تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
کد خبر : 586847

ردپای آدم فضایی‌های خاکستری در استون هنج ارمنستان

ردپای آدم فضایی‌های خاکستری در استون هنج ارمنستان

ردپای آدم فضایی‌های خاکستری در استون هنج ارمنستان بنا به تحقیقات، استون هنج ارمنستان، کاراهونج یا زوراتس کارر ممکن است دارای نشانه‌هایی مرموز از وجود بیگانه‌ها یا آدم فضایی‌های خاکستری باشد. ارمنستان محل یک دسته مگالیتیک یا خرسنگی باستانی تحت عنوان «استون هنج ارمنی» بود. باستان‌شناسان بر پایه تجزیه و تحلیل خود به این نتیجه

ردپای آدم فضایی‌های خاکستری در استون هنج ارمنستان

بنا به تحقیقات، استون هنج ارمنستان، کاراهونج یا زوراتس کارر ممکن است دارای نشانه‌هایی مرموز از وجود بیگانه‌ها یا آدم فضایی‌های خاکستری باشد.

ارمنستان محل یک دسته مگالیتیک یا خرسنگی باستانی تحت عنوان «استون هنج ارمنی» بود. باستان‌شناسان بر پایه تجزیه و تحلیل خود به این نتیجه رسیده‌اند که ساخت این دسته خرسنگی به هزاران سال قبل بر می‌گردد.

باستان‌شناسان موجوداتی عجیب و غریب با سرهای دراز و چشم‌های بزرگ روی این دسته مگالیتیک را کشف کرده‌اند که خیلی شبیه به بیگانه‌های خاکستری به نظر می‌رسند. این مجموعه همچنین با عناوین «زوراتس کارر» (Zorats Karer) و «کاراهونج» (Karahunj) شناخته می‌شود و ظاهراً نشانه‌هایی از اولین تمدن حاکم در چند هزار سال قبل آشکار شده‌اند.

استون هنج ارمنستان

دانشمندان «پاریس هرونی» (Paris Herouni) و «الما پاراسامیان» (Elma Parasamyan) گسترده‌ترین پروژه تحقیقاتی روی استون هنج ارمنستان را کلید زده‌اند. دانشمندان دریافته‌اند که زوراتس کارر، هم معبد باستانی و هم دانشگاه بود. با توجه به بررسی‌های محققان، همان نقشه آسمانی که نمایان‌گر ریشه این بیگانه‌های خاکستری است، یکی از نشانه‌های مرموز فراوان زوراتس کارر بود.

استون هنج ارمنستان

این نشانه دنب (Deneb)، قطورترین ستاره صورت فلکی ماکیان (Cygnus) است. این ستاره که به رنگ سفید-آبی است، در فاصله حدود 2620 سال نوری از زمین قرار دارد. جای تعجب دارد که کارشناسان حتی شباهت‌هایی بین استون هنج ارمنستان و گوبکلی‌تپه، محل مگالیتیک موجود در ترکیه پیدا کرده‌اند. در واقع هر دو محل نقشه آسمان شب ماکیان را نشان می‌دهند.

زوراتس کارر

همچنین بخوانید:آدم فضایی ها کجا نیستند؟

نتیجه‌گیری اولیه این است که انگار در دوران باستان نژادی پیشرفته از آدم فضایی‌ها یا موجودات بیگانه از ستاره دنب یا حوالی آن به کره زمین راه پیدا کرده‌اند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.