تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
کد خبر : 590160

روش‌ لاغری با ذهن + معرفی رژیم روانشناسی دکتر کرمانی

روش‌ لاغری با ذهن + معرفی رژیم روانشناسی دکتر کرمانی

روش لاغری با ذهن نوعی رژیم روانشناسی است که با هدف قرار دادن ذهن، به حذف موانع کاهش وزن و کنترل غذا خوردن در افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند. زیرا بر اساس تحقیقات متعدد رواشناسی، افراد چاق انگیزه لاغر و سالم شدن را دارند اما این انگیزه به اندازه کافی قدرتمند نیست. این مساله

روش لاغری با ذهن نوعی رژیم روانشناسی است که با هدف قرار دادن ذهن، به حذف موانع کاهش وزن و کنترل غذا خوردن در افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند. زیرا بر اساس تحقیقات متعدد رواشناسی، افراد چاق انگیزه لاغر و سالم شدن را دارند اما این انگیزه به اندازه کافی قدرتمند نیست. این مساله به دلایل متعددی بستگی دارد؛ به عنوان مثال این افراد در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند که هوس‌ برانگیز و پر از مواد غذایی مضر برای سلامتی است یا افراد خانواده برای کاهش وزن‌شان، آنها را همراهی نمی‌کنند و مشوق‌شان نیستند. به همین دلیل روانشناسی لاغری به کمک این افراد می‌آید تا به افزایش انگیزه برای کاهش وزن افراد کمک کند. در ادامه به بررسی مشاوره روانشناسی لاغری و فواید همراهی روانشناسی با رعایت رژیم غذایی لاغری می‌پردازیم.

فهرست مطالب (کلیک کنید)

  • آیا لاغری با ذهن امکان‌پذیر است؟
  • رژیم روانشناسی چیست؟
  • رژیم روانشناسی برای چه کسانی مناسب است؟
  • مشاور روانشناسی چه کمکی می‌تواند بکند؟
  • چه تله‌هایی ما را به سمت پرخوری می‌کشاند؟
    • تله احساسات و هیجانات
    • تله نداشتن اراده
    • تله نداشتن حمایت برای کاهش وزن
    • تله بی‌حوصلگی و بیکاری
    • تله زندان رژیم
    • تله بی‌نقص‌گرایی
  • ترفندهای لاغری با ذهن چیست؟
    • غذا خوردن آگاهانه
    • تعیین اهداف فراتر از اعداد
    • غذا خوردن با دست خفته
    • داشتن عکس‌هایی از غذاهای سالم
    • کشیدن نفس عمیق قبل از سفارش غذا
    • دوری از خیابان‌ها یا برنامه‌هایی که هوس شما را افزایش می‌دهند
    • تکرار جملات تاکیدی مثبت
    • پر کردن بشقاب با غذاهای سالم
  • رژیم روانشناسی دکتر کرمانی چیست؟
  • روانشناسی لاغری آنلاین و حضوری
    • روانشناسی لاغری در تهران
    • روانشناسی لاغری در کرج و حومه
    • رژیم روانشناسی در اصفهان
    • روانشناسی لاغری در شیراز
    • رژیم روانشناسی در تبریز
    • روانشناسی لاغری در مشهد
    • رژیم روانشناسی در اهواز

آیا لاغری با ذهن امکان‌پذیر است؟

کاهش وزن مستلزم تنظیم رژیم غذایی و شیوه زندگی است، اما وقتی این کار را انجام دادیم، آیا می‌توانیم کاری برای به حداکثر رساندن نتایج خوب انجام دهیم؟

در بین متدهای مختلفی که در یک صد سال اخیر برای کاهش وزن تست و معرفی شده است، متد لاغری با ذهن که حاصل تحقیقات علم روانشناسی است، به یک روش کارآمد برای کمک به کاهش وزن و لاغری تبدیل شده است؛ زیرا علت بیشتر عدم موفقیت‌ها در لاغر شدن و عدم پایبندی به رژیم‌های لاغری، نبود انگیزه کافی و قوی بودن محرک‌های اطراف افراد چاق است.

به عنوان مثال یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که استفاده از یک تکنیک ساده تصویرسازی ذهن می‌تواند کاهش وزن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. در این مقاله به شما نشان می‌دهیم لاغری با ذهن چگونه است و علم روانشناسی چگونه به کمک متخصص کاهش وزن و تغذیه می‌آید.

روانشناسی لاغری به افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند علل روانی نتیجه نگرفتن از رژیم غذایی را پیدا کنند.

روانشناسی لاغری به افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند علل روانی نتیجه نگرفتن از رژیم غذایی را پیدا کنند.

رژیم روانشناسی چیست؟

روانشناسی لاغری یا رژیم رواشناسی به معنای راه‌حل‌ها و فنونی است که به افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند ابتدا عوامل موثر در افزایش وزن و دلایل عدم پایبندی به رعایت رژیم لاغری را پیدا کنند.

این عوامل و دلایل ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد. سپس روانشناس به ارائه راهکارهایی می‌پردازد که به افراد چاق کمک می‌کند کنترل بهتری بر روی تصمیمات‌ غذایی‌شان داشته باشند.

رژیم روانشناسی برای چه کسانی مناسب است؟

گاهی تنها رژیم گرفتن تاثیری ندارد و تغییرات بلندمدتی ایجاد نمی‌کند و پایدار نیست. بسیاری از افراد دارای اضافه وزن می‌توانند در کوتاه‌مدت تغییرات نسبتاً خوبی در وزن خود ایجاد کنند، اما با گذشت زمان انگیزه و نیت این افراد کم می‌شود.

یک مطالعه در سال 2010 در دانشگاه پنسیلوانیا، نشان داد که اکثر رژیم‌های غذایی به دلایل مختلف شکست می‌خورند و عمدتاً به این دلیل که این افراد میزان استرس و تنش‌های عصبی بالایی دارند که موجب افزایش کورتیزول، یک هورمون مرتبط با استرس، می‌شود و این مساله به نوبه خود موجب افزایش وزن.

همچنین خواب ناکافی و قرار گرفتن در موقیعت‌های نادرست و هوس‌برانگیز دلایل دیگری است که باعث شکست افراد چاق در کاهش وزن می‌شود. به همین دلیل رژیم روانشناسی برای تمام کسانی مناسب است که انگیزه‌شان برای کاهش وزن کم‌رنگ شده یا از بین رفته است؛ با اینکه واقعا خواهان لاغر شدن و سلامتی هستند.

تکنیک لاغری با ذهن، رژیم روانشناسی یا روانشناسی لاغری به معنای رژیم غذایی کاهش وزنی است که با تکنیک‌های روانشناسی همراه شده است تا مانع رها کردن برنامع رژیمی شود.

مشاور روانشناسی چه کمکی می‌تواند بکند؟

هدف روانشناسی رفتاری این است که بفهمد چرا ما برخی رفتارها و اعمال را انجام می‌دهیم و تحلیل این الگوها و رفتارها چیست.

استفاده از آن برای کمک به کاهش وزن، به معنای درک بسیاری از عوامل موثر بر افزایش وزن است، مانند دسترسی آسان به غذاهای ناسالم. این مساله می‌تواند به ما کمک کند در سبک زندگی خود تغییراتی ایجاد کنیم تا از این اتفاقات جلوگیری شود.

رژیم روانشناسی به مدیریت انتخاب غذاها کمک می‌کند.

رژیم روانشناسی به مدیریت انتخاب غذاها کمک می‌کند.

چه تله‌هایی ما را به سمت پرخوری می‌کشاند؟

تله احساسات و هیجانات

واقعیت این است که قسمت عمده پرخوری‌ها به ذهن و هیجانات‌ ما برمی‌گردد. یک سری افراد وقتی دچار استرس و هیجانات منفی می‌شوند برای اینکه خود را آرام کنند به یک کار لذت‌بخش پناه می‌برند. مثلا خوردن که راحت‌ترین و دم دست‌ترین کار برای به دست آوردن آرامش است.

با این کار لحظاتی لذت می‌برند و حال روحی بهتری پیدا می‌کنند. ولی اکثر افراد بعد از آن دچار خودگویی منفی می‌شوند. یعنی با خود می‌گویند “دیدی دوباره نتوانستی جلوی خودت را بگیری و رژیمت را شکستی” بعد از گفتن این حرف‌ها دوباره دچار اضطراب می‌شوند و پرخوری می‌کنند. در این حالت متاسفانه افراد دچار چرخه‌ای پایان نیافتنی می‌شوند.

واقعیت این است که خیلی از استرس‌ها و نگرانی‌ها مثل بیماری‌، تورم، انواع مشکلات و آلودگی ‌هوا اصلا در کنترل ما نیستند.

علاوه بر آن تعدادی از استرس‌ها و هیجانات مختص زندگی شخصی‌اند و افراد را از نظر روحی شدیدا درگیر می‌کنند. ولی وقتی راه مقابله درست با استرس‌ها را یاد بگیرید دیگر از خوردن برای فرار از آنها استفاده نمی‌کنید.

مشاوره روانشناسی لاغری  به افراد کمک می‌کند تله‌های ذهنی خود را پیدا کنند.

مشاوره روانشناسی لاغری به افراد کمک می‌کند تله‌های ذهنی خود را پیدا کنند.

تله نداشتن اراده

بیشتر افراد می‌گویند “من تا ظهر رژیم را خوب رعایت می‌کنم ولی از بعد از ظهر و شب دیگر نمی‌توانم جلوی خودم را بگیرم.” یک موبایل را در نظر بگیرید که درطول روز بسته به میزان استفاده شما از آن، شارژ باطری‌اش کم می‌شود. حالا هرچه بیشتر از موبایل استفاده شود، شارژ آن زودتر خالی می‌شود. حالا شما شارژر را برمی‌دارید تا موبایل خود را شارژ و از آن استفاده کنید. این، یعنی شما برای انجام کارها اراده دارید.

زمان‌هایی که در طول روز مدام مجبورید تصمیمات بزرگ و کوچک بگیرید مثلا پختن غذا، تمیز کردن خانه، کارهای زیاد و پراسترس، فکر و خیال در مورد آینده یا گذشته در واقع از اراده‌ خود استفاده می‌کنید. یا به زبان دیگر تا پایان روز در حال مصرف شارژ روانی خود هستید.

اینجاست که سعی دارید با خوردن انرژی، خود را شارژ کنید تا بتوانید به بقیه کارها برسید. حالا اگر یاد بگیرید که اراده خود را درست تنظیم کنید، دیگر از خوردن به عنوان ابزاری برای شارژ روان استفاده نخواهید کرد.

تله نداشتن حمایت برای کاهش وزن

بعضی مواقع اطرافیان نه تنها در رسیدن به وزن مناسب کمک نمی‌کنند بلکه با تعارف‌ها یا تحت فشار قرار دادن باعث می‌شوند نتوانیم به رژیم خود پایبند باشیم. “تو که همش رژیمی، حالا یک بار بخوری به جایی برنمی‌خوره! این رژیمت هم مثل قبلیاست!” نمونه‌ای از حرف‌هاییست که از دیگران می‌شنویم.

می‌دانید راه حل اصلی چیست؟ به جای اینکه روی حرف اطرافیان تمرکز کنید، به این فکر کنید که چطور می‌توانید حمایتگر خود باشید. خود-دوست داری یک مهارت است که می‌توانید با کمک مشاور روانشناسی یاد بگیرید.

با این روش دیگه عمرا رژیمتو نمی‌شکنی!

دلیل اصلی شکست‌ تو رژیم اینه که مشکل یه جایی ریشه کرده و گرفتار تله‌ی ذهنی شدی.
برای رفع این تله می‌تونی از یه شیوه‌ی جدید و اثبات شده کمک بگیری.
حل مشکلت رو دست تیم روانشناسی دکتر کرمانی بسپاربرای مشاوره کلیک کنkermany

تله بی‌حوصلگی و بیکاری

حتما برایتان پیش آمده که به دلیل بی‌حوصلگی سراغ خوردن بروید. مثلا درِ یخچال را باز می‌کنید و هر آنچه که می‌بینید می‌خورید؛ حتی اگر دوستش نداشته باشید.

به یاد داشته باشید تا زمانی که یاد نگرفته‌اید تفریحات مخصوص به خود را برنامه‌ریزی کنید، ناخودآگاه جای خالی آنها را با خوردن پر خواهید کرد.

تله زندان رژیم

برای اینکه به تناسب اندام برسید و رژیم خود را رعایت کنید، خیلی به خود سخت می‌گیرید و فشار می‌آورید. با خود مانند یک زندانی رفتار می‌کنید که اجازه خوردن غذاها و خوراکی‌هایی مورد علاقه‌ را ندارد. اگر یاد بگیرید به جای تمرکز روی نخوردن، روی تمام چیزهایی که می‌توانید بخورید متمرکز شوید، دیگر حس زندانی بودن را ندارید.

تله بی‌نقص‌گرایی

برخی افراد یا کاری را شروع نمی‌کنند یا اگر شروع کردند باید به بهترین شکل ممکن آن را به انجام برسانند. این دسته از افراد زمان‌هایی که احساس کنند کارشان به بهترین شکل ممکن انجام نشده، آن را رها می‌کنند.

مثلا رژیم را تا یک هفته خوب و دقیق دنبال می‌کنند یا برنامه ورزشی را در کنار آن منظم انجام می‌دهند. اما اگر درگیر اتفاقی مثل سرما خوردگی شوند و نتوانند مانند هفته قبل از رژیم خود پیروی کنند، دیگر توان پیروی از رژیم را در خود نمی‌بینند.

آن موقع است که تله بی‌نقص‌گرایی فعال می‌شود و با خود می‌گویند” دیدی نتوانستی رژیمت را رعایت کنی، اینطوری که فایده ندارد! این هفته را رژیم نگیر و از شنبه دوباره شروع کن” و باز هم شنبه هم اتفاق دیگری می‌افتد که نمی‌گذارد رژیم گرفتن ادامه پیدا کند. خلاصه هربار بهانه‌ای برای اینکه رژیم را رها کنند، پیش می‌آید.

تله‌های زیادی وجود دارد که باعث می‌شود نتوانیم رژیم را رعایت کنیم. وجود چنین تله‌هایی ارتباط کاهش وزن با روانشناسی و ضرورت وجود روانشناسی تغذیه را به وضوح نشان می‌دهد.

در جلسات روان درمانی بطور تخصصی و حرفه‌ای تک تک تله‌های شما بررسی و به شما کمک می‌شود تا راه‌های رد شدن یا خنثی کردن این تله‌ها را یاد بگیرید.

آگاهانه غذا خوردن یکی از مهمترین تکنیک‌های روانشناسی لاغری است.

آگاهانه غذا خوردن یکی از مهمترین تکنیک‌های روانشناسی لاغری است.

ترفندهای لاغری با ذهن چیست؟

تکنیک‌های لاغری با ذهن باید در برنامه روزانه افرادی که می‌خواهند به وزن ایده‌آل و سالم برسند گنجانده شود؛ مانند:

غذا خوردن آگاهانه

تمرین غذا خوردن آگاهانه در حین تلاش برای کاهش وزن بسیار مهم است. آگاه بودن در مورد آنچه می‌‌خورید به ایجاد ارتباط بین مغز و معده کمک می‌کند. غذا خوردن آگاهانه، هیپوتالاموس مغز را فعال می‌کند که به بدن نشانه‌هایی می‌دهد تا در صورت سیری، از خوردن دست بکشد.

وقتی هنگام خوردن ناهار یا شام تلویزیون تماشا می‌کنید، این اتفاق نمی‌افتد. خوردن آگاهانه همچنین راهیست برای اینکه به مغزتان بگویید برای رسیدن به اهداف کاهش وزن خود چه مقدار غذا باید بخورید.

تعیین اهداف فراتر از اعداد

اغلب از خود بپرسید که چرا سعی می‌کنید وزن کم کنید، به چه چیزی می‌خواهید برسید و چگونه آن را اجرا خواهید کرد. این به مغز و بدن شما کمک می‌کند تا برای کاهش وزن شما در یک مسیر قرار بگیرند.

در اینجا ارتباط با مغز شما کلید اصلی است. همچنین، باید یک برنامه عملیاتی آماده داشته باشید تا در صورت انحراف از مسیر کاهش وزن، بتوانید به سرعت به مسیر خود بازگردید.

غذا خوردن با دست خفته

اگر راست دست هستید با دست چپ غذا بخورید و بالعکس. این امر مغز شما را وادار می‌کند تا روی غذا تمرکز کند و به شما کمک می‌کند تا به جای اینکه صرفاً بدون فکر غذا مصرف کنید، آگاهانه غذا بخورید.

داشتن عکس‌هایی از غذاهای سالم

آنچه می‌بینید همان چیزیست که هوس می‌کنید. برای جلوگیری از هوس غذایی، عکس‌هایی از غذاهای سالم در آشپزخانه یا میز خود داشته باشید. این به مغز شما کمک می‌کند تا غذای سالم را تجسم کند و از میان وعده‌های ناسالم و مواد پرکالری اجتناب کند.

کشیدن نفس عمیق قبل از سفارش غذا

قبل از سفارش یک غذا یا تنقلات پرکالری ابتدا چند نفس عمیق بکشید. این احتمال وجود دارد که پس از اینکه به مغزتان اجازه دهید استراحت کند و دوباره روی انتخاب‌هایتان، با تکرار چند نفس عمیق تمرکز کند، سالم سفارش دهید. قبل از سفارش، 25 بار نفس عمیق بکشید.

دوری از خیابان‌ها یا برنامه‌هایی که هوس شما را افزایش می‌دهند

اگر می‌دانید که نمی‌توانید در حین راه رفتن در آن خیابان خاص از هوس‌هایتان برای پیتزا و شیرینی اجتناب کنید، توقف کنید و منحرف شوید. به همین دلیل، از همسر یا دوست خود بخواهید درانجام این کار شما را همراهی کند.

تکرار جملات تاکیدی مثبت

به خودتان بگویید – شما به فکر سلامتی خود هستید و اجازه نمی‌دهید چیزی به بدن شما آسیب برساند، پرخوری نمی‌کنید و… این جملات را به اندازه کافی بلند بگویید تا مطمئن شوید که مغز شما سیگنال را دریافت می‌کند و می‌داند که شما در حال تغییر وضعیت خود هستید.

پر کردن بشقاب با غذاهای سالم

در مورد غذا خوردن از یک بشقاب کوچک برای محدود کردن کالری و پرخوری شنیده‌اید؟ حالا این کار را انجام دهید: ابتدا بشقاب خود را با غذاهای سالم پر کنید؛ سالاد و سبزی تا جایی برای غذاهای ناسالم نداشته باشید.

این تکنیک را در رستوران، کافه و خانه دنبال کنید تا به مغز کمک کند با غذاهای سالم به سیری برسید و پرخوری را محدود کنید.

می‌دانیم که بیان تمام این تکنیک‌ها آسان‌تر از انجام دادن‌شان است و لاغر شدن و رسیدن به وزن متعادل نیاز به تلاش، عزم و گاهی کمک متخصص دارد.

رژیم‌تراپی همراه با روانشناسی لاغری موجب پایبندی بیشتر به رعایت برنامه غذایی و ورزشی روزانه می‌شود.

روانشناسی لاغری موجب پایبندی بیشتر به رعایت برنامه غذایی و ورزشی روزانه می‌شود.

رژیم روانشناسی دکتر کرمانی چیست؟

ما در موسسه طراوت به اندام پارسان دکتر کرمانی یک برنامه کاهش وزن منحصربفرد به نام رژیم روانشناسی را طراحی کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند به صورت علمی وزن کم کنید و آن را برای مدت طولانی حفظ کنید.

در کنار تغذیه و آمادگی جسمانی، این برنامه بر سلامت روانی و مدیریت استرس تاکید دارد زیرا کاهش وزن بیشتر از جسم، به همراهی ذهن شما بستگی دارد. از مهمترین ویژگی‌های برنامه لاغری با ذهن دکتر کرمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رژیم سه ماهه اختصاصی برای هر فرد
  • همراه با 12 جلسه‌‌ آموزش ویديویی آفلاینِ مدیریت ذهن چاق
  • ارسال ویدئو به صورت هفتگی همراه با نکته‌ها و تکنیک‌های روانشناسی
  • تمرین‌های اختصاصی در انتهای هر جلسه
  • ارتباط با پشتیبانی به صورت رایگان برای دریافت مشاوره

این پکیج مدیریت ذهن به افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند انگیزه خود را بالا ببرند، افکار و هیجاناتی را که منجر به پرخوری می‌شود، شناسایی کنند، با 12 مانع ذهنی کاهش وزن مقابله کرده و استرس و پرخوری عصبی خود را کنترل کنند.

رژیم‌تراپی دکتر کرمانی بر اساس روانشاسی لاغری و تکنیک‌ لاغری با ذهن است.

رژیم روانشناسی دکتر کرمانی بر اساس روانشاسی لاغری و تکنیک‌ لاغری با ذهن است.

روانشناسی لاغری آنلاین و حضوری

امروزه ساکن هر نقطه از کشور عزیزمان باشید به راحتی و به صورت آنلاین می‌توانید به بهترین مشاوره روانشناسی لاغری دسترسی داشته باشید.

در این بخش به معرفی یکی از باسابقه‌ترین و خوش‌نام‌ترین پزشکان متخصص تغذیه و لاغری با ذهن در ایران می‌پردازیم که در شهرهای مختلف از جمله شیراز، اصفهان، رشت، مازندران، اهواز، کرمانشاه، کردستان، اراک، سمنان، کاشان، کهکیلویه و بویراحمد، ایلام، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان، گلستان، کیش، سیستان و… مشاوره آنلاین دارد.

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه با تاسیس شرکت طراوت به اندام پارسیان، سال‌ها به تحقیق و مطالعه و بررسی انواع رژیم‌های غذایی موجود پرداخت و در نهایت به متد جدیدی در برنامه‌های غذایی رژیمی رسید که برای افراد دارای اضافه وزن، افراد دارای کمبود وزن، بیماران دیابتی، مادران باردار و کودکان و نوجوانان موثر و مفید است؛ بدون آنکه گروه غذایی و یا وعده غذایی مهمی از برنامه روزانه افراد حذف شود.

امروزه دکتر کرمانی علاوه بر مشاوره آنلاین در تمام شهرهای ایران، در مناطق زیر نیز مشاوره حضوری و آنلاین دارد:

روانشناسی لاغری در تهران

کسانی که ساکن استان تهران هستند و قصد دریافت رژیم روانشناسی را به همراه رژیم غذایی لاغری دارند، می‌توانند با شماره 02532143 تماس بگیرند.

روانشناسی لاغری در کرج و حومه

مشاوران تغذیهِ شرکت به اندامِ دکتر کرمانی در شهر کرج نیز حضور دارند و به صورت حضوری، آنلاین و تلفنی پاسخگوی سوالات شما عزیزان درباره روانشناسی لاغری هستند. شماره تماس: 02532143

حتما بخوانید: برنامه غذایی برای لاغری و کاهش وزن + نمونه برنامه غذایی هفتگی دکتر کرمانی

رژیم روانشناسی در اصفهان

همچنین ساکنین شهر هنرپرور اصفهان نیز می‌توانند به صورت آنلاین یا تلفنی از خدمات مشاوره تغذیه رایگان استفاده کنند.

این خدمات برای کسانی است که امکان حضور در شهر تهران را ندارند و به دنبال متخصص تغذیه باسابقه هستند که خدمات روانشناسی لاغری نیز ارائه دهد. شماره تماس: 02532143

روانشناسی لاغری در شیراز

امروزه بسیاری از افراد مبتلا به افزایش وزن دچار کمبود انگیزه برای لاغر شدن هستند به همین دلیل شرکت به اندام دکتر کرمانی رژیم کاهش وزنی را ارائه می‌دهد که همراه با ویدئوهای آموزشی مدیریت ذهن چاق است.

مشاوران تغذیه و روانشناسی لاغری دکتر کرمانی برای کاربران ساکن شهر زیبای شیراز نیز به صورت تلفنی و آنلاین در دسترس هستند تا به سوالات تغذیه آنها پاسخ دهند. شماره تماس: 02532143

campaign

رژیم دکتر کرمانی تنها رژیمیه که حسرت هیچ غذایی رو به دلت نمی‌ذاره کافیـه همیـن الان تصمیم بگیری که می‌خـوای وزنت رو کم کنی و به اون اندامی که همیشه آرزش رو داشتی برسی! از همین لحظه ما کنارتیم تا باهم به هدفت برسیم.

ثبت نام و دریافت رژیم مشاوره خرید رژیم kermany kermany kermany

رژیم روانشناسی در تبریز

اگر ساکن تبریز هستید و به دنبال یک متخصص تغذیه برای کنترل اضافه وزن خود هستید که در ارائه رژیم غذایی سالم و موثر، باسابقه و موفق باشد، با این شماره تماس بگیرید تا مشاورین تغذیه دکتر کرمانی شما را برای دریافت رژیم سه ماهه کاهش وزن به همراه پکیج آموزشی روانشناسی لاغری، راهنمایی کنند. شماره تماس: 02532143

روانشناسی لاغری در مشهد

بزرگترین مشکل افراد چاق نداشتن انگیزه کافی یا به خطر افتادن انگیزه‌شان برای کاهش وزن است. رژیم غذایی دکتر کرمانی همراه با برنامه آموزشی لاغری با ذهن، یک راه حل راحت، آنلاین و در دسترس، برای تمام کسانی است که ساکن مشهد هستند و به دنبال یک متخصص تغذیه باسابقه و کارکشته می‌گردند. شماره تماس: 02532143

رژیم روانشناسی در اهواز

کسانی که در جستجوی دکتر تغذیه برای لاغری و برنامه غذایی سالم هستند اما امکان حضور در استان تهران را ندارند، می‌توانند به راحتی از طریق این شماره تلفن، تماس گرفته و رژیم روانشناسی را دریافت کنند که شامل یک برنامه غذایی سه ماهه به همراه چند جلسه ویدئوی آموزشی آفلاین است. شماره تماس: 02532143

آنچه از مقاله لاغری با ذهن آموختیم:

اگر مدت‌هاست انواع رژیم غذایی لاغری را امتحان کرده‌اید و به نتیجه مورد نظر نرسیده‌اید و هر بار نیمه راه رژیم گرفتن، تسلیم شده‌اید، بهتر است به فکر رژیم روانشناسی باشید. برنامه غذایی‌ای که بتواند با بررسی عوامل روانی موثر در عدم موفقیت‌تان، بهترین راهکارها را به شما نشان دهد. رژیم روانشناسی دکتر کرمانی برنامه غذایی کاهش وزن سه ماهه همراه با بسته آموزشی آفلاین لاغری با ذهن و روانشناسی لاغری است که به مدیریت عوامل بیرونی موثر در رها کردن رژیم لاغری کمک می‌کند.

منابع:

  • fitterfly.com
  • theconversation.com
  • shondaland.com

2.5/5 – (4 امتیاز)منبع مقاله

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.