فقط در یک سناریو امکان پذیر است: زمانی که شما می خواهید از چمن مصنوعی برای بخش های کوچک استفاده کنید. اگر به این فکر می کنید که چمن مصنوعی را روی زمین ۵۰۰ متر مربعی خود نصب کنید، شاید تمام رول چمن را خریداری کنید تا همه جا یکنواخت  دیده شود.

 

در هر صورت زمانی که می خواهید بخش کوچکی را در پاسیو، بالکن و یا تراس، پارکینگ و یا اطراف استخر خود با چمن مصنوعی سبزپوش کنید، نیاز نیست رول کامل آن را خریداری کنید و آن را به بخش های کوچک تقسیم کنید.

شما می توانید به این منظور چمن های مصنوعی کوچکی را خریداری کنید که مطمئنا هزینه کمتری نیز خواهند داشت.

به سادگی با متصدی عمده فروش مورد نظر خود صحبت کنید و بپرسید که آیا قطعات چمن مصنوعی باقی مانده از فروش های قبلی شان را دارند که شما بخرید یا خیر. در بیشتر مواقع پاسخ آن ها مثبت می باشد و این قطعات چمن مصنوعی را به ازای هزینه کمتر به شما می فروشند. به این ترتیب نه  چمنی روی دست آن ها باقی می ماند و نه شما چمن بیش از اندازه ای را می خرید که به آن نیازی ندارید.

 

 

  1. چمن مصنوعی را به صورت آنلاین خریداری کنید

شما گزینه های بسیاری هنگام خرید آنلاین در اختیار دارید. نه تنها می توانید در دنیای آنلاین انواع مختلفی از چمن مصنوعی را بیابید، بلکه می توانید انواع رنگ و انواع شکل و ظاهر چمن های مصنوعی را از شرکت ها و برندهای مختلف با هم مقایسه کنید.

 

 

حرف آخر

پیدا کردن چمن مصنوعی ارزان قیمت تا زمانی که بدانید که چه اهدافی در سر دارید، ساده و راحت است. این توصیه هایی که در این مقاله ارائه شد، به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را بیابید و در هزنیه های تان صرف جویی کنید.

مهم ترین موردی که باید یاد داشته باشید این است که مزیت های چمن مصنوعی برای یک روز و یک ماه و یک سال نیست، بلکه ۱۵ تا ۲۰ سال می توانید از آن بهره مند شوید. به این ترتیب نه تنها از نظر مالی به صرفه است، بلکه زندگی را برایتان شیرین و با نشاط می سازد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.