تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
کد خبر : 43942

رعایت ۹۵ درصدی پروتکل ها در دستگاه های اجرایی استان تهران

رعایت ۹۵ درصدی پروتکل ها در دستگاه های اجرایی استان تهران

معاون استاندار تهران خبر داد رعایت ۹۵ درصدی پروتکل ها در دستگاه های اجرایی استان تهران معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی از رعایت ۹۵ درصدی ا..

معاون استاندار تهران خبر داد

رعایت ۹۵ درصدی پروتکل ها در دستگاه های اجرایی استان تهران

رعایت ۹۵ درصدی پروتکل ها در دستگاه های اجرایی استان تهران

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی از رعایت ۹۵ درصدی اعمال محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا عباس پاشا در مورد وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی گفت: به دنبال تشدید نظارت ها و بر اساس گزارش تیم های بازرسی استانداری در کلانشهر تهران در دستگاه هایی همچون وزارت اقتصاد، سازمان مالیات، سازمان تامین اجتماعی و شهرداری ضمن رعایت محدودیت ها و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک دارای وضعیت مناسب بودند.
وی با اشاره با رعایت ۹۵ درصدی اعمال محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد: در صورت هر گونه تخلف نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، دستگاه های متخلف به استانداری معرفی و اقدامات لازم پیگیری خواهد شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا توسط مردم و مسئولان ضروری است و دستگاه ها جهت حفظ سلامت کارمندان ملزم به رعایت دستورالعمل ها هستند، امید است که با استمرار تعامل و همکاری بتوانیم در جهت مدیریت پیک چهارم کرونا اقدامات موثری را دنبال کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.