تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
کد خبر : 4684

رجزخوانی امیر حسینی برای آمریکا و اسرائیل+فیلم

رجزخوانی امیر حسینی برای آمریکا و اسرائیل+فیلم

رجزخوانی امیر حسینی برای آمریکا و اسرائیل+فیلم سیدامیر حسینی بعد از حسین طاهری، میثم مطیعی و محمود کریمی یکی دیگر از مداحانی است که در حمایت از انتقام سخت سپاه از آمریکا رجزخوانی کرده است. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در جریانات اخیر از جمله شهادت فرمانده جبهه مقاومت، شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، فرمانده حشد الشعبی عراق و چندتن از همراهان در اقدام تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد و بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر انتقام سخت از آمریکا، عده‌ای از شاعران، مداحان و هنرمندان با انجام کارهای هنری و اجرای حماسی به حمایت از این انتقام برآمدند.
سیدامیر حسینی بعد از حسین طاهری، میثم مطیعی و محمود کریمی یکی دیگر از مداحانی است که در حمایت از انتقام سخت سپاه از آمریکا رجزخوانی کرده است. او رجزی را به زبان عربی خطاب به قدرت‌های آمریکایی و اسرائیلی خوانده است.
سیدامیر حسینی در این شعر می‌خواند: آگاه باشید ای صهیونیست‌ها! و ای آمریکایی‌ها! ای کسانی که خون فرماندهان مقاومت را با خیانت و نامردی ریختید! ای کسانی که از مبارزه رودرو ترسیدید! شما کجا و جنگ با ما کجا؟ ..

رجزخوانی امیر حسینی برای آمریکا و اسرائیل+فیلم

سیدامیر حسینی بعد از حسین طاهری، میثم مطیعی و محمود کریمی یکی دیگر از مداحانی است که در حمایت از انتقام سخت سپاه از آمریکا رجزخوانی کرده است.

رجزخوانی امیر حسینی برای آمریکا و اسرائیل+فیلم – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در جریانات اخیر از جمله شهادت فرمانده جبهه مقاومت، شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، فرمانده حشد الشعبی عراق و چندتن از همراهان در اقدام تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد و بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر انتقام سخت از آمریکا، عده‌ای از شاعران، مداحان و هنرمندان با انجام کارهای هنری و اجرای حماسی به حمایت از این انتقام برآمدند.

سیدامیر حسینی بعد از حسین طاهری، میثم مطیعی و محمود کریمی یکی دیگر از مداحانی است که در حمایت از انتقام سخت سپاه از آمریکا رجزخوانی کرده است. او رجزی را به زبان عربی خطاب به قدرت‌های آمریکایی و اسرائیلی خوانده است.

سیدامیر حسینی در این شعر می‌خواند: آگاه باشید ای صهیونیست‌ها! و ای آمریکایی‌ها! ای کسانی که خون فرماندهان مقاومت را با خیانت و نامردی ریختید! ای کسانی که از مبارزه رودرو ترسیدید! شما کجا و جنگ با ما کجا؟ به خداوند قسم می‌خوریم؛ ما فرزندان مقاومت و جوانان آزادی ‌خواه پیمان می‌بندیم با اشاره‌ای از رهبر معظم‌مان به شما فرصت نفس کشیدن و چشم بر هم نهادن نمی‌دهیم و وعده سید مقاومت را محقق می‌کنیم. همانطور که گفت: "عمودی آمدند و افقی برمی‌گردند." آن وقت خواهید فهمید که معنای کلام امام چه بوده است؟ زمانی که فرمود آیا مرا به مرگ تهدید می‌کنی ای ناپاک؟ آیا ندانستی کشته شدن برای ما عادی است؟ و شهادت کرامتی از جانب خداوند برای ماست. یا مولا یا صاحب‌الزمان(عج)! ما آماده هستیم. یا لثارات الحسین(ع)!

مدل فکری قاسم سلیمانی و چهره نمایی اروپا

فیلم رجز خوانی امیر حسینی در ادامه قابل مشاهده است:

انتقام سخت , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , جبهه مقاومت اسلامی ,

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.