تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 74075

رزیدنت اویل ۴ ریمیک رسما تایید شد + تریلر معرفی

رزیدنت اویل ۴ ریمیک رسما تایید شد + تریلر معرفی

رزیدنت اویل ۴ ریمیک رسما تایید شد + تریلر معرفیکپکام در جریان مراسم State of Play سونی رسما از بازی رزیدنت اویل ۴ ریمیک – Resident Evil 4 remake با یک تریلر دیدنی رونمایی کرد.
طی سال‌های اخیر کپکام تو..

رزیدنت اویل ۴ ریمیک رسما تایید شد + تریلر معرفی

کپکام در جریان مراسم State of Play سونی رسما از بازی رزیدنت اویل ۴ ریمیک – Resident Evil 4 remake با یک تریلر دیدنی رونمایی کرد.

طی سال‌های اخیر کپکام توجه ویژه‌ای به نسخه‌های کلاسیک مجموعه رزیدنت اویل نشان داده و با نسخه ریمیک رزیدنت اویل ۲ به موفقیت‌های بسیاری در زمینه‌ی فروش و کسب رضایت منتقدان و بازیکنان دست پیدا کرد. حالا نوبت به بازسازی رزیدنت اویل ۴ رسیده تا در نسل نهم، شش سال پس از نابودی شهر راکون دوباره با لیان اس. کندی به دهکده‌ای متروک در اسپانیا برویم و دختر رئیس جمهور را از چنگ اسموند سدلر و پیروانش نجات دهیم.

بسیاری از بازیکنان از Resident Evil 4 در کنار Resident Evil 3 به عنوان بهترین بازی‌های این مجموعه و حتی بهترین بازی‌های سبک ترس یاد می‌کنند. همان‌طور که در تریلر بالا می‌بینید گرافیک بازی جهش فوق‌العاده‌ای داشته و به نظر کپکام موفق شده به خوبی از عهده‌ی بازسازی اتمسفر مخوف و جهان تاریک بازی بربیاید. همچنین این کمپانی قصد دارد به منظور بهبود تجربه کلی بازیکنان اندکی در خط داستانی بازی نیز دخل و تصرف کند و داستان ریمیک رزیدنت اویل ۴ دقیقا مشابه نسخه اورجینال نخواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

با ویژگی‌های نسخه‌ی نسل نهمی رزیدنت اویل ۷، ۳ و ۲ آشنا شوید

رزیدنت اویل ۴ ریمیک در تاریخ ۴ فروردین ۱۴۰۲ (۲۴ مارس ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | اس و پی سی روانه بازار خواهد شد و نسخه پلی استیشن وی آر ۲ (PSVR 2) آن هم در دست توسعه قرار دارد که در زمان نامشخصی منتشر می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.