تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
کد خبر : 56559

رم ۱۰۰۰ مدل ۲۰۲۲ فیس لیفت برای بازار آمریکای جنوبی معرفی شد

رم ۱۰۰۰ مدل ۲۰۲۲ فیس لیفت برای بازار آمریکای جنوبی معرفی شد

رم ۱۰۰۰ مدل ۲۰۲۲ فیس لیفت برای بازار آمریکای جنوبی معرفی شدرم ۱۰۰۰ مدل ۲۰۲۲ فیس لیفت برای بازار آمریکای جنوبی معرفی شد. این پیکاپ اکنون از لحاظ ظاهری و سطح تکنولوژی ارتقا پیدا کرده است. در ادامه با مش..

رم 1000 مدل 2022رم ۱۰۰۰ مدل ۲۰۲۲ فیس لیفت برای بازار آمریکای جنوبی معرفی شد

رم ۱۰۰۰ مدل ۲۰۲۲ فیس لیفت برای بازار آمریکای جنوبی معرفی شد. این پیکاپ اکنون از لحاظ ظاهری و سطح تکنولوژی ارتقا پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

مدتی قبل شاهد معرفی فیات تورو فیس لیفت بودیم و اکنون رم ۱۰۰۰ به عنوان نسخه ری‌بج شده آن به همراه تغییرات ظاهری و سطح تکنولوژی برای بازارهای آمریکای جنوبی معرفی شد. رم ۱۰۰۰ نخستین بار در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد و ۳ سال قبل از آن نیز FCA از فیات تورو پرده برداشته بود، اما عرضه نسخه فیس لیفت این دو خودرو طی سال جاری به شکل همزمان انجام شد.

مشخصات رم ۱۰۰۰ مدل ۲۰۲۲ فیس لیفت

رم 1000 مدل 2022

رم ۱۰۰۰ مدل ۲۰۲۲ از همان چراغ‌های LED، سپر و جلوپنجره جدید استفاده شده در فیس لیفت فیات تورو بهره می‌برد که البته لوگوی رم به جای فیات در جلوپنجره و رینگ‌های ۱۶ اینچی توانستند در نمای جلویی این دو پیکاپ تفاوت ایجاد کنند. سایر بخش‌های بدنه این خودرو با تغییرات زیادی نسبت به قبل همراه نبوده و همان طرح دو کابین با اتاق بار کوچک به چشم می‌خورد. هرچند همین تغییرات اعمال شده نیز توانسته چهره این پیکاپ را نسبت به قبل خشن‌تر کند تا رم ۱۰۰۰ سرانجام ظاهری هماهنگ‌تر با سایر محصولات این شرکت داشته باشد.

رم 1000 مدل 2022

رم ۱۰۰۰ مدل ۲۰۲۲ در کابین نیز به‌روزرسانی‌هایی را تجربه کرده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به یک صفحه آمپر دیجیتالی ۷ اینچی و یک نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی بزرگ‌تر ۸.۴ اینچی با تمام ویژگی‌های اتصالی مدرن اشاره کرد. برای این کابین ۷ کیسه هوا نیز در نظر گرفته شده است، اما همچنان فاقد سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته است. به جز لوگوی روی غربلیک فرمان، طراحی داخلی کابین همانند فیات تورو است. همچنین این خودرو در تیپ‌های بالاتر از نمایشگر لمسی ۱۰.۱ اینچی تبلت مانند بهره می‌برد.

رم 1000 مدل 2022

مشتریان می‌توانند فیات تورو را با موتور جدید ۱.۳ لیتری توربو و مدل ارتقا پیدا کرده پیشرانه ۲ لیتری توربودیزل سفارش دهند، اما برای رم ۱۰۰۰ مدل ۲۰۲۲ فقط یک پیشرانه ۱.۸ لیتری بنزینی تنفس طبیعی قابل سفارش خواهد بود. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با ۱۳۰ اسب بخار و گشتاور ۱۷۰ نیوتن‌متر را تولید کند که نیروی پیشرانه توسط گیربکس ۶ سرعت اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. ظرفیت بار این خودرو نیز ۶۵۰ کیلوگرم اعلام شده است، در حالی که مشتریان فیات تورو از ظرفیت بار ۱۰۰۰ کیلوگرمی بهره می‌برند.

رم 1000 مدل 2022

رم ۱۰۰۰ فیس لیفت و فیات تورو روی پلتفرم Small Wide توسعه پیدا کرده‌اند؛ پلتفرمی که فیات ۵۰۰X و جیپ رنگید و کامپس نیز از آن بهره می‌برند. این دو خودرو در منطقه گویانا واقع در برزیل به تولید خواهند رسید. مشتریان کلمبیایی هم‌اکنون می‌توانند رم ۱۰۰۰ مدل ۲۰۲۲ را سفارش دهند و به‌زودی مشتریان کشورهای پرو، جمهوری دومینیکن و شیلی نیز می‌توانند این خودرو را خریداری کنند، اما برای بازارهای آمریکای جنوبی نظیر برزیل و آرژانتین فیات تورو عرضه خواهد شد. قیمت رم ۱۰۰۰ مدل ۲۰۲۲ در تیپ بیگ هورن از حدود ۲۷ هزار و ۸۰۰ دلار آغاز خواهد شد که البته مشتریان در حال حاضر فقط این تیپ را می‌توانند پیش‌خرید کنند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.