تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۰:۰۹
کد خبر : 4462

روایت اشکبار حاج قاسم سلیمانی از همرزمان شهیدش+فیلم

روایت اشکبار حاج قاسم سلیمانی از همرزمان شهیدش+فیلم

روایت اشکبار حاج قاسم سلیمانی از همرزمان شهیدش+فیلم شهید قاسم سلیمانی که فرماندهی نیروهای لشکر۴۱ را در عملیات‌های حساس دفاع مقدس به‌عهده داشت با سرداران آن خو گرفته بود و بارها با خبر شهادتشان غمگین از خدا طلب شهادت می‌کرد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دوران هشت سال دفاع مقدس فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله را به‌عهده داشت که متشکل از رزمندگان کرمان بود. لشکر ۴۱ ثارالله در سال ۱۳۵۹ در قالب یک گردان از نیروهای سپاه پاسداران استان کرمان شکل گرفت، سال ۱۳۶۰ به تیپ ارتقا پیدا کرد و از سال ۱۳۶۱ با گسترش سازمان آن به ۳ تیپ و یک گردان زرهی، به‌عنوان لشکر ۴۱ ثارالله به فعالیت ادامه داد. در سال ۱۳۸۶ در پی شکل‌گیری سپاه‌های استانی، نام آن به سپاه ثارالله استان کرمان تغییر پیدا کرد. لشکر ۴۱ ثارالله در طول هشت سال دفاع مقدس در عملیات‌های مختلفی نظیر نصر۴، کربلای۱، کربلای۴، کربلای۵، بدر، خیبر، والفجر یک، والفجر۳، والفجر۴، رمضان، بیت‌المقدس و بیت‌المقدس۷، فتح‌المبین و طریق‌القدس حضور داشت.
شهید قاسم سلیمانی که فرماندهی نیروهای لشکر۴۱ را در این عملیات‌ها..

روایت اشکبار حاج قاسم سلیمانی از همرزمان شهیدش+فیلم

شهید قاسم سلیمانی که فرماندهی نیروهای لشکر۴۱ را در عملیات‌های حساس دفاع مقدس به‌عهده داشت با سرداران آن خو گرفته بود و بارها با خبر شهادتشان غمگین از خدا طلب شهادت می‌کرد.

روایت اشکبار حاج قاسم سلیمانی از همرزمان شهیدش+فیلم – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دوران هشت سال دفاع مقدس فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله را به‌عهده داشت که متشکل از رزمندگان کرمان بود. لشکر ۴۱ ثارالله در سال ۱۳۵۹ در قالب یک گردان از نیروهای سپاه پاسداران استان کرمان شکل گرفت، سال ۱۳۶۰ به تیپ ارتقا پیدا کرد و از سال ۱۳۶۱ با گسترش سازمان آن به ۳ تیپ و یک گردان زرهی، به‌عنوان لشکر ۴۱ ثارالله به فعالیت ادامه داد. در سال ۱۳۸۶ در پی شکل‌گیری سپاه‌های استانی، نام آن به سپاه ثارالله استان کرمان تغییر پیدا کرد. لشکر ۴۱ ثارالله در طول هشت سال دفاع مقدس در عملیات‌های مختلفی نظیر نصر۴، کربلای۱، کربلای۴، کربلای۵، بدر، خیبر، والفجر یک، والفجر۳، والفجر۴، رمضان، بیت‌المقدس و بیت‌المقدس۷، فتح‌المبین و طریق‌القدس حضور داشت.

شهید قاسم سلیمانی که فرماندهی نیروهای لشکر۴۱ را در این عملیات‌های حساس دفاع مقدس به‌عهده داشت با سرداران آن خو گرفته بود و بارها با خبر شهادتشان غمگین از خدا طلب شهادت می‌کرد. تصاویری از درددل و مناجات شهید قاسم سلیمانی با چشمان اشکبار در فراق دوستان شهیدش در این لشکر از خاطرات به‌جامانده از سردار در روزهای دفاع مقدس است. او در سخنانش در دوران جنگ تحمیلی وقتی داغدار همرزمان شهیدش بود از شهیدان هراتی، شریف، دریحانی، محمدی‌پور، میرحسینی، عابدینی، تاجیک، بینا، مغفوری و طالبی یاد می‌کند.

روایت پیروزی‌های کربلای۵ با حضور حاج قاسم سلیمانی

بخشی از این فیلم قدیمی در ادامه قابل مشاهده است:

شهید سپهبد قاسم سلیمانی , دفاع مقدس , شهدای دفاع مقدس ,

انتهای پیام/+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.