تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر : 64622

روتر Wi-Fi 6E جدید TP-Link شبیه ربات فیلم‌های علمی تخیلی دهه ۸۰ میلادی است

روتر Wi-Fi 6E جدید TP-Link شبیه ربات فیلم‌های علمی تخیلی دهه ۸۰ میلادی است

روتر Wi-Fi 6E جدید TP-Link شبیه ربات فیلم‌های علمی تخیلی دهه ۸۰ میلادی است شرکت TP-Link از نسل جدید روترهای خود رونمایی کرد. روتر WiFi 6E شرکت TP-Link از ویژگی‌های خوبی بهره می‌برد و مهم‌تر..

روتر Wi-Fi 6E جدید TP-Link شبیه ربات فیلم‌های علمی تخیلی دهه ۸۰ میلادی است

شرکت TP-Link از نسل جدید روترهای خود رونمایی کرد. روتر WiFi 6E شرکت TP-Link از ویژگی‌های خوبی بهره می‌برد و مهم‌ترین نکته درباره این مودم، ظاهر عجیب و ربات مانند آن است.

شاید بسیاری از ما، به دنبال مودم‎‌هایی پیشرفته و عجیب نباشیم. امکان خرید روتر حتی با هزینه کردن چیزی حدود ۷۰۰ هزار تومان نیز ممکن است اما اگر اتصال به اینترنت در فضایی بزرگ بدون قطعی برای شما اهمیت زیادی دارد، باید سراغ گزینه‌های حرفه‌ای‌تری بروید. اگر کامپیوترهای شما از WiFi 6E پشتیبانی می‌کند، روتر جدید TP-Link می‌تواند انتخابی خود برای شما باشد. این روتر، دارای آنتن‌هایی متحرک است تا امکان آنتن‌دهی در تمام نقاط یک محیط وجود داشته باشد.

همان طور که در تصویر این روتر می‌بینید، در نگاه اول این دستگاه تقریبا به هر چیزی شباهت دارد به جز یک مودم اینترنت! هر چند این طراحی جذابیت‌های ظاهری زیادی دارد و یادآور ربات‌های فیلم‌های علمی تخیلی دهه هشتاد میلادی است اما زیبایی و جذابیت، تنها دلیل استفاده از این طراحی نبوده است. مودم وای فای ۶E شرکت تی پی لینک می‌تواند مکان دستگاه‌های متصل به روتر را تشخیص داده و با توجه به این مورد، موقعیت آنتن‌ها را تغییر دهد.

روتر وای فای 6E

فراتر از آنتن‌هایی با ظاهری جذاب، روتر Archer AXE200 Omni به شدت قدرتمند است و برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده است. این روتر دارای ۱۲ جریان فضایی MU-MIMO است که در سه باند پخش شده اند و دارا پهنای باند ترکیبی ۱۱ گیگابیت بر ثانیه است. این دستگاه دارای یک CPU 2.0GHz، یک پورت اترنت ۱۰ گیگابیتی و یک پورت اترنت ۲.۵ گیگابیتی است.

آیا روتر Wifi 6E شرکت TP-Link کاربردی است؟

متاسفانه هنوز اطلاعات منتشر شده درباره این روتر جذاب Wifi 6E TP-Link کامل نیستند. تا به امروز بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده روتر از جمله TP-Link مودم‌هایی پیشرفته‌ای را معرفی کرده اند که دارای آنتن‌های ثابت بودند و رضایت کاربران را نیز به همراه داشته اند. موقعیت آنتن‌ها مخصوصا در فضاهای کوچک، یکی از کم اهمیت‌ترین موارد در اتصالی قدرتمند است اما در فضاهایی بزرگ‌تر و برای کاربران حرفه‌ای‌تر، مکان آنتن‌ها اهمیت بیشتری دارد.

با این که ممکن است ویژگی آنتن‌های متحرک باعث بهتر شدن عملکرد روتر Archer AXE200 Omni WiFi 6E TP-Link در فضاهای بسیار بزرگ شود اما این مورد، ظاهرا تلاش تی پی لینک برای بازاریابی بهتر و جلب توجه رسانه‌ها در نمایشگاه CES 2022 بوده باشد.

منبع :digital trendsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.