تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۲۹
کد خبر : 63179

رزولوشن نمایشگر سری گلکسی S22 سامسونگ لو رفت؛ هیچ تغییری در کار نیست؟!

رزولوشن نمایشگر سری گلکسی S22 سامسونگ لو رفت؛ هیچ تغییری در کار نیست؟!

رزولوشن نمایشگر سری گلکسی S22 سامسونگ لو رفت؛ هیچ تغییری در کار نیست؟! یک افشاگر رزولوشن نمایشگر سری گلکسی S22 سامسونگ را فاش کرد. رزولوشن این سری تغییر زیادی نداشته، اما این نمایشگرها یک و..

رزولوشن نمایشگر سری گلکسی S22 سامسونگ لو رفت؛ هیچ تغییری در کار نیست؟!

یک افشاگر رزولوشن نمایشگر سری گلکسی S22 سامسونگ را فاش کرد. رزولوشن این سری تغییر زیادی نداشته، اما این نمایشگرها یک ویژگی جالب توجه دارند.

هرچه به پایان سال نزدیک‌تر می‌شویم، هیاهو و افشاگری‌ها در مورد سری گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ بیشتر می‌شود و ما شاهد اطلاعات بیشتری هستیم که از این پرچمداران پیش از عرضه به بیرون درز می‌کند. اکنون یک افشاگر مطرح به نام IceUniverse اطلاعاتی را از نمایشگر سه گوشی این خانواده فاش کرده است.

رزولوشن نمایشگر سری گلکسی S22 سامسونگ

IceUniverse که به ارائه اطلاعات دقیق مشهور است، در تازه‌ترین گزارش خودش رزولوشن نمایشگر سه گوشی گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا (یا نوت) را منتشر کرده است.

به گفته او، رزولوشن صفحه نمایش مدل اولترا ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ پیکسل و نسبت ابعاد آن ۱۹.۳ به ۹ است. مدل کوچک‌تر اس ۲۲ و همینطور مدل اس ۲۲ پلاس هم رزولوشن صفحه ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی و نسبت ابعاد ۱۹.۵ به ۹ دارند. البته او هیچ اشاره‌ای به تراکم پیکسلی این نمایشگرها نکرده است.

برای مشخص کردن تغییرات، این اطلاعات را با رزولوشن نمایشگر نسل گذشته مقایسه می‌کنیم. جایی که مدل اس ۲۱ اولترا رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی و نسبت ابعاد ۲۰ به ۹ را ارائه می‌کرد، در حالی که دو مدل دیگر رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسلی و نسبت ابعاد ۲۰ به ۹ داشتند. همانطور که مشاهده می‌کنید هیچ پیشرفتی در رزولوشن این نمایشگرها ایجاد نشده است و فقط نسبت ابعاد نمایشگر نسل جدید کمی کوتاه‌تر از نسل گذشته شده است.

سری گلکسی اس ۲۲: چه انتظاری داریم و چه چیزهایی شنیده‌ایم؟

اگرچه گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ به طور رسمی معرفی نشده‌اند،‌ اما شایعات و افشاگری‌های انجام شده به ما کمک می‌کند بتوانیم چهره واقعی آن را ترسیم کنیم و لزوماً تا اوایل سال آینده میلادی منتظر ملاقات با آن‌ها نمانیم.

سری گلکسی S22 سامسونگ

دو روز پیش تصویری در فضای مجازی منتشر شد که ادعا می‌شود طراحی هر سه مدل سری گلکسی S22 سامسونگ را به نمایش می‌گذارد. اگرچه این تصاویر غیر رسمی هستند و ممکن است محصول نهایی به این شکل نباشد.

از نظر مشخصات فنی، اطلاعات زیادی را در خصوص این سه گوشی شنیده‌ایم. بدیهی است که تراشه نسخه آمریکایی و چینی این گوشی‌ها اسنپدراگون ۸ نسل ۱ ساخت شرکت کوالکام است و نسخه بین‌المللی آن با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ خود سامسونگ که گفته می‌شود به پردازشگر گرافیکی AMD مجهز است، عرضه خواهد شد.

گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا (یا شاید هم اس ۲۲ نوت) این بار بر خلاف نسل گذشته از یک اسلات اختصاصی برای جایگیری قلم S Pen استفاده می‌کند تا کاربران را از شر حمل کردن یک کیف محافظ جداگانه خلاص کند.

بزرگ‌ترین و بهترین مدل این خانواده به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز است. انتظار می‌رود این گوشی به دوربین پشتی چهارگانه با حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز باشد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید، یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با زوم پریسکوپی ۱۰ برابری و یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری نیز آن را همراهی می‌کنند. انرژی این گوشی نیز توسط یک باتری غول پیکر ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

اندازه نمایشگر نسخه استاندارد این گوشی ۶.۰۶ اینچ و نسخه پلاس آن ۶.۵۵ اینچ است. اولی به یک باتری ۳،۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دومی به یک باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. هر دو گوشی به دوربین سه‌گانه پشتی با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۳ برابری مجهز هستند.

انتظار می‌رود این سه گوشی در فوریه سال ۲۰۲۲ (تقریباً ۲ ماه دیگر) معرفی شده و خیلی زود پس از آن وارد بازار شوند.

منبع :phonearenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.