تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
کد خبر : 51472

رمان کریستین استیفن کینگ دوباره به فیلم تبدیل می‌شود

رمان کریستین استیفن کینگ دوباره به فیلم تبدیل می‌شود

رمان کریستین استیفن کینگ دوباره به فیلم تبدیل می‌شود – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ددلاین، رمان «کریستین» نوشته «استیفن کینگ» بار دیگر به فیلم سینمایی تبدیل می‌شود…

رمان کریستین استیفن کینگ دوباره به فیلم تبدیل می‌شود – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ددلاین، رمان «کریستین» نوشته «استیفن کینگ» بار دیگر به فیلم سینمایی تبدیل می‌شود. این رمان توسط «برایان فولر» نوشته و کارگردانی می‌شود.

جیسون بلام، وینچنزو ناتالی و استیون هوبان تهیه‌کنندگان فیلم هستند و کمپانی‌های سونی و بلام‌هاوس آن را تولید می‌کنند.

نسخه اصلی فیلم محصول سال ۱۹۸۳ به‌کارگردانی «جان کارپنتر» است که در مورد نوجوان خجالتی است که بعد از خرید خودروی ۵۸۵ Plymouth Fury دچار تحولاتی می‌شود. این ماشین مرموز ذهنیت عجیب و گذشته‌ای جنایت‌بار دارد که منجر به تغییر پسر نوجوان فیلم به‌صورت کاملاً خطرناک می‌شود.

فولر کارنامه خوبی در ژانر علمی ـ خیالی به‌عنوان نویسنده و کارگردان مانند پیشتازان فضا: اکتشاف، خدایان آمریکایی، هانیبال، قهرمانان و… دارد.

زمان خوبی برای کینگ فراهم شده است، زیرا سریال «داستان لیسی» او که بر اساس رمان خودش به فیلم‌نامه تبدیل شده است، توانست در شبکه اپل نظرات مثبتی را به خود اختصاص دهد. تهیه‌کننده این سریال «جی‌جی‌آبرامز» است.

احضار ۳، یک مکان ساکت ۲ را در گیشه شکست داد+جدول فروشسریع و خشن۹ در جشنواره کن اکران می‌‌شودسالن‌های سینمای چین فیلم‌های ایرانی را اکران می‌کنند

انتهای پیام/+

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.