تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
کد خبر : 72217

رضا رویگری در کهریزک و خانه سالمندان + بیوگرافی و ماجرای ازدواج دومش

رضا رویگری در کهریزک و خانه سالمندان + بیوگرافی و ماجرای ازدواج دومش

فهرست۱ وضعیت ناراحت کننده فعلی رضا رویگری۲ انتقال به خانه سالمندان و کهریزک در ۵ اردیبهشت۳ حمایت هنرمندان پس از انتشار ویدئو درخواست کمک رضا رویگری در سالمندان۴ ماجرای آشنایی رضا رویگری با تارا کریمی همسر دومش و ازدواج با ۴۳ سال اختلاف سنی۵ فیلم بوتیک رضا رویگری۶ مخالفت پدر تارا کریمی برای ازدواج با …

رضا رویگری متولد ۴ دی ۱۳۲۵ در شمیران تهران می باشد. به جز بازیگری تئاتر و سینما و تلویزیون در حرفه ی نقاشی هم فعال بوده است. سرود معروف ایران ایران (الله الله ) در سال های اول انقلاب نیز با صدای رضا رویگری بوده. رضا رویگری  تنها فرزند خانواده بوده و یک پسر و یک نوه دختر دارد.

وضعیت ناراحت کننده فعلی رضا رویگری

در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ مریم ناظران عکس متاثر کننده ای از رضا رویگری منتشر نمود که نشان دهنده وضعیت بد او بود. (پاهای خونی و لباس های نامناسب نشان میداد که در وضعیت خوبی به سر نمیبرد)

انتقال به خانه سالمندان و کهریزک در ۵ اردیبهشت

در پی انتشار ویدیویی در تاریخ ۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ رضا رویگری می گوید که توسط همسرش به کهریزک منتقل شده و می گوید مرا به حال خودم رها کرده است.  او در این فیلم می گوید که از لحاظ جسمی وضعیت خوبی دارد اما سیم کارت اصلی او توسط همسرش گرفته شده و کسی نمی تواند با او تماس بگیرد. همچنین از همه طرفدارانش درخواست کرد که او را از این وضعیت نجات دهند و به او کمک کنند.

حمایت هنرمندان پس از انتشار ویدئو درخواست کمک رضا رویگری در سالمندان

پس از انتشار این فیلم که در آن رضا رویگری میگوید اینجا زندان است نجاتم دهید. پرویز پرستویی و جمعی از هنرمندان برای او یک دستگاه آپارتمان و یک پرستار تمام وقت می گیرند و به عیادت او می روند. این اتفاق به همت علیرضا اصغری مددکار اجتماعی رقم خورد.

رضا رویگری در کهریزک و خانه سالمندان + بیوگرافی و ماجرای ازدواج دومش

ماجرای آشنایی رضا رویگری با تارا کریمی همسر دومش و ازدواج با ۴۳ سال اختلاف سنی

تارا کریمی همسر رضا رویگری می گوید من اصلا ایشان را به عنوان بازیگر تا قبل از آشنایی نمیشناختم و فیلمی از او ندیده بودم. در شیراز در مراسم افتتاحیه ای که دوست من میزبان برنامه بودند برای استقبال آقای رویگری به فرودگاه رفتیم و آنجا ایشان را دیدم. در چند روزی که در شیراز بودند باهم آشنا شدیم.

فیلم بوتیک رضا رویگری

پس از آشنایی با تارا کریمی به او پیشنهاد می دهد فیلم بوتیک را ببین و تارا کریمی بعد از تماشای نقش آقای رویگری در این فیلم از او می ترسد و نگران می شود که نکنه شخصیت واقعی ش هم همانطور باشد. ” تا مدتی پاسخ تماس هایشان را ندادم و گفتم که آیا شخصیت واقعی تان هم همان طور است؟ پس از آن آقای رویگری پیشنهاد می دهد فیلم مختارنامه و اجاره نشین ها را ببینم. ”

مخالفت پدر تارا کریمی برای ازدواج با آقای رویگری

تارا کریمی که هنگام ازدواج فقط ۲۳ سال داشته می گوید پدرم مخالف بود و خانواده ام می گفتند تو برنامه های دیگری برای زندگی و آینده ات داشتی. حتی خیلی ها می گفتند رضا به جای پدرت است و از این ازدواج منصرف شو. اما بالاخره اتفاق افتاد.

رضا رویگری پس از ازدواج اولش فقط چن ماه تنها بوده و بعد از آن با تارا کریمی با اختلاف سنی ۴۳ سال در ۶۷ سالگی ازدواج می کند.او در مورد علت جدایی از همسر اولش می گوید خیلی ها به این موضوع خیلی شخصی کار دارند در صورتی که این موضوع کاملا خصوصی و شخصی می باشد. همسر اول من صبح تا شب سرکار بود و دفتر روانشناسی داشت و عاشق کار خودش بود.

کیارش پسر رضا رویگری

پسر رضا رویگری به نام کیارش دی جی است و در کار خود خیلی مطرح می باشد. رابطه بدی با پدرش ندارد. کیارش در سن پایین برای یادگیری موسیقی به هند می رود و همانجا با همسر ایرانی ش آشنا می شود. “ما خیلی ارتباط نزدیکی با هم نداشتیم حتی نوه من هم در هند به دنیا آمد اما رابطه مان شکراب هم نیست. ”

سکته مغزی ۹ ماه پس از ازدواج دوم

۹ ماه بعد از ازدواج دوم او با تارا کریمی هنگامی که مشغول شستن دست و صورت خود بوده سرگیجه میگیرد و به زمین میفتد. نهایتا در بیمارستان معلوم شد که سکته مغزی کرده است و بعد از این اتفاق ویلچر نشین می شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار از این هنرمند عزیز می توانید به این آدرس مراجعه نمایید:

https://sportmag24.com/رضا-رویگری-و-خانه-سالمندان/

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.