تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر : 59288

رفع مسدودی و احراز هویت حساب بایننس و دیگر صرافی های معتبر به صورت تضمینی ممکن شد

رفع مسدودی و احراز هویت حساب بایننس و دیگر صرافی های معتبر به صورت تضمینی ممکن شد

رفع مسدودی و احراز هویت حساب بایننس و دیگر صرافی های معتبر به صورت تضمینی ممکن شداخیرا بسیاری از کاربران ایرانی فضای ارز دیجیتال، با مشکل مسدود شدن حساب بایننس خود روبرو شده‌اند. در صورتی که حساب شما ..

بایننسرفع مسدودی و احراز هویت حساب بایننس و دیگر صرافی های معتبر به صورت تضمینی ممکن شد

اخیرا بسیاری از کاربران ایرانی فضای ارز دیجیتال، با مشکل مسدود شدن حساب بایننس خود روبرو شده‌اند. در صورتی که حساب شما در این صرافی غیر فعال شد؛ از افراد با تجربه کمک بگیرید.

در صورتی که نتوانید به درستی حساب خود را از حالت قفل معمولی خارج کنید؛ حساب شما به صورت ویژه مسدود می‌شود. در این صورت صرافی بایننس حساب شما را به عنوان کلاهبردار یا مورد پولشویی شناسایی می‌کند و دیگر به سرمایه خود دسترسی نخواهید داشت. در صورتی که در احراز هویت بایننس خود به مشکلی برخورد کردید و تمایلی به رفع مسدودی حساب بایننس داشتید، فکت کوینز در کنار شماست.

بایننس

احراز هویت بایننس و دیگر صرافی های معتبر خارجی

و اما کاربران و علاقه‌مندانی که تمایل دارند در صرافی بایننس و دیگر صرافی های معتبر خارجی فعالیت داشته باشند، هم اکنون می‌توانند با استفاده از ID Government Card به صورت فیزیکی و تهیه شده توسط کارشناسان مجموعه فکت کوینز به فعالیت خود بدون هیچ گونه نگرانی و ترس از مسدود شدن حسابشان ادامه داده و هم چنان از قابلیت‌های این صرافی بهره‌مند شوند.

از هم اکنون، همه کاربران جدید ملزم به تکمیل احراز هویت سطح میانی (Intermediate) برای دسترسی به محصولات و خدمات صرافی بایننس، از جمله واریز ارزهای دیجیتال، معاملات و برداشت‌ هستند.

کاربران فعلی که هنوز احراز هویت سطح میانی را تکمیل نکرده‌اند، مجوزهای حساب آنها به طور موقت به “فقط برداشت” تغییر می‌کند و خدمات محدود به برداشت، لغو سفارش، بسته شدن پوزیشن و باز خرید می‌شود. این امر به منظور به حداقل رساندن اختلال در تجربه کاربر از معاملات خود صورت می‌گیرد. کاربران فعلی به صورت مستقیم در جریان جزئیات بیشتر قرار خواهند گرفت. پس از تکمیل احراز هویت سطح میانی، کاربران می‌توانند دسترسی کامل به محصولات و خدمات بایننس داشته باشند.

بایننس به شدت به کاربران توصیه می‌کند تا احراز هویت سطح میانی خود را فورا تکمیل کنند تا از تأخیر در روند تأیید و محدودیت دسترسی آنها جلوگیری شود.

رسانه فکت کوینز یک مرجع تخصصی خبری، تحلیلی، آموزشی در حوزه رمز ارزها و بلاک چین است که با تلاش و همت تیمی متخصص و علاقمند در نظر دارد با ارائه‌ی به‌روزترین مطالب، گامی نوین در جهت ارتقا دانش مخاطبین این حوزه نوظهور بردارد.

فکت کوینز فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ در حوزه‌ی اخبار ارزهای دیجیتال آغاز کرد. بخش عمده‌ی تمرکز وبسایت فکت کوینز بر آموزش مفاهیم این حوزه و ارائه به‌روزترین اخبار است. چرا که ورود به این عرصه و تداوم فعالیت در آن مستلزم یادگیری مفاهیم است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.