تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۲۵
کد خبر : 58951

رندرهای Galaxy A13 5G چهره ارزان‌ترین گوشی ۵G سامسونگ را نشان می‌دهند

رندرهای Galaxy A13 5G چهره ارزان‌ترین گوشی ۵G سامسونگ را نشان می‌دهند

رندرهای Galaxy A13 5G چهره ارزان‌ترین گوشی ۵G سامسونگ را نشان می‌دهندسامسونگ خود را برای رونمایی از گوشی ۵G گلکسی ای ۱۳ آماده می‌کند. اگر مشتاق آشنایی با این مدل ارزان قیمت هستید، تماشای رندرهای Galax..

سامسونگ گلکسی ای 13 5Gرندرهای Galaxy A13 5G چهره ارزان‌ترین گوشی ۵G سامسونگ را نشان می‌دهند

سامسونگ خود را برای رونمایی از گوشی ۵G گلکسی ای ۱۳ آماده می‌کند. اگر مشتاق آشنایی با این مدل ارزان قیمت هستید، تماشای رندرهای Galaxy A13 5G را از دست ندهید.

شرکت سامسونگ هم مانند رقبا، در حال تولید گوشی‌های ۵G با قیمت مناسب است. در همین راستا، به زودی گلکسی ای ۱۳ فایوجی به عنوان جانشین گلکسی ای ۱۲ معرفی خواهد شد. البته ظاهرا کمپانی کره‌ای، طراحی تازه‌ای را برگزیده؛ این چیزی است که رندرهای Galaxy A13 5G نشان می‌دهند.

همان‌طور که در تصاویر پیداست، گوشی سه دوربین عقب دارد؛ یعنی یکی کمتر از تعدادی که در گلکسی ای ۱۲ وجود داشت. چیدمان این دوربین‌ها نیز کاملا متفاوت شده و ظاهر شکیل‌تری به نمای عقب دستگاه داده است.

رندرهای Galaxy A13 5G
سامسونگ گلکسی ای 13 5G
رندرهای Galaxy A13 5G

اجزای این مجموعه را باید دوربین‌های اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/2.0، فوق عریض ۵ مگاپیکسلی f/2.2 و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی f/2.4 تشکیل دهند. در جلو نیز یک ال‌سی‌دی ۶.۴۸ اینچی فول‌ اچ‌دی پلاس را می‌بینیم که با ناچ قطره‌ای از دوربین سلفی میزبانی می‌کند.

بنابر گزارش‌ها، سامسونگ گلکسی ای ۱۳ از تراشه Dimensity 700 5G قدرت خواهد گرفت. این چیپست با ۴ یا ۶ گیگ رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی همراهی خواهد شد.

منبع ما به وجود باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات هم اشاره کرده؛ این در حالی است که معمولا سامسونگ برای گوشی‌های ارزان قیمت خود، از سرعت شارژ ۱۵ وات فراتر نمی‌رود. به هر حال، یک درگاه USB-C و جک هدفون در این دستگاه وجود خواهد داشت.

انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال میلادی آینده، شاهد عرضه این گوشی ۵G با قیمت پایه ۲۹۰ دلار باشیم.

رندرهای Galaxy A13 5G سامسونگ

دانلود ویدیومنبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.