تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کد خبر : 583460

رندرهای رد مجیک 7S پرو از یک گوشی گیمینگ قدرتمند خبر می‌دهند

رندرهای رد مجیک 7S پرو از یک گوشی گیمینگ قدرتمند خبر می‌دهند

رندرهای رد مجیک 7S پرو از یک گوشی گیمینگ قدرتمند خبر می‌دهند مشخصات فنی و زمان رونمایی از گوشی رد مجیک 7S پرو مشخص شده بود، حالا باید رندرهای رسمی آن را هم ببینید که خبر از یک گوشی گیمینگ قدرتمند می‌دهند. تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری رد مجیک 7S تأیید شده است. کمپانی رد

رندرهای رد مجیک 7S پرو از یک گوشی گیمینگ قدرتمند خبر می‌دهند

مشخصات فنی و زمان رونمایی از گوشی رد مجیک 7S پرو مشخص شده بود، حالا باید رندرهای رسمی آن را هم ببینید که خبر از یک گوشی گیمینگ قدرتمند می‌دهند.

تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری رد مجیک 7S تأیید شده است. کمپانی رد مجیک قرار است دوشنبه هفته آینده ۲۰ تیر ماه از دو گوشی گیمینگ رد مجیک ۷ اس و ۷ اس پرو در چین رونمایی کند. مشخصات فنی این گوشی‌های گیمینگ نیز اخیراً در وب‌سایت رگولاتوری تنا منتشر شده است. حالا باید رندرهای رسمی رد مجیک 7S پرو را هم به این اطلاعات موجود اضافه کنیم.

در زیر عکسی از نسخه پرو این خانواده منتشر شده که قاب پشتی نقره‌ای/ شفاف آن به همراه یک فن خنک کننده RGB با قدرت ۲۰ هزار دور در دقیقه، سیستم دوربین سه‌گانه همراه فلاش LED و همچنین یک ورودی هوا در نیمه بالایی گوشی را نشان می‌دهد. سازنده همچنین برای ارائه بهترین تجربه گیمینگ، دکمه‌های ماشه‌ای را روی سمت راست قاب تعبیه کرده است.

رندرهای رسمی سری رد مجیک 7S پرو

نکته جالب اینجاست که اطلاعات سخت افزاری گوشی روی قاب پشتی آن حک شده است. این تصاویر تأیید می‌کند که نسخه پرو سری رد مجیک ۷ اس از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ قدرت می‌گیرد، به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و فناوری خنک‌کننده مایع ICE 10.0 را ارائه می‌کند که هنگام فشار دادن دکمه قرمز رنگ روی فریم سمت چپ گوشی فعال می‌شود.

رندرهای رد مجیک 7S پرو

برند رد مجیک و لوگو این کمپانی را می‌توانید در مرکز قاب پشتی مشاهده کنید. جلوی گوشی هم نشان می‌دهد سازنده می‌خواهد دوربین سلفی را در داخل نمایشگر تعبیه کند.

مشخصات فنی گوشی‌ رد مجیک ۷ اس پرو

بر اساس آنچه وب‌سایت تنا منتشر کرده۷ گوشی رد مجیک 7S پرو از یک نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس برخوردار خواهد بود که یک دوربین سلفی و حسگر اثر انگشت درون آن نهفته است. چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در قلب تپنده آن است که ۱۸ گیگ رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری سفارشی Red Magic UI نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دوربین سلفی زیر نمایشگر گوشی گیمینگ آنر مجیک ۸ یا ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود، در حالی که دوربین سه‌گانه پشتی این گوشی از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و انتظار می‌رود با توان ۱۳۵ یا ۱۶۵ وات به سرعت شارژ شود.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.