تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد خبر : 16040

رایج ترین مشکلات ال جی وی ۵۰ (LG V50) + راه حل

رایج ترین مشکلات ال جی وی ۵۰ (LG V50) + راه حل

رایج ترین مشکلات ال جی وی ۵۰ (LG V50) + راه حل گوشی LG V50 پرچمداری ارزشمند مجهز به نمایشگری دوگانه است. اکنون رایج ترین مشکلات ال جی وی ۵۰ را بررسی کرده و برای آن‌ها راه حل ارائه می‌کنیم.
اسفند سال ۱۳۹۷، ال جی وی ۵۰ تینکیو به عنوان اولین گوشی ۵G ال جی رونمایی شد. با توجه به گذشت حدود یک سال از رونمایی این پرچمدار، قیمت آن به میزان قابل توجهی در مقایسه با زمان عرضه اولیه کاهش پیدا کرده و اکنون زمان مناسبی برای خرید آن است. گوشی LG V50 از نظر توان پردازشی، دوربین و کیفیت نمایشگر از گجت های اندرویدی رده بالای کنونی بازار چیزی کم ندارد.
صفحه نمایش این گوشی شبیه به مدل قبلی سری V دارای اندازه ۶.۴ اینچ بوده و پنل آن P-OLED است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن کیو اچ‌دی پلاس بوده و تراکم پیکسلی ۵۳۸ پی‌پی‌آی را ارائه می‌کند. پشتیبانی از HDR10 و محافظت شدن توسط شیشه‌های گوریلا گلس ۵ نشان می‌دهد کیفیت صفحه نمایش در حد بهترین پرچمداران ۲۰۲۰ است.
پنل پشتی این گوشی با استفاده از نسل ششم شیشه‌های گوریلا گلس محافظت می‌شود. پشتیبانی از استاندارد مقاومتی IP68 و استاندارد نظامی MIL-STD-810G ..

رایج ترین مشکلات ال جی وی ۵۰ (LG V50) + راه حل

گوشی LG V50 پرچمداری ارزشمند مجهز به نمایشگری دوگانه است. اکنون رایج ترین مشکلات ال جی وی ۵۰ را بررسی کرده و برای آن‌ها راه حل ارائه می‌کنیم.

اسفند سال ۱۳۹۷، ال جی وی ۵۰ تینکیو به عنوان اولین گوشی ۵G ال جی رونمایی شد. با توجه به گذشت حدود یک سال از رونمایی این پرچمدار، قیمت آن به میزان قابل توجهی در مقایسه با زمان عرضه اولیه کاهش پیدا کرده و اکنون زمان مناسبی برای خرید آن است. گوشی LG V50 از نظر توان پردازشی، دوربین و کیفیت نمایشگر از گجت های اندرویدی رده بالای کنونی بازار چیزی کم ندارد.

صفحه نمایش این گوشی شبیه به مدل قبلی سری V دارای اندازه ۶.۴ اینچ بوده و پنل آن P-OLED است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن کیو اچ‌دی پلاس بوده و تراکم پیکسلی ۵۳۸ پی‌پی‌آی را ارائه می‌کند. پشتیبانی از HDR10 و محافظت شدن توسط شیشه‌های گوریلا گلس ۵ نشان می‌دهد کیفیت صفحه نمایش در حد بهترین پرچمداران ۲۰۲۰ است.

پنل پشتی این گوشی با استفاده از نسل ششم شیشه‌های گوریلا گلس محافظت می‌شود. پشتیبانی از استاندارد مقاومتی IP68 و استاندارد نظامی MIL-STD-810G خیالتان را از بابت دوام بالای آن در برابر نفوذ آب، فشار و ضربه راحت خواهد کرد.

از نظر ظاهری، تفاوتی مهم بین ال جی وی ۵۰ و گوشی های رده بالای اندرویدی ۲۰۲۰ وجود دارد. در این مدل دوربین سلفی، اسپیکر روگوشی و دیگر سنسورهای ضروری روی یک ناچ تقریبا عریض قرار گرفته‌اند. این در حالی است که بهترین گوشی‌ هتی اندرویدی سال ۲۰۱۹ و به بعد از حفره روی نمایشگر استفاده می‌کنند.

مشکلات ال جی وی 50

البته عریض بودن این بریدگی بدون دلیل نیست؛ گوشی LG V50 به یک دوربین سلفی دوگانه، متشکل از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی، مجهز شده و می‌تواند در رزولوشن فول اچ‌دی، با نرخ فریمی ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند.

دوربین اصلی گوشی سه گانه است. سنسور اصلی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی از یک لنز عادی، دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/1.5، استفاده می‌کند. رزولوشن دو سنسور دیگر ۱۲ مگاپیکسل و ۱۶ مگاپیکسل بوده و به ترتیب از لنزی تله فوتو و اولترا واید استفاده می‌کنند. شبیه به بیشتر پرچمداران کنونی، این دوربین قادر به فیلم برداری ۴K در نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه است.

ویژگی بسیار مهم آن، ارائه یک نمایشگر ثانویه است. در واقع LG Dual Screen جزو لوازم جانبی ال جی وی ۵۰ بوده و به آن متصل می‌شود. به این ترتیب دو صفحه نمایش یکپارچه در اختیار خواهید داشت. چند روز بعد از رونمایی این گوشی، ال جی نحوه استفاده از نمایشگر دوگانه و ویژگی های جدید ال جی وی ۵۰ را به تصویر کشید.

به عنوان دیگر مشخصات فنی آن باید به استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵، ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی، اسکنر اثر انگشت روی پنل پشتی، باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی و سیستم شارژ سریع ۱۸ واتی اشاره کرد.

مشکلات ال جی وی ۵۰ که در این مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم، نباید شما را از خرید این گوشی متفاوت و ارزشمند پشیمان کنند. آن‌ها توسط تعداد محدودی کاربر گزارش شده و اغلب قابل رفع هستند.

فهرست مشکلات ال جی وی ۵۰

اگر تنها به دنبال یافتن روش رفع مشکلی خاص، که در گوشی شما پدید آمده هستید، نگاهی به فهرست زیر بیندازید. با کلیک روی هر عنوان به قسمت مربوط به بررسی آن مشکل ارسال خواهید شد.

  • مشکل داغ شدن بیش از اندازه ال جی وی ۵۰
  • مشکل دوام پایین باتری ال جی وی ۵۰
  • مشکل لگ و کندی رابط کاربری ال جی وی ۵۰
  • مشکل خاموش شدن ناگهانی ال جی وی ۵۰
  • مشکل فریز شدن نمایشگر ال جی وی ۵۰
  • مشکل اجرای کند اپلیکیشن‌ها در ال جی وی ۵۰
  • مشکل کرش کردن ناگهانی بازی‌ها در ال جی وی ۵۰
  • مشکل عدم عدم کارکرد صحیح بلوتوث ال جی وی ۵۰
  • مشکل عدم کارکرد نمایشگر بعد از ترک خوردن ال جی وی ۵۰
  • مشکلات مربوط به وای فای در ال جی وی ۵۰
  • مشکلات مربوط به شبکه موبایل در ال جی وی ۵۰
  • مشکل عدم دانلود اپلیکیشن‌ها در پلی استور توسط ال جی وی ۵۰

توجه: مشکلات اشاره شده در این مطلب،‌ بر اساس گزارش‌های کاربران در سراسر جهان تهیه شده و ممکن است برای گوشی شما اتفاق نیفتاده باشند.

تشخیص مشکل سخت افزاری از نرم افزاری

از کار افتادن جزئی برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌ها دستگاه می‌تواند نشانه‌ای از یک ایراد نرم افزاری باشد. اگر یک ویژگی همچون امکان زوم اپتیکال به طور کامل غیر قابل استفاده شود، احتمال این که مشکلی سخت افزاری عامل آن باشد، افزایش پیدا خواهد کرد. توصیه می‌کنیم حتما آپدیت‌های نرم افزاری منتشر شده توسط سازنده گوشی را حتما دریافت کنید. در این صورت، ایرادهای نرم افزاری اغلب از بین خواهند رفت.

مشکل داغ شدن بیش از اندازه ال جی وی ۵۰

در صورتی که دمای دستگاه به شکلی آزاردهنده افزایش پیدا می‌کند، باید به نکات زیر توجه کنید. این مشک ال جی وی ۵۰ در صورتی که به موقع برطرف نشود، ایرادهایی دائمی به برخی قطعات وارد خواهد شد.

  • هرگز گوشی را برای مدت زمانی طولانی به شارژر متصل نگه ندارید. به محض پر شدن ظرفیت باتری، کابل شارژ را از گجت جدا کنید. یکی از بدترین عادت‌ها در این زمینه، اتصال گوشی به شارژر دیواری در ابتدای شب و جدا کردن آن از منبع برق در ابتدای روز بعد است.
  • هرگز در زمان شارژ شدن گوشی، مگر در مواقع ضروری، از آن استفاده نکنید. آسیب در صورت اتصال به اینترنت و مخصوصا برقراری مکالمه تلفنی در زمان شارژ شدن، بیشتر خواهد شد. بعد از آن، حتی در صورت عدم اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سنگین، دستگاه گاه و بی‌گاه داغ می‌کند.
  • LG V50 دارای تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ با ۶ گیگابایت رم بوده و به نمایشگر دوگانه مجهز است، به همین دلیل باید از آن دستگاهی ایده‌آل به منظور اجرای بازی‌های موبایل یاد کرد. با این حال ال جی وی ۵۰ یک گوشی گیمینگ نبوده و سیستم خنک‌کنندگی پیشرفته‌ای ندارد. بعد از هر چند دقیقه اجرای بازی‌های سنگین، چند دقیقه‌ای به گوشی استراحت بدهید.
  • حین مکالمه صوتی، جی پی اس، اتصال به اینترنت از طریق شبکه موبایل و دیگر سنسورهای غیر ضروری را خاموش کنید. ارسال و دریافت امواج الکترومغناطیسی در زمان مکالمه، دمای گوشی را به شدت افزایش می‌دهد. نباید به این مشکل دامن زد.
  • اگر با وجود رعایت این موارد مشکل برطرف نشد، باید گوشی را برای بررسی نزد یک تعمیرکار مجاز ببرید.

مشکل دوام پایین باتری ال جی وی ۵۰

با در نظر گرفتن رزولوشن و اندازه نمایشگر و همچنین ظرفیت باتری این گوشی، نمی‌توان انتظار زیادی درباره دوام باتری داشت. با این حال اگر به شکلی آزاردهنده، شارژ گوشی خیلی سریع تخلیه شده و هر روز با وجود استفاده معمولی بیش از یک مرتبه مجبور به اتصال گجت به منبع برق هستید، باید مشکل را ریشه‌یابی کنید:

  • اپلیکیشن‌های جانبی مدعی حذف فایل‌های اضافی (Phone Cleaner) و ذخیره نیرو (Battery Saver) را حذف کنید.
  • وارد اپلیکیشن تنظیمات شده و حالت Power Saving را فعال‌ کنید. حالت ذخیره نیرو پیش‌فرض اندروید ۹ به خوبی مصرف انرژی را در گوشی محدود می‌کند.
  • در زمان عدم استفاده از هر حسگری همچون شتاب‌سنج، تنظیم خودکار نور نمایشگر، جی پی اس و بلوتوث آن را خاموش کنید.
  • مصرف انرژی حین اتصال به اینترنت از طریق شبکه موبایل، در مقایسه با زمان استفاده از اتصال وای فای، به طرز چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند. تا جای ممکن از یک شبکه وای فای در اطراف بهره ببرید.
  • اپلکیشن‌هایی نظیر فیس بوک، که همیشه در پس‌زمینه سرویس‌های متعددی را در حالت اجرا نگه می‌دارند، حذف کنید. می‌توانید از طریق مرورگر وب از سرویس‌های آن‌ها استفاده کنید.

مشکل لگ و کندی رابط کاربری ال جی وی ۵۰

رابط کاربری سفارشی گوشی های اندرویدی ال جی سنگین نیست. از طرفی ال جی وی ۵۰ پرچمداری با ۶ گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ محسوب می‌شود، در نتیجه هیچ کندی قابل قبول نیست. با وجود ادعای ال جی مبنی بر روان بودن اولین گوشی سری V در سال ۲۰۱۹، برخی کاربران از مشکلات ال جی وی ۵۰ درباره لگ رابط کاربری گلایه دارند. برای حل مشکل به نکات زیر توجه کنید:

  • ابتدا لانچرهای جانبی را حذف و به رابط کاربری پیش‌فرض گوشی بسنده کنید. مشکل اینجاست که لانچرها، برخلاف رابط کاربری سفارشی هر گوشی، بر اساس مشخصات فنی دستگاه بهینه نشده و با پردازشگر آن تطابق ندارند. بعد از حذف، یک مرتبه گوشی را خاموش کرده و سپس روشن کنید (هارد ری‌بوت)
  • اگر مشکل همچنان پابرجاست، یک مرتبه گوشی را ریست فکتوری کنید. برای این کار به مسیر Go to setting > Backup & Reset > Factory Reset your phone بروید. قبل از این کار حتما از همه اطلاعات بکاپ تهیه کنید.
  • اگر حتی بعد از ریست فکتوری مشکل لگ رابط کاربری از بین نرفت، باید آن را به یک تعمیرکار مجاز سپرده و درخواست نصب مجدد سیستم عامل کنید.

مشکل خاموش شدن ناگهانی ال جی وی ۵۰

این فقط جزو مشکلات ال جی وی ۵۰ نبوده و بین گوشی‌های اندرویدی رایج است. اگر حین استفاده از گوشی، به طور اتفاقی خاموش شد، برای رفع ایراد به نکات زیر دقت داشته باشید.

  • اگر با اولین مشکل مورد بررسی یعنی افزایش بیش از اندازه دمای دستگاه مواجه شده‌اید، هر چه زودتر فکری به حال آن کنید. وقتی دما از مرز مشخصی تجاوز می‌کند، سیستم به صورت خودکار، برای جلوگیری از ذوب شدن قطعات، دستگاه را خاموش خواهد کرد.
  • یک مرتبه باتری را تا ۱۰۰ درصد شارژ کرده و سپس تا زمان خاموش شدن گوشی به خاطر اتمام شارژ، از آن استفاده کنید.
  • یک مرتبه گوشی را ریست فکتوری کنید. بعد از این کار فایل بکاپ را به طور کامل بازیابی نکنید. در عوض، به صورت دستی، داده‌های مهم را روی مکانی ایمن (قبل از عملیات پاک‌سازی) کپی کرده و بعد از راه‌اندازی سیستم عامل، به گوشی ال جی وی ۵۰ خود برگردانید.

این مشکل جدی بوده و باید خیلی زود مدیریت شود. در صورت عدم رفع مشکل بعد از یک مرتبه ریست فکتوری، خیلی سریع گوشی را به یک تعمیرکار مجاز نشان بدهید.

مشکل فریز شدن نمایشگر ال جی وی ۵۰

به گزارش برخی کاربران، گوشی LG V50 آن‌ها در زمان استفاده از یک اپلیکیشن کاربردی، اجرای بازی یا حتی گشت و گذار عادی در رابط کاربری و استفاده از برنامه دیالر به منظور برقراری تماس، فریز می‌شود. به منظور ایرادیابی و رفع مشکل مراحل زیر را دنبال کنید.

  • اگر مشکل حین استفاده از یک یا چند برنامه خاص بروز می‌کند، مشکل از گوشی ال جی وی ۵۰ نبوده و باید انگشت اتهام را به صورت همان برنامه‌های اندرویدی ببرید. آن‌ها را از گوگل پلی استور آپدیت کرده یا یک مرتبه حذف و سپس نصب کنید. در صورت دانلود و نصب برنامه از منابع غیر قابل اطمینان، احتمال رخ دادن مشکل بیشتر می‌شود.
  • در صورتی که مشکل مربوط به نرم افزارهای پیش‌فرض سیستم عامل است (امکان حذف آن‌ها وجود ندارد) باید کش آن‌ها را پاک کنید. به مسیر Setting > Apps > Default Apps رفته و بعد از لمس نرم افزار مورد نظر، کش را پاک کنید. این کار یعنی حذف کش را می‌توانید برای همه برنامه‌های دیگر نیز امتحان کنید. گفتنی است با وجود عدم امکان حذف برنامه‌های پیش‌فرض، امکان جایگزین کردن آن‌ها وجود دارد. به عنوان نمونه بهترین جایگزین برای اپلیکیشن پیامک پیش‌فرض همه گوشی‌های اندرویدی، گوگل مسیجز است.
  • ریست فکتوری کردن گوشی احتمالا به رفع مشکل کمک خواهد کرد.

مشکل اجرای کند اپلیکیشن‌ها در ال جی وی ۵۰

برخی کاربران ادعا می‌کنند سرعت اجرای برخی برنامه‌ها در ابتدا، کمتر از حد انتظار است. در صورتی که شما نیز با چنین مشکلی برخورد کردید، نکات زیر را مد نظر داشته باشید.

  • طبیعت برخی اپلیکیشن‌ها همچون یوتیوب، بارگذاری با تاخیر است. آن‌ها برای اجرا نیازمند یک سری پردازش و جمع‌آوری یک سری داده هستند. در نتیجه مشکلی وجود ندارد. این موضوع درباره بازی‌های دارای گرافیک بالا نیز صدق می‌کند.
  • یک مرتبه گوشی را ری‌استارت کرده و برنامه مورد نظر را مجددا باز کنید. با این کار، به خاطر رها شدن حافظه و پردازنده در اختیار برخی نرم افزارها، گوشی روان‌تر خواهد شد.
  • یک مرتبه کش برنامه‌های کند را پاک کنید. در صورت پابرجا ماندن مشکل، این مرتبه دیتا آن‌ها را حذف کنید. با حذف دیتا همه اطلاعات ذخیره شده داخل اپلیکیشن از بین رفته و نرم افزار شبیه به زمان نصب اولیه آن خواهد شد. برای حذف دیتا و کش وارد قسمت Apps در تنظیمات شده و روی نام برنامه مورد نظر ضربه بزنید.
  • برای حل این مشکل نیز در صورت عدم پاسخ‌گویی روش‌های بالای، چاره‌ای به جز ریست فکتوری کردن نخواهید داشت.

مشکل کرش کردن ناگهانی بازی‌ها در ال جی وی ۵۰

بیرون پریدن از بازی درست وسط اجرای آن، تجربه‌ای تلخ و البته عصبانی‌کننده است! اگر چند مرتبه بدون دلیل با این مشکل مواجه شدید، به نکات زیر دقت داشته باشید.

  • وارد بخش Apps در تنظیمات شده و کش و همچنین دیتا بازی را حذف کنید. فراموش نکنید با حذف دیتا، همه پیشرفت‌های شما داخل بازی از بین رفته و بعد از اجرای مجدد، همه چیز از ابتدا آغاز خواهد شد.
  • بازی را یک مرتبه حذف و مجددا از طریق گوگل پلی استور نصب کنید.
  • اگر بازی را پیشتر از گوگل پلی استور دریافت کرده‌اید، آن را آپدیت کنید. با دریافت به‌روزرسانی جدید مشکل به احتمال زیاد برطرف خواهد شد.

مشکل عدم عدم کارکرد صحیح بلوتوث ال جی وی ۵۰

از دیگر مشکلات رایج بین گوشی های هوشمند عدم اتصال بلوتوث است. در صورت مواجه شدن با این مشکل موارد زیر را دنبال کنید.

  • از آپدیت بودن گوشی اطمینان پیدا کنید. در صورتی که نوتیفیکیشنی مبنی بر وجود آپدیت نرم افزاری جدید طی چند هفته اخیر دریافت نکرده‌اید، وارد قسمت Update در تنظیمات شده و وضعیت را به صورت دستی بررسی کنید.
  • در دستگاه گیرنده و فرستنده، بلوتوث را در وضعیت قابل مشاهده قرار بدهید، چرا که به صورت پیش‌فرض، بلوتوث بعد از روشن شدن روی حالت مخفی قرار می‌گیرد. برای این کار کافی است وارد تنظیمات بلوتوث شده و روی نام آن ضربه بزنید.
  • یک مرتبه بلوتوث را خاموش و گوشی را ری‌استارت کنید. مجددا برای برقراری اتصال تلاش کنید.
  • اگر می‌توانید به سایر گجت‌های دارای چیپ بلوتوث متصل شوید، مشکل از ال جی وی ۵۰ شما نبوده و باید از سمت دستگاه دیگر آن را ریشه‌یابی کنید.

مشکل عدم کارکرد نمایشگر بعد از ترک خوردن ال جی وی ۵۰

بعد از ضربه خوردن نمایشگر و پیش از سپردن آن به دست تعمیرکار، احتمالا در پی کپی کردن یا حذف اطلاعات خصوصی‌تان همچون تصاویر باشید. برای این کار:

  • گوشی را با استفاده از کابل یو اس بی به کامپیوتر وصل کنید. به این ترتیب نیاز به لمس نمایشگر از بین رفته و به فایل منیجر گوشی دسترسی خواهید داشت. محدودیت این روش، عدم امکان ورود، بکاپ‌گیری و حذف اپلیکیشن‌ها است.
  • برای استفاده از یک برنامه بدون نیاز به لمس نمایشگر می‌توانید از ماوس و کیبورد استفاده کنید. خوشبختانه LG V50 از کابل او تی جی پشتیبانی کرده و از طریق آن قادر خواهید بود یک ماوس و کیبورد بدون سیم را به صورت مستقیم به گوشی وصل کنید. این روش زمانی کاربردی است که با وجود عدم امکان صدور دستورات لمسی روی صفحه نمایش، قادر به مشاهده محتوا روی آن باشید.

مشکلات مربوط به وای فای در ال جی وی ۵۰

مشکلات ال جی وی ۵۰ در رابطه با اتصال وای فای فقط به گوشی مربوط نبوده و ممکن است به روتر / مودم بدون سیم شما ارتباط پیدا کند.

  • نخست روتر / مودم بدون سیم را بررسی کنید. اگر سایر گجت‌ها نیز قادر به اتصال به آن نیستند، ریشه مشکل را پیدا کرده‌اید. سری به تنظیمات آن زده و در صورت پیدا نکردن علت، پیکربندی را ریست کنید. همه گزینه‌ها را روی حالت پیش‌فرض رها کنید.
  • از نبود مانع بر سر راه مودم / روتر اطمینان پیدا کنید. ۷ روش تقویت آنتن دهی مودم وای فای را یاد گرفته و دنبال کنید.
  • گوشی را برای یک دقیقه روی حالت پرواز قرار داده و سپس خارج کنید. مجددا برای اتصال تلاش کنید.
  • در صورت عوض شدن پسورد شبکه بدون سیم قادر به اتصال به آن نخواهید بود. وضعیت را از ادمین شبکه جویا شوید.

مشکلات مربوط به شبکه موبایل در ال جی وی ۵۰

اگر در این رابطه واقعا مشکلی بروز کرده باشد، به احتمال زیاد سخت افزاری است. در صورت ضعیف شدن سیگنال‌های دریافتی یا عدم امکان اتصال به اینترنت موبایل نکات زیر را مد نظر داشته باشید.

  • یک مرتبه سیم کارت را از درگاه مخصوص آن بیرون آورده و مجددا، با احتیاط بیشتری، سر جای خود قرار بدهید. حین این کار گوشی را حتما خاموش کنید.
  • حالت پرواز را فعال کرده و بعد از سی ثانیه مجددا خاموش کنید.
  • برخی تنظیمات شبکه موبایل را تغییر بدهید. حالت یافتن اپراتور و همچنین نوع شبکه موبایل را روی خودکار قرار بدهید.

مشکل عدم دانلود اپلیکیشن‌ها در پلی استور توسط ال جی وی ۵۰

این مورد نیز تنها جزو مشکلات ال جی وی ۵۰ نبوده و بین دستگاه‌های اندرویدی متداول است. برای رفع مشکل:

  • وارد تنظیمات شده و بعد از یافتن اپلیکیشن گوگل پلی استور در Apps کش آن را پاک کنید.
  • داخل تنظیمات این فروشگاه نرم افزاری، تاریخچه جستجوها را پاک کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.