تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر : 69335

رندرها و بنچمارک سری ردمی K50 وعده گوشی‌های هیجان انگیزی را می‌دهند!

رندرها و بنچمارک سری ردمی K50 وعده گوشی‌های هیجان انگیزی را می‌دهند!

رندرها و بنچمارک سری ردمی K50 وعده گوشی‌های هیجان انگیزی را می‌دهند!زمان زیادی به رونمایی رسمی از سری Redmi K50 شیائومی باقی نمانده است. با وجود این، نگاهی به رندرها و بنچمارک ردمی K50 می‌تواند اشتیاق..

رندرها و بنچمارک سری ردمی K50 وعده گوشی‌های هیجان انگیزی را می‌دهند!

زمان زیادی به رونمایی رسمی از سری Redmi K50 شیائومی باقی نمانده است. با وجود این، نگاهی به رندرها و بنچمارک ردمی K50 می‌تواند اشتیاق کاربران را برای این گوشی‌ها بیشتر کند.

شیائومی می‌خواهد در ۲۶ اسفند ماه از گوشی‌های ردمی K50، ردمی K50 پرو و ردمی K50 پرو پلاس در چین رونمایی کند. امروز این شرکت یک تصویر جدید منتشر کرده که طراحی بدنه پشتی ردمی کی ۵۰ را نشان می‌دهد. از طرفی بنچمارک سری ردمی K50 هم اطلاعات بیشتری را از این گوشی لو داده است.

تصاویر و بنچمارک سری ردمی K50 شیائومی

بنچمارک ردمی K50

در تصویر منتشر شده مجموعه سه حسگر در گوشی سمت چپ گوشی دیده می‌شود که گل سر سبد آنها دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است. در زیر بخش دوربین هم فلاش LED دوگانه به صورت خطی دیده می‌شود. شیائومی در بدنه راست گوشی دکمه‌های پاور و تنظیم صدا را قرار داده است.

احتمالا هر سه عضو سری Redmi K50 از طراحی پشتی یکسانی بهره خواهند برد. هنوز مشخص نیست که آیا نسخه استاندارد ردمی K50 هم با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی همراه خواهد شد یا خیر؛ اما مدل ردمی K50 پرو پلاس با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه OIS همراه خواهد شد و مدل K50 Pro نیز از همان دوربین بدون OIS بهره خواهد برد.

در بدنه جلویی این گوشی‌ها شاهد حضور پنل امولد با حفره مرکزی نمایشگر و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهیم بود. در بخش شارژ نیز گفته می‌شود که مدل‌های استاندارد و پرو از شارژ سریع ۶۷ وات و مدل پرو پلاس از شارژ سریع ۱۲۰ وات (ظرفیت باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت) پشتیبانی خواهند کرد.

بنچمارک ردمی K50

بنچمارک ردمی K50 پرو

اما مشخصات جذاب سری Redmi K50 را بنچمارک گیک‌بنچ لو داده است. اخیرا دو گوشی با شماره مدل ۲۲۰۴۱۲۱۱AC و ۲۲۰۱۱۲۱۱C در این بنچمارک ظاهر شده‌اند که گفته می‌شود همان ردمی K50 پرو و K50 پرو پلاس باشند. بر این اساس می‌توان گفت که هر دو مدل به اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 مجهز خواهند شد.

بنچمارک ردمی K50

بنچمارک ردمی K50 پرو پلاس

شیائومی ردمی K50 پرو از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۸۱۰۰ در کنار ۱۲ گیگ بهره خواهد بود و قرار است با پردازنده گرافیکی Arm Mali G610 MC6 با HyperEngine 5.0 gaming suite همراه شود. از طرفی بنچمارک ردمی K50 پرو پلاس نشان می‌دهد که این گوشی به تراشه پرچمدار دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز شده است و از ۱۲ گیگ رم در کنار پردازنده گرافیکی Mali G710 MC10 بهره خواهد برد.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.