تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۰۵
کد خبر : 583602

رندرهای گلکسی Buds 2 Pro سامسونگ با نمای 3D از راه رسیدند

رندرهای گلکسی Buds 2 Pro سامسونگ با نمای 3D از راه رسیدند

رندرهای گلکسی Buds 2 Pro سامسونگ با نمای 3D از راه رسیدند اگر می‌خواهید زودتر از موعد با طراحی ایرباد بی سیم گلکسی Buds 2 Pro سامسونگ آشنا شوید، تماشای این رندرهای سه بعدی را از دست ندهید. ایوان بلس در تازه‌ترین افشاگری خود، رندرهای 3D سامسونگ گلکسی Buds 2 Pro را منتشر کرد؛ ایربادز

رندرهای گلکسی Buds 2 Pro سامسونگ با نمای 3D از راه رسیدند

اگر می‌خواهید زودتر از موعد با طراحی ایرباد بی سیم گلکسی Buds 2 Pro سامسونگ آشنا شوید، تماشای این رندرهای سه بعدی را از دست ندهید.

ایوان بلس در تازه‌ترین افشاگری خود، رندرهای 3D سامسونگ گلکسی Buds 2 Pro را منتشر کرد؛ ایربادز جدید سامسونگ که انتظار می‌رود در مراسم بعدی Unpacked معرفی شود.

با یک نگاه، متوجه شباهت ظاهری این ایربادز با نسل اول گلکسی بادز پرو می‌شویم. تنها تفاوت بارز، وجود یک پنل در بالای بادها است که به نظر می‌رسد محل قرارگیری سنسورهای اضافه باشد.

شایعات از احتمال افزایش دوام باتری Buds 2 Pro حکایت دارند؛ اما هنوز شواهد محکمی وجود ندارد. درباره رنگ‌بندی این گجت با اسم رمز Zenith هم باید به سفید، گرافیتی و بنفش کم‌رنگ اشاره کنیم؛ همان رنگ‌هایی که برای گلکسی زد فلیپ 4 هم مورد انتظار است.

هنوز تاریخ دقیق مراسم بعدی Unpacked مشخص نیست، اما طبق معمول در ماه اوت (مرداد) برگزار خواهد شد؛ رویدادی هیجان‌انگیز که علاوه بر گلکسی بادز 2 پرو، با خودنمایی گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فولد 4، گلکسی واچ 5 و 5 پرو همراه خواهد بود.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.