تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
کد خبر : 66322

رد مجیک ۷ ، اولین گوشی گیمینک با نمایشگر بدون حاشیه خواهد بود

رد مجیک ۷ ، اولین گوشی گیمینک با نمایشگر بدون حاشیه خواهد بود

رد مجیک ۷ ، اولین گوشی گیمینک با نمایشگر بدون حاشیه خواهد بود رد مجیک ۷ قرار است نخستین گوشی گیمینگ بازار باشد که طراحی بدون حاشیه دارد. شاید این ایده‌آل گیمرها نباشد، اما Redmagic 7 یک راه..

رد مجیک ۷ ، اولین گوشی گیمینک با نمایشگر بدون حاشیه خواهد بود

رد مجیک ۷ قرار است نخستین گوشی گیمینگ بازار باشد که طراحی بدون حاشیه دارد. شاید این ایده‌آل گیمرها نباشد، اما Redmagic 7 یک راه حل برایش دارد.

گوشی‌های سری Redmagic 7، یکی از نخستین گوشی‌های دارای نمایشگر تمام صفحه و بدون حاشیه هستند که برای گیمرها عرضه خواهند شد. اطلاعاتی که توسط یک افشاگر مطرح به نام Digital Chat Station منتشر شده نشان می‌دهد، رد مجیک ۷ به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز است که یک فن فعال با چرخش ۲۰ هزار دور در دقیقه به خنک ماندن گوشی در حین بازی‌های طولانی کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نوبیا رد مجیک ۷ ، توانایی‌هایی دارد که تا به حال گوشی‌های گیمینگ نداشته‌اند

نمایشگر جلویی این گوشی از یک پنل ۱۶۵ هرتزی OLED استفاده می‌کند و باتری گوشی با سرعت ۱۶۵ واتی شارژ خواهد شد که این یعنی سری Redmagic 7 پرسرعت‌ترین فناوری شارژ حاضر در صنعت موبایل را ارائه خواهند کرد. با چنین سرعت شارژی، باتری گوشی در عرض ۱۰ دقیقه از شارژ ۰ به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

از آنجا که یک نمایشگر بدون حاشیه برای بازی کردن با گوشی ایده‌آل نیست، گوشی‌های گیمینگ معمولاً از طراحی تمام صفحه فاصله می‌گیرند. کمی حاشیه اضافی در اطراف نمایشگر می‌تواند جلوی لمس‌های ناخواسته روی صفحه هنگام در دست گرفتن گوشی و بازی کردن با آن را بگیرد.

رد مجیک ۷ قدرت لمسی لبه‌های نمایشگر را نرم افزاری محدود می‌کند

شاید گوشی جدید رد مجیک به صورت نرم افزاری می‌خواهد محدودیت‌هایی را حین گیمینگ روی اطراف نمایشگر اعمال کند تا جلوی این مشکل احتمالی را بگیرد. یک قابلیت ساده، کاهش حساسیت لبه‌های نمایشگر به لمس کاربر هنگام تشخیص اجرای یک اپلیکیشن روی گوشی است.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب گوشی‌های این خانواده، دوربین زیر نمایشگر آن‌ها است که برای نخستین بار شاهد حضورش در یک گوشی گیمینگ هستیم. به این فناوری باید یک حسگر اثر انگشت زیر صفحه را هم اضافه کنید.

علاوه بر همه این‌ها، کمپانی سازنده عکس تبلیغاتی را منتشر کرده که نشان می‌دهد این گوشی موفق به کسب امتیاز ۱،۱۰۱،۷۶۹ از بنچمارک AnTuTu شده که این بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک گوشی گیمینگ است.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.