تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 61469

ردیاب داخل کفش؛ ریزترین ردیاب دنیا

ردیاب داخل کفش؛ ریزترین ردیاب دنیا

ردیاب داخل کفش؛ ریزترین ردیاب دنیااین روزها با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری آلزایمر و سرقت کودکان در مکان‌های عمومی، ردیابی عزیزان و مراقبت از آن‌ها به یک امر حیاتی تبدیل شده است. ردیاب‌های..

ردیاب داخل کفشردیاب داخل کفش؛ ریزترین ردیاب دنیا

این روزها با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری آلزایمر و سرقت کودکان در مکان‌های عمومی، ردیابی عزیزان و مراقبت از آن‌ها به یک امر حیاتی تبدیل شده است. ردیاب‌های شخصی بسیاری در بازار به فروش می‌رسند که شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را برای محافظت از عزیزان خود خریداری کنید. در این میان ردیاب داخل کفش، یکی از پرفروش‌ترین و بهترین ردیاب‌های شخصی افراد در سرتاسر دنیا شناخته شده است.

این ردیاب با ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد تمام نیازهای شما را در زمینه ردیابی افراد به خوبی پاسخ می‌دهد. اگر قصد خرید و آشنایی با ریزترین ردیاب شخصی دنیا را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله به صورت کامل به بررسی ردیاب داخل کفش خواهیم پرداخت.

نحوه عملکرد ردیاب داخل کفش، بهترین ردیاب شخصی افراد

ردیاب داخل کفش مانند هر ردیاب کوچک دیگری با استفاده از فناوری GPS و با اتصال به ماهواره‌های ایستگاه فضایی اقدام به ارسال موقعیت مکانی و جغرافیایی افراد می‌کند. ردیاب داخل کفش بسیار کوچک بوده و وزن کمی دارد. همان طور که از نامش پیداست، این ردیاب داخل کفش قرار گرفته و پس از آن اپلیکیشنی روی گوشی شما نصب می‌شود که می‌توانید در هر زمان از موقعیت دقیق جغرافیایی فرد مورد نظر مطلع شوید.

برای مشاهده بهتر موقعیت جغرافیایی فرد موردنظر می‌توانید این اپلیکیشن را روی لپ تاپ یا کامپیوتر نیز نصب نکنید و به صورت آنلاین از موقعیت فرد مطلع شوید. در حالت آفلاین نیز ردیاب داخل کفش همانند سایر ردیاب‌ها، موقعیت دقیق جغرافیایی را برای شما پیامک می‌کند. بنابراین با استفاده از این ردیاب به هیچ عنوان نگران قطع و وصلی اینترنت و از دست رفتن موقعیت مکانی عزیزانتان نخواهید بود.

ویژگی‌های مهم و ضروری جی پی اس داخل کفش، کوچکترین ردیاب جهان

اکثر افراد ردیاب داخل کفش را به عنوان کوچکترین ردیاب شخص دنیا به شمار می‌آورند. این ردیاب به اندازه‌ای کوچک است که به هیچ عنوان توجه هیچ سارقی را به سمت خود جلب نمی‌کند. این وسیله یک ردیاب شخصی بدون نصب است که به راحتی درون کفش قرار می‌گیرد و نیازی به سیم‌کشی و نصب ندارد. ردیاب داخل کفش با داشتن قابلیت ارسال موقعیت جغرافیایی با پیامک و یک باتری قدرتمند، داده‌های خود را به راحتی و در هر ثانیه برای تلفن همراه شما ارسال می‌کند.

برخی از ردیاب‌های داخل کفش مجهز به دستگاه شنود هستند. قابلیت شنود را می‌توان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ردیاب‌ها به شمار آورد. با میکروفون‌های قدرتمندی که در داخل این ردیاب تعبیه شده است می‌توانید صدای اطراف کودک، سالمند، بیمار یا شخص مورد نظر خود را با کیفیت بالا شنود کنید و در مواقع اضطراری در کمترین زمان در محل حاضر شوید. مقاوم بودن این ردیاب در برابر آب و ضربه نیز باعث می‌شود تا در هر موقعیتی بتوان از اطلاعات آن به خوبی و بدون یک درصد خطا استفاده کرد.

ردیاب داخل کفش

ردیاب داخل کفش چه کاربردهایی دارد؟

این روزها کفش‌های بسیاری با نام کفش‌های هوشمند روانه بازار شده‌اند که مجهز به جی پی اس‌‌های پیشرفته هستند. این کفش‌ها با شمارش گام، بیشتر برای موارد ورزشی و پزشکی استفاده می‌شوند. اما کاربرد ردیاب‌های داخل کفش فراتر از هر ردیاب و کفش هوشمند دیگری است. تفاوتی ندارد از ردیاب ماشین استفاده کنید یا ردیاب شخصی! هر یک از این ردیاب‌های پیشرفته می‌توانند در شرایط اضطراری زندگی عزیزان شما را نجات دهند. یکی از دغدغه‌های اصلی والدین، مراقبت از فرزندان کودک و نوجوان در مسیر رفت و آمد به مدرسه و کنترل وضعیت آن‌ها است.

با استفاده از ردیاب‌های داخل کفش والدین به راحتی می‌توانند مسیر رفت و آمد آن‌ها را بررسی کرده و با کمک قابلیت شنود آن، در صورت بروز هر اتفاقی، سریعا در محل حادثه حاضر شوند. از کاربردهای مهم دیگر این ردیاب می‌توان به بررسی مسیر طی شده توسط سالمندان و والدینی که دچار آلزایمر شده‌اند اشاره کرد. متاسفانه در طول سال‌های گذشته عده زیادی از سالمندان عزیز را در اثر مفقودی به دلیل پیدا نکردن مسیر بازگشت به خانه از دست داده‌ایم. با کمک این دستگاه به راحتی می‌توان در صورت گم شدن سالمندان عزیز در کمترین زمان موقعیت آن‌ها را بررسی کرد. استفاده از این ردیاب برای کسانی که مبتلا به بیماری اوتیسم هستند نیز کاربرد بسیاری دارد.

ردیاب داخل کفش

بهترین و پیشرفته‌ترین ردیاب شخصی را از ایمن ردیاب بخواهید

در این مقاله به‌طورکامل شما را با ردیاب داخل کفش که یک نوع ردیاب شخصی است و کاربردهای بسیاری در حفظ سلامت کودکان، سالمندان و بیماران دارد آشنا کردیم. کفش‌هایی که مجهز به ردیاب‌های پیشرفته هستند در مسائل ورزشی و پزشکی نیز کاربرد بسیاری دارند.

اگر شما هم قصد مراقبت از کودکان خردسال، افراد سالمند خانواده و افراد بیمار را دارید یا می‌خواهید با سایر محصولات مشابه در زمینه ردیاب‌های شخصی آشنا شوید، همین حالا می‌توانید با شماره تلفن۴۴۴۲۰۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در ایمن ردیاب آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع ردیاب‌های شخصی و جی پی اس‌های همراه هستند. همچنین با مراجعه به سایت ایمن ردیاب می‌توانید اطلاعات بسیاری در زمینه انواع ردیاب‌های خودرو و ردیاب‌های پیشرفته به دست آورید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.