تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۱۲
کد خبر : 73411

ردمی نوت ۱۱ تی پرو و پرو پلاس؛ دو حیوان درنده شیائومی وارد بازار می‌شوند

ردمی نوت ۱۱ تی پرو و پرو پلاس؛ دو حیوان درنده شیائومی وارد بازار می‌شوند

ردمی نوت ۱۱ تی پرو و پرو پلاس؛ دو حیوان درنده شیائومی وارد بازار می‌شوندتا چند روز دیگر شیائومی از گوشی‌های ردمی نوت ۱۱ تی پرو و پرو پلاس – +Redmi Note 11T Pro & Pro رونمایی می‌کند. اکنون پوسترهایی از..

ردمی نوت ۱۱ تی پرو و پرو پلاس؛ دو حیوان درنده شیائومی وارد بازار می‌شوند

تا چند روز دیگر شیائومی از گوشی‌های ردمی نوت ۱۱ تی پرو و پرو پلاس – +Redmi Note 11T Pro & Pro رونمایی می‌کند. اکنون پوسترهایی از این دو منتشر شده است.

نسل جدید گوشی‌های خوش قیمت و توانمند ردمی تا چند روز دیگر وارد بازار خواهند شد. این گوشی‌ها در نسخه‌های مختلفی عرضه می‌شوند که تاکنون دو مدل ردمی نوت ۱۱ تی پرو و ۱۱ تی پرو پلاس تأیید شده‌اند. از آن گذشته گفته می‌شود این دو عملکرد فنی بسیار خوبی دارند. از آنجا که گوشی‌های قبلی سری ردمی نوت هم فروش خوبی را تجربه کرده‌اند، بنابراین این حرف پذیرفتنی است.

همه چیز درباره ردمی نوت ۱۱ تی پرو و پرو پلاس

روز گذشته کمپانی ردمی چند پوستر تبلیغاتی در مورد این گوشی‌ها را منتشر کرد که به قابلیت‌های کلیدی آن‌ها اشاره دارند. در یکی از این تصاویر حتی طراحی یکی از این گوشی‌ها نیز دیده می‌شود. این تصویر که متعلق به مدل +Redmi Note 11T Pro است، خبر از بازگشت جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون به این محصولات می‌دهد.

اما برجسته‌ترین بخش این پوسترها مربوط به پیشرفت‌های فراوان عملکرد این محصولات و همچنین فناوری‌های شتاب‌دهنده عملکرد در آن‌ها است. البته این اطلاعات در پوستر مربوط به نسخه پرو پلاس ثبت شده و مشخص نیست در مدل پرو نیز ارائه می‌شود یا خیر.

ردمی نوت ۱۱ تی پرو و پرو پلاس

ردمی نوت ۱۱ تی پرو و پرو پلاس
ردمی نوت ۱۱ تی پرو و پرو پلاس

یک افشاگر در شبکه اجتماعی ویبو می‌گوید گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ تی پرو از فناوری شارژ متفاوتی بهره می‌برند. یکی به فناوری استاندارد ۶۷ واتی با یک باتری فوق بزرگ و دیگری به یک باتری بزرگ با شارژ فوق پرسرعت ۱۲۰ واتی مجهز خواهد بود. این دو با شماره مدل‌های ۲۲۰۴۱۲۱۶C و ۲۲۰۴۱۲۱۶UC گواهی ۳C را کسب کرده‌اند که تجهیز به این دو فناوری شارژ را تأیید می‌کند. هر دو این مدل‌ها همچنین به چیپست شرکت مدیاتک مجهز خواهند بود. این تراشه در نسخه رده بالاتر دایمنسیتی ۸۱۰۰ است و از یک پنل ۱۴۴ هرتزی LCD بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

مشخصات جدید شیائومی ردمی نوت ۱۱T و نوت ۱۱T پرو لو رفت؛ شارژر ۱۲۰ واتی؟

دایمنسیتی ۸۱۰۰ یک تراشه با فناوری لیتوگرافی ۵ نانومتری است که از ۴ هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۸۵ گیگاهرتزی و ۴ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتزی بهره می‌برند. این تراشه عملکرد فنی بسیار خوبی داشته و مدیریت خوبی روی مصرف انرژی و حرارت دارد. این تراشه می‌تواند با چیپست‌های اسنپدراگون ۸۷۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام برابری کند.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.