تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
کد خبر : 71898

رنگ بندی آیفون ۱۴ لو رفت

رنگ بندی آیفون ۱۴ لو رفت

رنگ بندی آیفون ۱۴ لو رفتدر مدت اخیر اطلاعات زیادی درباره مشخصات فنی پرچمدار بعدی اپل فاش شده، اما در این مطلب نگاهی به رنگ بندی آیفون ۱۴ داریم.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی درباره مشخصات فنی سری آیفون ..

رنگ بندی آیفون ۱۴ لو رفت

در مدت اخیر اطلاعات زیادی درباره مشخصات فنی پرچمدار بعدی اپل فاش شده، اما در این مطلب نگاهی به رنگ بندی آیفون ۱۴ داریم.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی درباره مشخصات فنی سری آیفون ۱۴ داریم و حالا زمان آن رسیده نگاهی به یکی از موثرترین فاکتورها در زمان خرید داشته باشیم یعنی رنگ بندی آیفون ۱۴.

یک پست حذف شده در ویبو که توسط AppleTrack مشاهده شده حاکی از این است که آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو در رنگ‌ بنفش در دسترس خواهند بود. اپل شش ماه بعد از عرضه آیفون ۱۲، نسخه‌های بنفش رنگ آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی را عرضه کرد و دقیقا در همان فاصله زمانی از عرضه آیفون ۱۳، رنگ سبز آن را عرضه کرد.

رنگ بندی آیفون ۱۴

وقتی اپل از رنگ‌های جدید آیفون با این فاصله زمانی رونمایی کرد، بسیاری از کسانی که پیش از آن آیفون خریده بودند آرزو می‌کردند که ای کاش اپل رنگ‌های جدید را زودتر معرفی می‌کرد. اما احتمالا در مورد سری آیفون ۱۴ رویکرد کوپرتینویی‌ها متفاوت خواهد بود و رنگ بنفش از همان ابتدا برای سری پرچمداران اپل در دسترس خریداران خواهد بود.

بنابر پست دیگری که در ویبو منتشر شده، آیفون ۱۴ با ابعاد ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۴ پرو مکس با ابعاد ۶.۷ اینچی در رنگ‌های میدنایت، استارلایت و آبی آسمانی در دسترس قرار می‌گیرند.

فلش آیفون 14

به علاوه به نظر می‌رسد که آیفون ۱۴ پرو نسبت به مدل‌های معمولی رنگ بنفش نسبتا تیره‌تری داشته باشد. گرچه این شایعات از منابع غیرقابل اعتمادی سرچشمه گرفته اما توسط ShrimpApplePro که اولین کسی بود که طراحی جدید آیفون ۱۴ پرو را فاش کرد تایید شده‌اند.

از جدیدترین اطلاعاتی که اخیرا درباره مشخصات فنی آیفون ۱۴ فاش شده هم باید به طراحی خاص و متفاوت فلش دوربین گوشی اشاره کنیم که برخلاف طراحی فلش دایره‌ای دوگانه حالا در قالب یک دایره کوچک در دایره‌ای بزرگ‌تر ظاهر می‌شود. اما اینکه طراحی جدید فلش می‌تواند چه تاثیر مثبت یا منفی بر عکاسی داشته باشد در حال حاضر مشخص نیست.

منبع :phonearenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.