تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
کد خبر : 18497

رندرهای رسمی هواوی پی اسمارت اس منتشر شد

رندرهای رسمی هواوی پی اسمارت اس منتشر شد

رندرهای رسمی هواوی پی اسمارت اس منتشر شد نخستین رندرهای رسمی هواوی پی اسمارت اس به بیرون درز کرد. ظاهرا کمپانی چینی قصد دارد Huawei P Smart S را به عنوان رقیب گوشی های میان رده شیائومی وارد بازار کند.
این رندرهای هواوی پی اسمارت اس را افشاگر سرشناس، ایوان بلس به اشتراک گذاشته است. اینکه او به چنین تصاویر باکیفیتی دست پیدا کرده، می‌تواند به معنای معرفی گوشی در آینده نزدیک باشد.
رندرهای رسمی هواوی پی اسمارت اس در تصاویر می‌بینیم که طراحی دستگاه، منطبق با ترند این روزهای بازار موبایل است. پنل عقب گوشی از یک دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی و سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در جلو هم یک ناچ قطره‌ای برای جای دادن دوربین سلفی وجود دارد.

ظاهرا رنگ‌بندی دستگاه شامل مشکی، سبز زمردی و یک نسخه چند رنگ کریستالی می‌شود. اگر اطلاعات فاش شده درست باشد، قدرت پردازش دستگاه از چیپست کایرین ۷۱۰ تامین خواهد شد. البته جای تعجب دارد که چرا کمپانی سازنده از کایرین ۸۱۰ استفاده نمی‌کند؛ تراشه‌ای که در دسته میان رده، بسیار قدرتمند نشان داده و اخیرا برای تولید هواوی پی ۴۰ لایت هم به‌کارگیری ش..

رندرهای رسمی هواوی پی اسمارت اس منتشر شد

نخستین رندرهای رسمی هواوی پی اسمارت اس به بیرون درز کرد. ظاهرا کمپانی چینی قصد دارد Huawei P Smart S را به عنوان رقیب گوشی های میان رده شیائومی وارد بازار کند.

این رندرهای هواوی پی اسمارت اس را افشاگر سرشناس، ایوان بلس به اشتراک گذاشته است. اینکه او به چنین تصاویر باکیفیتی دست پیدا کرده، می‌تواند به معنای معرفی گوشی در آینده نزدیک باشد.

رندرهای رسمی هواوی پی اسمارت اس

در تصاویر می‌بینیم که طراحی دستگاه، منطبق با ترند این روزهای بازار موبایل است. پنل عقب گوشی از یک دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی و سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در جلو هم یک ناچ قطره‌ای برای جای دادن دوربین سلفی وجود دارد.

huawei p smart s

ظاهرا رنگ‌بندی دستگاه شامل مشکی، سبز زمردی و یک نسخه چند رنگ کریستالی می‌شود. اگر اطلاعات فاش شده درست باشد، قدرت پردازش دستگاه از چیپست کایرین ۷۱۰ تامین خواهد شد. البته جای تعجب دارد که چرا کمپانی سازنده از کایرین ۸۱۰ استفاده نمی‌کند؛ تراشه‌ای که در دسته میان رده، بسیار قدرتمند نشان داده و اخیرا برای تولید هواوی پی ۴۰ لایت هم به‌کارگیری شد.

همچنین بخوانید:

هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ به همراه نرم افزارهای گوگل رسما رونمایی شد

به هر حال پیش‌بینی تحلیلگران این است که Huawei P Smart S با شیائومی ردمی نوت ۹ به رقابت بپردازد. شاید با این مشخصات سخت افزاری، گوشی جدید هواوی محکوم به شکست باشد؛ اما نیمه پر لیوان اینجاست که از قبل برای تراشه کایرین ۷۱۰ مجوز استفاده از سرویس‌های گوگل صادر شده بود. پس امکان وجود اپ پلی استور در این گوشی هوشمند وجود دارد.

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.