تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
کد خبر : 60323

روح در لباس مشکی؛ رولزرویس گوست مشکی نشان معرفی شد+عکس

روح در لباس مشکی؛ رولزرویس گوست مشکی نشان معرفی شد+عکس

روح در لباس مشکی؛ رولزرویس گوست مشکی نشان معرفی شد+عکسرولزرویس گوست مشکی نشان ۲۰۲۲ معرفی شد. رولزرویس گوست اکنون در تریم مشکی از قدرت بیشتر و استایل ترسناک‌تری بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانا..

رولزرویس گوست مشکی نشانروح در لباس مشکی؛ رولزرویس گوست مشکی نشان معرفی شد+عکس

رولزرویس گوست مشکی نشان ۲۰۲۲ معرفی شد. رولزرویس گوست اکنون در تریم مشکی از قدرت بیشتر و استایل ترسناک‌تری بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو لوکس آشنا می‌شویم.

رولزرویس در سال ۲۰۱۶ برای نخستین بار از نام مشکی نشان در ریث کوپه استفاده کرد که توانست نگاه بسیاری را به خود جلب کند. پس از آن سایر محصولات این خودروساز بریتانیایی نیز مانند کانورتیبل دون، شاسی بلند کولینان و نسل قبل سدان گوست به این نشان مجهز شدند. اکنون با گذشت پنج سال هنوز رولزرویس به تریم مشکی نشان توجه ویژه‌ای دارد؛ چراکه طبق آمار حدود ۲۷ درصد از محصولات عرضه شده در سراسر جهان از نوع مشکی نشان بودند.

رولزرویس گوست مشکی نشان

از آنجایی که تریم مشکی نشان برای روزلرویس موفقیت‌های زیادی را به همراه داشت، این خودروساز نسل جدید گوست را نیز به این لباس مشکی مجهز کرده است. در ادامه شما را با رولزرویس گوست مشکی نشان ۲۰۲۲ آشنا خواهیم کرد. این خودرو اکنون نسبت به قبل از قدرت بیشتر و همچنین استایل ترسانک‌تری بهره می‌برد. ضمن اینکه دینامیک سواری آن نیز ارتقا پیدا کرده و می‌تواند مشتریان خود را شگفت‌زده کند.

مشخصات رولزرویس گوست مشکی نشان

رولزرویس گوست مشکی نشان

رولزرویس گوست مشکی نشان ۲۰۲۲ اکنون از همان موتور ۱۲ سیلندر ۶.۸ لیتری توئین توربو مدل پایه بهره می‌برد، اما اکنون می‌تواند قدرتی برابر با ۵۹۲ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن‌متر را تولید کند که از افزایش ۲۹ اسب بخاری قدرت آن نسبت به قبل حکایت دارد. یک گیربکس ۸ سرعت اتوماتیک اصلاح شده ZF نیز قدرت تولیدی را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. این گیربکس به حالت LOW نیز مجهز بوده که عملکرد مشابه حالت اسپرت در سایر خودروها را دارد و می‌تواند قدرت را تا ۵۰ درصد سریع‌تر در اختیار راننده قرار دهد. رولزرویس این حالت را فقط برای مدل‌های مشکی نشان عرضه می‌کند.

رولزرویس گوست مشکی نشان

هنگامی رانندگی با این خودرو بلافاصله بهبودهایی که برای آن در نظر گرفته شده قابل درک خواهند بود؛ برای مثال گشتاور موتور در دوره‌های پایین و فقط از دور ۱۹۰۰ ارائه می‌شود. موتور اکنون صدای جذاب‌تری را به تولید می‌رساند که دلیل چنین صدایی به اگزوز ارتقا پیدا کرده آن مربوط می‌شود.

رولزرویس گوست مشکی نشان

همچنین این خودرو از لحاظ دینامیکی نیز بهبود یافته است. این خودروساز سیستم تعلیق را دستخوش تغییراتی کرده تا حرکات بدنه کاهش پیدا کند و سیستم فرمان نیز تیزتر شود. به طور کلی این خودرو اکنون چابک‌تر و پایدارتر از قبل به نظر می‌رسد.

رولزرویس گوست مشکی نشان

رولزرویس گوست مشکی نشان در نگاه اول نسبت به مدل استاندارد خود متفاوت دیده نمی‌شود، اما اگر کمی با دقت بیشتر به آن نگاه کنید شاهد ارتقاهای در نظر گرفته شده خواهید بود. طراحان با استفاده از رینگ‌های ۲۱ اینچی مشکی نشان باعث شدند تا این خودرو با ابهت‌تر به نظر برسد که البته در ساخت آن از ۲۲ لایه کربن استفاده شده است. جلوپنجره نورانی همانند مدل استاندارد خود بوده اما اکنون ۵۲ چراغ LED وظیفه روشن کردن میله‌های نورانی آن را برعهده دارند.

رولزرویس گوست مشکی نشان

رولزرویس اعلام کرد رنگ مشکی استفاده شده در این خودرو تیره‌ترین رنگ در کل صنعت خودرو محسوب می‌شود. طبق گفته این خودروساز، فرایند پاشش رنگ‌ها توسط ۴ کارمند با حدود ۴۵ کیلوگرم رنگ و به شکل دستی انجام شده است. این فرایند سه تا ۵ ساعت به طول انجامید و توانست چنین ظاهر بسیار جذاب و با ابهتی را به وجود آورد.

رولزرویس گوست مشکی نشان

مشتریان رولزرویس گوست مشکی نشان ۲۰۲۲ قادرند بدنه آن را با ۴۴ هزار رنگ مختلف شامل طرح‌های دو رنگ تزیین کنند. همچنین رولزرویس تمام نشان‌های روی بدنه از مجسمه معروف جلوی کاپوت تا مونوگرام R دوبل را نیز مشکی کرده است.

رولزرویس گوست مشکی نشان

هنگام ورود به کابین این خودرو همچنان شاهد پوشش سقف ستاره‌ای هستیم، اما طراحان طرح نورانی گوست در داشبورد را حذف و به جای آن از لوگوی اینفینیتی استفاده کردند. مشتریان می‌توانند کابین را به شکل کامل شخصی‌سازی کرده و چند طرح و رنگ مختلف را برای آن در نظر بگیرند. در حال حاضر برای این خودرو قیمتی در نظر گرفته نشده است، اما خبرهای حاکی از آن است تریم مشکی نشان حدود ۴۳ هزار دلار قیمت دارد. از این رو برای برآورد قیمت این نسخه باید ۴۳ هزار دلار به قیمت ۳۳۲ هزار و ۵۰۰ دلاری رولزرویس گوست استاندارد اضافه کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.