تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
کد خبر : 35294

 رزرو هتل های مشهد و هتل آپارتمان در مشهد

 رزرو هتل های مشهد و هتل آپارتمان در مشهد

هتل الغدیر مشهد : یکی از هتل های چهار ستاره که در مشهد بر سر نزدیکتر بودن به حرم مطهر امام رضا (ع) با دیگران رقابت می کند هتل الغدیر است. این هتل با حرم مطهر ده دقیقه با پای پیاده فاصله دارد که این عامل قابل توجهی برای آن دسته از زائرانی است که …

هتل الغدیر مشهد : یکی از هتل های چهار ستاره که در مشهد بر سر نزدیکتر بودن به حرم مطهر امام رضا (ع) با دیگران رقابت می کند هتل الغدیر است. این هتل با حرم مطهر ده دقیقه با پای پیاده فاصله دارد که این عامل قابل توجهی برای آن دسته از زائرانی است که می خواهند نزدیک باشند. هتل الغدیر فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ آغاز کرد و برای ارائه خدمات بهتر در سال ۲۰۱۵ بازسازی شد و امکانات جدیدی به آن اضافه شد. سونا ، جکوزی ، شبکه بازی ، نمابر و مرکز تجاری از امکانات موجود در این هتل است که اقامتی راحت را برای زائران و تجار فراهم می کند. این هتل دارای اتاق های بسیار متنوعی است ، به علاوه اتاق های دو تخته و سه تخته ، سوئیت ها و آپارتمان های بزرگ وجود دارد که می توانید در آن احساس راحتی کنید. جدا از این ، منوی غذا بر اساس انتخاب مهمان ، سلف سرویس است. هتل در روبروی باغ نادری و آرامگاه نادرشاه واقع شده است. این هتل در طبقه همکف خود یک مرکز خرید به همین نام دارد تا بتوانید از سفر خود سوغاتی بخرید.

هتل آپارتمان آرین مشهد یک آپارتمان هتل زیبا در سال ۱۳۹۷ با ۴ طبقه و ۲۹ اتاق و بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) فقط با ۳ دقیقه ساخته شده است. این هتل آپارتمان مشهد زیبا در خیابان امام رضا ۳ واقع شده است و کمتر از ۵ دقیقه تا حرم مطهر و بارگاه منور رضوی فاصله دارد.

اگر برای سفر به مشهد به دنبال هتلی مجلل و با قیمت مناسب هستید ، هتل چهار ستاره مینو یکی از بهترین گزینه هاست. هتل در نزدیکی معروف ترین جاذبه شهر ، حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. در نگاه اول لابی زیبای هتل توجه شما را به خود جلب می کند. هتل مینو مشهد در ۱۰ طبقه احداث شده و دارای ۹۰ واحد اقامتی است. همه اتاق ها از امکاناتی که از هتلی با درجه یک انتظار می رود برخوردار هستند. برای صرف یک وعده غذایی ، این فرصت را دارید که از سه رستوران واقع در داخل هتل که غذاهای خوشمزه ارائه می دهند استفاده کنید. کافی شاپ ۲۴ ساعته هتل مینو می تواند نوشیدنی های سرد و گرم جالب را برای میهمانان عزیز سرو کند. با انتخاب این هتل ، این شانس را دارید که به بسیاری از جاذبه ها نزدیک شوید با اقامت در این هتل در حالی که از سفر خود به ایران و مشهد لذت می برید ، خود را به خاطره ای شیرین تبدیل می کنید.  هتل مینو مشهد در حاشیه خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های مشهد می باشد.

هتل مشهد مشهد یکی از معروف ترین هتل های مشهد مقدس می باشد .هتل چهار ستاره در مشهد ، پایتخت مذهبی ایران ، هتل مشهد به دلیل موقعیت مکانی مناسب بسیار توصیه می شود. هتل مشهد با ۵ دقیقه پیاده روی مجاور آستان مقدس امام رضا (ع) است. دسترسی آسان به جاذبه توریستی معروف ، بازار رضا از مزایای خدمات و امکانات مختلف هتل مشهد است که میهمانان می توانند در طول اقامت از آن لذت ببرند. هتل مشهد بهترین انتخاب مهمانانی است که می خواهند در هنگام اقامت در هتلی فضای آرامش بخشی را تجربه کنند که کلیه امکانات و خدمات از جمله رستوران زیبا با غذاهای جالب توجه ، خدمات سالن زیبایی و سالن بدن سازی را ارائه می دهد. علاوه بر این هتل دارای یک کافی شاپ است که غذاهای بین المللی سرو می کند. مهمانانی که به طور مکرر از این هتل بازدید می کنند ، هتل مشهد معمولاً به عنوان مکانی زیبا ، راحت و نفیس شناخته می شود.

هتل تهران ، یک هتل سه ستاره با سابقه در مشهد از سال ۱۹۷۳ در زمینه خدمات هتل داری فعالیت می کند. برای ارائه خدمات به روز برای میهمانان ، آخرین بازسازی در سال ۲۰۱۳ انجام شد. هتل تهران در خیابان معروف امام رضا واقع شده است ، به حرم مطهر امام رضا (ع) به عنوان جاذبه اصلی شهر مشهد فاصله اندکی دارد. کارکنان ماهر هتل با ارائه خدمات مورد نیاز به هر دو گروه از زائران و بازدید کنندگان اقامتی راحت را ارائه می دهند. انواع غذاهای ایرانی ، قاره ای و دریایی به علاوه نوشیدنی های گرم و سرد و دسرها در رستوران و کافی شاپ واقع در داخل هتل سرو می شود. فضای بیرونی هتل در فضایی آرام طراحی شده است و گزینه پیشنهادی برای کسانی است که دوست دارند مدتی را در فضای سبز سپری کنند. صندوق امانات ، سرویس ۲۴ ساعته اتاق ، سرویس تاکسی و دسترسی به اینترنت رایگان از دیگر مزایای مهمان است که می تواند با اقامت در این هتل از مزایای آن بهره مند شود. تور مشهد هتل تهران هم با خدماتی بلیط پرواز یا قطار و رزرو هتل تهران مشهد موجود است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.