تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کد خبر : 73777

ردمی K50S پرو و شیائومی ۱۲T پرو با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک به بازار می‌آیند

ردمی K50S پرو و شیائومی ۱۲T پرو با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک به بازار می‌آیند

ردمی K50S پرو و شیائومی ۱۲T پرو با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک به بازار می‌آیندبا معرفی رسمی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک، تولیدکنندگان زیادی برای استفاده از این تراشه در گوشی های خود، صف کشیده‌اند. ظاهرا شی..

ردمی K50S پرو و شیائومی ۱۲T پرو با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک به بازار می‌آیند

با معرفی رسمی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک، تولیدکنندگان زیادی برای استفاده از این تراشه در گوشی های خود، صف کشیده‌اند. ظاهرا شیائومی ۱۲T پرو و ردمی K50S پرو هم از آن بهره‌مند خواهند شد.

شیائومی تایید کرد که مشتری تازه‌ترین چیپست پرچمدار کوالکام است. این کمپانی، چندین گوشی را با تجهیز به اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ روانه بازار خواهد کرد؛ اما پیش از همه، نام ردمی K50S پرو فاش شد. ظاهرا این مدل، برای بازار چین است و نسخه جهانی آن، شیائومی ۱۲T پرو نام خواهد داشت.

از اسامی دیگر باید به شیائومی ۱۲ اولترا، شیائومی ۱۲ اس پرو، شیائومی ۱۲ اس و میکس فولد ۲ اشاره کنیم؛ هر چند که این مدل‌ها هم مختص بازار چین هستند.

ردمی K50S پرو

بر اساس اعلام کوالکام، اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، در ماه آینده میلادی وارد بازار می‌شود و مدل‌های دیگر هم پشت سر آن از راه می‌رسند. این یعنی برای ملاقات با ردمی کی ۵۰ اس پرو هم نباید خیلی انتظار بکشیم.

این تراشه در قیاس با نمونه پیشین، ۱۰ درصد عملکرد بهتر و اندکی سرعت کلاک بیشتری دارد. البته مهم‌ترین ارتقای آن، بهبود ۳۰ درصدی بهره‌وری انرژی است. خبر خوب اینکه گفته می‌شود مشکل داغ کردن اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را هم ندارد؛ پس حالا می‌توانیم با رغبت بیشتری منتظر پرچمداران جدید باشیم.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.