تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۳:۰۰
کد خبر : 590501

ربودن یازدهمین فرزند مرد 2 زنه در تهران

ربودن یازدهمین فرزند مرد 2 زنه در تهران

ربودن یازدهمین فرزند مرد 2 زنه در تهران به گزارش منیبان؛ مردی افغانستانی به پلیس رفت و از ربوده شدن پسر 4 ساله اش خبر داد. او گفت: من دو بار ازدواج کرده ام و حاصل این ازدواج 11 فرزند است. کوچک ترین فرزندم امروز در کوچه در منطقه عبدل آباد بازی می کرد که

ربودن یازدهمین فرزند مرد 2 زنه در تهران

به گزارش منیبان؛ مردی افغانستانی به پلیس رفت و از ربوده شدن پسر 4 ساله اش خبر داد. او گفت: من دو بار ازدواج کرده ام و حاصل این ازدواج 11 فرزند است. کوچک ترین فرزندم امروز در کوچه در منطقه عبدل آباد بازی می کرد که ناپدید شد. از اهالی و افرادی که در محل بودند سراغ احسان – پسرم- را گرفتم که آنها به من گفتند مرد موتورسواری او را با خود برده است. پسرم پای چپش می لنگد و نمی تواند براحتی راه برود.

کودکی در بازار تره بار

با شکایت این مرد تحقیقات برای یافتن پسر 4 ساله به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد.

در حالی که بررسی ها برای یافتن کودک ادامه داشت، ساعاتی بعد زن جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت: برای خرید به بازار میوه و تره بار رفته بودم که مرد جوانی را با یک کودک 4 یا 5 ساله دیدم پای چپ کودک می لنگید و بشدت گریه می کرد اما مرد جوان به زور او را با خود می برد. به مرد جوان گفتم: این بچه خودت است؟ گفت: «بله! می خواهم پسرم را به دکتر ببرم.» اما رفتارش مشکوک بود به همین خاطر تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس خبر دهم.

تحقیقات برای یافتن احسان ادامه داشت تا اینکه دو روز بعد مسئولان شیرخوارگاه آمنه در تماس با پلیس اعلام کردند ساعاتی قبل مرد میانسالی کودکی را به شیرخوارگاه آورده که مشخصاتش با احسان شباهت زیادی دارد. بدین ترتیب مأموران راهی شیرخوارگاه شده و احسان را شناسایی کردند.

بررسی ها نشان می داد مرد رهگذری در حالی که احسان در خیابان رها شده بود او را پیدا کرده و به شیرخوارگاه آمنه تحویل داده است. با پیدا شدن کودک و پس از هماهنگی با بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، احسان تحویل خانواده اش شد. تحقیقات برای شناسایی مرد موتور سوار به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.