تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
کد خبر : 36266

رندرهای گلکسی ای ۵۲ سامسونگ با برخی مشخصات آن منتشر شد

رندرهای گلکسی ای ۵۲ سامسونگ با برخی مشخصات آن منتشر شد

رندرهای گلکسی ای ۵۲ سامسونگ با برخی مشخصات آن منتشر شدرندرهای گلکسی ای ۵۲ سامسونگ – Samsung Galaxy A52 با برخی مشخصات آن ازجمله نمایشگر ۶.۵ اینچی آمولد، ماژول دوربین چهارگانه در پشت و جک هدفون منتشر شد.
امروز، Slashleaks رندرهای گلکسی ای ۵۲ سامسونگ را منتشر کرد. تصاویری بسیار با کیفیت بالا از تلفن هوشمند آینده‌ی سامسونگ که این دستگاه را از سه طرف نشان می‌دهد. گلکسی ای ۵۲ سامسونگ باید نمایشگری با حاشیه‌های باریک در اطراف خود داشته باشد. دوربین سلفی این تلفن در قسمت وسط بالای نمایشگر تعبیه می‌شود.
پیش از این گزارش شده بود که گلکسی A52 سامسونگ یک صفحه نمایش AMOLED با قطر ۶.۵ اینچ، قاب پلاستیکی، ماژول دوربین چهارگانه در پشت و با فیش هدفون عرضه خواهد شد و ابعاد این گوشی هوشمند هم ۱۵۹.۹ در ۷۵.۱ در ۸.۴ میلی‌متر خواهد بود. رندرها تاکید می‌کنند که دوربین پشت گوشی یک مجموعه حسگر چهارگانه خواهد بود.
انتظار می‌رود که گوشی هوشمند گلکسی ای ۵۲ سامسونگ در بطن خود از تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G SoC بهره ببرد و بتواند از شبکه نسل پنجم ارتباطات یعنی ۵G پشتیبانی کند. آن طور که از رندرها می‌توان پی برد، فیش ورود..

رندرهای گلکسی ای ۵۲ سامسونگ با برخی مشخصات آن منتشر شد

رندرهای گلکسی ای ۵۲ سامسونگ – Samsung Galaxy A52 با برخی مشخصات آن ازجمله نمایشگر ۶.۵ اینچی آمولد، ماژول دوربین چهارگانه در پشت و جک هدفون منتشر شد.

امروز، Slashleaks رندرهای گلکسی ای ۵۲ سامسونگ را منتشر کرد. تصاویری بسیار با کیفیت بالا از تلفن هوشمند آینده‌ی سامسونگ که این دستگاه را از سه طرف نشان می‌دهد. گلکسی ای ۵۲ سامسونگ باید نمایشگری با حاشیه‌های باریک در اطراف خود داشته باشد. دوربین سلفی این تلفن در قسمت وسط بالای نمایشگر تعبیه می‌شود.

پیش از این گزارش شده بود که گلکسی A52 سامسونگ یک صفحه نمایش AMOLED با قطر ۶.۵ اینچ، قاب پلاستیکی، ماژول دوربین چهارگانه در پشت و با فیش هدفون عرضه خواهد شد و ابعاد این گوشی هوشمند هم ۱۵۹.۹ در ۷۵.۱ در ۸.۴ میلی‌متر خواهد بود. رندرها تاکید می‌کنند که دوربین پشت گوشی یک مجموعه حسگر چهارگانه خواهد بود.رندرهای گلکسی ای ۵۲

انتظار می‌رود که گوشی هوشمند گلکسی ای ۵۲ سامسونگ در بطن خود از تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G SoC بهره ببرد و بتواند از شبکه نسل پنجم ارتباطات یعنی ۵G پشتیبانی کند. آن طور که از رندرها می‌توان پی برد، فیش ورودی هدفون در قسمت پایین گوشی و در کنار میکروفون و پورت USB-C قرار خواهد گرفت.

منبع اعلام خبر انتشار رندرهای گلکسی ای ۵۲، ایوان بلاس افشاگر معروف است که رندرهای زیادی را پیش از معرفی رسمی محصولات منتشر کرده است. انتظار می‌رود که تلفن هوشمند گلکسی ای ۵۲ سامسونگ در همین ماه‌های اول سال جاری معرفی شود.

اپل سرانجام موفق شد سامسونگ را در بازار تلفن‌های هوشمند جهانی شکست دهد

اپل در رکورد فروش تلفن های هوشمند آیفون ، از سامسونگ سبقت گرفت و به عنوان برند برتر در بازار فروش تلفن‌های هوشمند جهان شناخته شد. البته با توجه به این که موقعیت هواوی بسیار تضعیف شده است، اپل جهش عظیمی را در سه ماهه آخر سال گذشته نشان داد.

طبق اطلاعاتی که Counterpoint Research منتشر کرده است، میزان عرضه و فروش تلفن‌های هوشمند آیفون در سه ماهه قبل (فصل آخر سال ۲۰۲۰) ۲۲ درصد افزایش یافته است. این افزایش فروش ناشی از عرضه آیفون ۱۲ است که از شبکه‌های نسل پنجم ارتباطات موبایل پشتیبانی می‌کند. همچنین، فروش مدل‌های قبلی اپل کاهش نیافته است بلکه تقاضای آن پس از کاهش قیمت ثابت مانده است.رندرهای گلکسی ای ۵۲

این شرکت ۹۰ میلیون تلفن هوشمند تولید و عرضه کرده و بیش از ۲۳ درصد سهم بازار را در اختیار دارد. تحلیلگران خاطرنشان می‌کنند که اپل موقعیت خود را در بخش تلفن‌های هوشمند گران قیمت در چین تقویت کرده است. به گفته تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل، دو تا از سه گوشی گران قیمت در چین از اپل هستند. مقام دوم بیشترین فروش تلفن همراه در این سه ماهه متعلق به سامسونگ است که حدود ۱۹ درصد از بازار را به خود اختصاص داده است. مقام سوم به شیائومی رسید و پس از آن هم اوپو و ویوو به ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند. هواوی به رتبه ۶ سقوط کرد.

همچنین بخوانید:

گوشی ۵G گلکسی ای ۵۲ سامسونگ تاییدیه TENAA را دریافت کرد

البته اگر نتایج فروش کل سال گذشته را در نظر بگیریم، باز سامسونگ، همچنان پیشتاز است. اپل در جایگاه دوم قرار می‌گیرد و رتبه سوم هم به هواوی می‌رسد و پس از آن هم شیائومی، اوپو ، ویوو و ریلمی رتبه‌های بعدی را به دست می‌آورند. برند اخیر یعنی ریلمی، سریعترین میزان رشد را در سال گذشته داشته است. داده‌های Counterpoint Research به طور کلی با برآوردهای یک شرکت تحلیلگر دیگر به نام IDC مطابقت دارد.

منبع :gizchina-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.