تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۷:۰۲
کد خبر : 66782

رنگ بدنه گوشی ریلمی ۹ پرو با تابش نور خورشید تغییر می‌کند!

رنگ بدنه گوشی ریلمی ۹ پرو با تابش نور خورشید تغییر می‌کند!

رنگ بدنه گوشی ریلمی ۹ پرو با تابش نور خورشید تغییر می‌کند!اعضای خانواده Realme 9 در راه هستند و کمپانی سازنده، کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کرده است. ظاهرا گوشی ریلمی ۹ پرو می‌تواند مثل یک آفتاب‌پرست، ر..

رنگ بدنه گوشی ریلمی ۹ پرو با تابش نور خورشید تغییر می‌کند!

اعضای خانواده Realme 9 در راه هستند و کمپانی سازنده، کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کرده است. ظاهرا گوشی ریلمی ۹ پرو می‌تواند مثل یک آفتاب‌پرست، رنگ عوض کند!

کمپانی Realme برای توصیف طراحی گوشی ریلمی ۹ پرو از عبارت Light Shift Design استفاده کرده است. آن‌طور که پیداست، پنل عقب دستگاه به نور فرابنفش (یا همان نور خورشید) واکنش نشان می‌دهد و در کمتر از ۵ ثانیه، رنگ عوض می‌کند؛ از آبی به قرمز!

جالب اینکه اگر آن را در سایه قرار دهید، دوباره به رنگ اصلی خود بازمی‌گردد. پیش‌تر در ویوو V23 و V23 Pro هم فناوری تغییر رنگ به‌کارگیری شده بود؛ هر چند که در آن گوشی‌ها، شاهد تبدیل رنگ برنزی به آبی بودیم. اما تفاوت مهم‌تر، سرعت تغییر رنگ در گوشی ریلمی ۹ پرو است.

ریلمی دراین‌باره می‌گوید:

ما تلاش زیادی کردیم تا از موانع مختلف بگذریم؛ مثلا اینکه چطور ساختار مولکولی را تغییر دهیم تا رنگ عوض شود و خیلی سریع، دوباره به حالت اول بازگردد.

این کمپانی همچنین از ضخامت ۷.۹۹ میلی‌متری دستگاه خبر داده است؛ چیزی که آن را به باریک‌ترین گوشی ریلمی تبدیل می‌کند. البته امیدواریم این باریک بودن، به قیمت کاهش ظرفیت باتری تمام نشده باشد.

یکی دیگر از اعضای ریلمی ۹، مدل پرو پلاس است که ظاهرا از تراشه Dimensity 920 5G قدرت می‌گیرد. انتظار می‌رود در روزهای آینده، فهرست کامل مشخصات این گوشی‌ها منتشر شود.

منبع :pocket-lintمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.