تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
کد خبر : 63284

رنگ بدنه BMW iX M60 با یک دکمه عوض می‌شود!

رنگ بدنه BMW iX M60 با یک دکمه عوض می‌شود!

رنگ بدنه BMW iX M60 با یک دکمه عوض می‌شود! BMW iX M60 به عنوان محصول جدید بی ام و با ویژگی‌های منحصربه‌فرد در راه است. یکی از امکانات ویژه این خودرو قابلیت تغییر رنگ بدنه با یک دکمه خواهد ب..

رنگ بدنه BMW iX M60 با یک دکمه عوض می‌شود!

BMW iX M60 به عنوان محصول جدید بی ام و با ویژگی‌های منحصربه‌فرد در راه است. یکی از امکانات ویژه این خودرو قابلیت تغییر رنگ بدنه با یک دکمه خواهد بود.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است شرکت آلمانی بی ام و محصول جدید خود را با نام BMW iX M60 در ژانویه ۲۰۲۲ میلادی و در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی پرده‌برداری خواهد کرد. بی ام و قصد دارد در این نمایشگاه کانسپتی را برای پنل‌های بدنه به نمایش بگذارد که امکان تغییر رنگ آن وجود خواهد داشت. همچنین این خودروساز آلمانی برای سیستم سینمایی با فناوری پیشرفته در خودرو ایده‌ای را نیز معرفی خواهد کرد که هنوز جزئیات دقیقی از آن منتشر نشده است.

تغییر رنگ بدنه BMW iX M60 با یک دکمه

BMW iX M60

طبق شنیده‌ها می‌توان با لمس یک دکمه رنگ بیرونی خودرو را به شکل کامل تغییر داد که البته بی ام و هنوز نحوه عملکرد این قابلیت را شرح نداده است. به احتمال زیاد محصول جدید بی ام و به شکل چهارچرخ متحرک روانه بازار خواهد شد و پیشرانه آن می‌تواند قدرتی برابر با ۶۰۰ اسب بخار یا ۵۶۰ اسب بخار را به تولید برساند.

این خودرو با پیشرانه قدرتمند خود قادر است ظرف مدت ۴ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست پیدا کند. قرار است چنین مشخصاتی در رولزرویس اسپکتر کوپه الکتریکی نیز ارائه شود. گفتنی است iX xDrive50 فعلی در بازار آمریکا از قدرتی برابر با ۵۱۶ اسب بخار و گشتاور ۷۶۵ نیوتن‌متر بهره می‌برد.

منبعmotor1منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.