تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۶:۰۰
کد خبر : 33643

ردمی نوت ۵G 9T در محک گیک‌بنچ ظاهر شد

ردمی نوت ۵G 9T در محک گیک‌بنچ ظاهر شد

ردمی نوت ۵G 9T در محک گیک‌بنچ ظاهر شداواخر ماه میلادی پیشین، شیائومی در چین از سری ردمی نوت ۹ رونمایی کرد. این دستگاه‌ها با نمونه‌هایی که در بازار جهانی و کشور هند منتشر شده، هیچ‌ وجه مشترکی ندارند. در کشور چین، شیائومی از ردمی نوت ۹ ۵G، نوت ۹ پرو ۵G و ردمی نوت ۹ ۴G پرده برداشت. همه این‌ها محصولاتی جدید بوده و بر اساس مدل‌های پیشین ساخته نشده‌اند. این گوشی‌ها در نهایت وارد بازار جهانی خواهند شد و انتظار می‌رود با نام ردمی نوت ۱۰ پا به عرصه بگذارند. سه گوشی مورد بحث به آرامی در حال فرار از مرز‌های چین هستند و اولین آنها ردمی نوت ۹ ۴G بود که این ماه در هند با نام ردمی نوت ۹ پاور عرضه شد. دستگاه دوم هم ردمی نوت ۹ پرو ۵G است که قرار است در برخی بازارها با عنوان می ۱۰i معرفی گردد. گزارشی جدید هم خبر از آن دارد که شرکت سازنده، ردمی نوت ۹ ۵G را در خارج از چین با نام مستعار ردمی نوت ۹T عرضه خواهد کرد.
به‌تازگی، ردمی نوت ۹T با تراشه دیمنسیتی ۸۰۰U در محک گیک‌بنچ مشاهده شده است. این تراشه همانی است که در نسخه چینی نوت ۹ ۵G به‌کار رفته است و انتظار می‌رود در بازار جهانی به نوت ۹T نیرو بخشد. این دس..

ردمی نوت ۵G 9T در محک گیک‌بنچ ظاهر شد

اواخر ماه میلادی پیشین، شیائومی در چین از سری ردمی نوت ۹ رونمایی کرد. این دستگاه‌ها با نمونه‌هایی که در بازار جهانی و کشور هند منتشر شده، هیچ‌ وجه مشترکی ندارند. در کشور چین، شیائومی از ردمی نوت ۹ ۵G، نوت ۹ پرو ۵G و ردمی نوت ۹ ۴G پرده برداشت. همه این‌ها محصولاتی جدید بوده و بر اساس مدل‌های پیشین ساخته نشده‌اند. این گوشی‌ها در نهایت وارد بازار جهانی خواهند شد و انتظار می‌رود با نام ردمی نوت ۱۰ پا به عرصه بگذارند. سه گوشی مورد بحث به آرامی در حال فرار از مرز‌های چین هستند و اولین آنها ردمی نوت ۹ ۴G بود که این ماه در هند با نام ردمی نوت ۹ پاور عرضه شد. دستگاه دوم هم ردمی نوت ۹ پرو ۵G است که قرار است در برخی بازارها با عنوان می ۱۰i معرفی گردد. گزارشی جدید هم خبر از آن دارد که شرکت سازنده، ردمی نوت ۹ ۵G را در خارج از چین با نام مستعار ردمی نوت ۹T عرضه خواهد کرد.

به‌تازگی، ردمی نوت ۹T با تراشه دیمنسیتی ۸۰۰U در محک گیک‌بنچ مشاهده شده است. این تراشه همانی است که در نسخه چینی نوت ۹ ۵G به‌کار رفته است و انتظار می‌رود در بازار جهانی به نوت ۹T نیرو بخشد. این دستگاه در چندین محل مانند مؤسسه‌های صدور تأییدیه NBTC تایلند و SIRIM مالزی با شماره مدل M2007J22G پدیدار شده و NBTC آشکار کرده بود که نام تجاری دستگاه ردمی نوت ۹T 5G خواهد بود. حال شخصی با نام ابیشک یادو (Abhishek Yadav) جزئیات جدیدی از این محصول را فاش کرده است.

با استناد به گیک‌بنچ، دستگاه مورد بحث دارای تراشه دیمنسیتی ۸۰۰U است و در کنار آن یک حافظه موقت ۴ گیگاباتی حضور دارد. باید به این نکته اشاره کرد که نسخه ۴G در چین وجود ندارد و تنها دو گزینه ۶ و ۸ گیگابایتی برای حافظه موقت و تا ۲۵۶ گیگابایت برای حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. این احتمال وجود دارد که شرکت سازنده برای بازار جهانی نسخه‌ای ارزان‌تر را معرفی کند. فهرست گیک‌بنچ همچنین خبر از سیستم‌عامل اندروید ۱۰ می‌دهد که جای تعجب هم ندارد، زیرا نوت ۹ ۵G با همین نسخه از اندروید عرضه شد. با این حال، وجود اندروید ۱۱ در یک دستگاه جدید ضرری نخواهد داشت. برای سنجش تک‌هسته‌ای امتیاز ۵۹۸ و برای سنجش چندهسته‌ای امتیاز ۱,۷۶۰ کسب شده است.

با توجه به خصوصیات نوت ۹ ۵G، انتظار می‌رود ردمی نوت ۹T 5G با یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی ۶٫۵۳ اینچی و رزولوشن +FHD عرضه شود و یک حفره پانچ نیز در قسمت بالا و چپ آن تعبیه شده باشد. در قسمت پشت دستگاه، مجموعه دوربین در یک جزیره دایره‌ای حضور دارند که برای اولین بار در گوشی‌های نوت دیده می‌شود. این مجموعه سه‌تایی شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی می‌شود

باتری دستگاه ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و توسط یک شارژر ۲۲٫۵ واتی تغذیه می‌گردد. این امید وجود دارد که این دستگاه، یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های ۵G بازار جهانی باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.