تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
کد خبر : 588303

راه های کسب درامد ارزی و روش های نقد کردن آن

راه های کسب درامد ارزی و روش های نقد کردن آن

چکیده : شما می‌توانید برای نقد کردن درآمد ارزی خود از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت و یا ووچر پرفکت مانی استفاده کنید. این کار خیلی راحت است و کارمزد زیادی هم ندارد. با توجه به افزایش چندین برابری قیمت دلار در سال‌های اخیر و کاهش چشمگیر قدرت خرید، بسیاری از مردم به فکر کسب

چکیده : شما می‌توانید برای نقد کردن درآمد ارزی خود از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت و یا ووچر پرفکت مانی استفاده کنید. این کار خیلی راحت است و کارمزد زیادی هم ندارد.

با توجه به افزایش چندین برابری قیمت دلار در سال‌های اخیر و کاهش چشمگیر قدرت خرید، بسیاری از مردم به فکر کسب درآمد دلاری هستند. با این حال، همان‌طور که می‌دانید، کسب درآمد ارزی در ایران بسیار سخت است. دلیل آن هم تحریم‌هایی است که بر علیه کشور ما اعمال شده است. افراد ایرانی نمی‌توانند با هویت خود در سایت‌های بین‌المللی که امکان کسب درآمد ارزی را فراهم می‌کنند ثبت‌نام کنند. حتی اگر از هویت ایرانی استفاده نکنند هم اتصال با آی‌پی ایران، سبب محدود‌ شدن آنها می‌شود. به‌طور معمول، کارفرماها تمایلی برای کارکردن با افراد ایرانی ندارند و به همین دلیل لازم است ایرانی‌ها با استفاده از وی‌پی‌ان با آی‌پی ثابت هویت خود را مخفی کنند.

با این حال، همه مشکلاتِ کسب درآمد ارزی، مربوط به داشتن هویت ایرانی نیست. بخش مهمی از چالش مربوط به کسب درآمد ارزی در ایران، مرتبط با انتقال پول است. از آنجا که بانک‌های ایرانی تحریم هستند، انتقال دستمزد شما از طریق این سیستم‌ها امکان‌پذیر نیست. از طرف دیگر چون اکثر ایرانیان فاقد کیف پول پی پال یا حساب‌های ارزی هستند، نمی‌توانند درآمد خود را به این حساب‌ها منتقل کنند و اگر هم این کار را انجام دهند امکان نقدکردن و تبدیل آن به ریال وجود ندارد.

با همه این‌ها، باز هم راه‌های زیادی برای کسب درآمد ارزی و نقدکردن آن در داخل کشور وجود دارد. بیایید برخی از راه‌های کسب درآمد ارزی را که می‌توانید پول آن را به داخل کشور منتقل کنید با هم بررسی کنیم:

راه‌های کسب درآمد ارزی در ایران

 کسب درآمد از طریق یوتیوب

اگر بتوانید یک کانال خوب در یوتیوب بزنید، مشترکان زیادی را جذب کنید و در عرض 12 ماه 4000 ساعت ویدئو منتشر کنید، در حقیقت کارمند یوتیوب محسوب می‌شوید و این شرکت به شما پول خواهد داد، آن هم به شکل ارزی. درآمد افرادی که در یوتیوب فعال هستند، می‌تواند خیلی زیاد باشد.

کار در سایت‌های فریلنسری

بسیاری از سایت‌های فریانسری در سراسر جهان وجود دارند که افراد بی‌شماری در آنها ثبت‌نام کرده و کسب درآمد می‌کنند. اگر زبان انگلیسی شما خوب است و مهارت خاصی مثل نویسندگی، گرافیک، طراحی سایت، تدریس، عکس‌برداری و… دارید، می‌تواید در این سایت‌ها ثبت‌نام کنید و سفارش بگیرید. با این حال، معمولا  گرفتن اولین سفارش سخت است.

 

راه های کسب درامد ارزی و روش های نقد کردن آن

رمز ارز

کسب درآمد از طریق رمزارز در ایران رایج است، با این حال نیاز به دانش و مهارت کافی دارد؛ در غیر این صورت ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید.

کسب درآمد از بازارهای مالی

روزانه حجم زیادی از معاملات ارزی در بازارهای مالی در جهان، انجام می‌شود. کار در این بازارها مستلزم اطلاعت تخصصی است. با این حال برخی از افراد از این روش برای کسب درآمد ارزی در ایران استفاده می‌کنند.

فروش عکس، نقاشی و غیره به شکل NFT

NFT یک قطعه هنری دیجیتالی شده است که شخص آن را روی یک بلاک‌چین توکن کرده است. این فایل‌های دیجیتال کپی فیزیکی ندارند. در عوض، آنها تنها در دنیای دیجیتال وجود دارند که در آن سرمایه‌گذاران و مجموعه‌دارانِ آثار هنری، می‌توانند آنها را بخرند و بفروشند. شما می‌توانید آثار هنری خود را به این شکل بفروشید.

نقد کردن درآمد ارزی

نقد کردن درآمد ارزی یکی از بخش‌های مهم کسب درآمد ارزی است. اگر دوست و آشنایی در خارج از کشور دارید، می‌توانید از او خواهش کنید که دستمزد شما و یا پولی که از فروش ارز دیجیتال، NFT و.. کسب کرده‌اید، به حساب او منتقل شود و او معادل ریالی آن را به شما پرداخت کند. با این حال این کار دردسر دارد، ممکن است پول شما دیر برسد و از آن گذشته، استقلال مالی شما به‌ خطر می‌افتد.

شما می‌توانید برای نقد کردن درآمد ارزی خود از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت استفاده کنید. این کار خیلی راحت است و کارمزد زیادی هم ندارد.

برای این منظور کافی است در سایت نوین پرداخت حساب کاربری بسازید. مشاوران نوین پرداخت می‌توانند ارز شما را -که در حقیقت همان درآمد بلوکه شده شما در سایت، حساب کارفرما و یا کیف پول دیجیتال شماست- خریداری کنند و معادل ریالی آن را به حساب بانکی شما واریز کنند. این فرآیند با سرعت زیادی انجام می‌شود و می‌توانید از امنیت پول خود کاملا مطمئن باشید.

راه های کسب درامد ارزی و روش های نقد کردن آن

 

علاوه بر این، اگر می‌خواهید ارز دیجیتال بخرید و یا خرید ارزی داشته باشید، نوین پرداخت هم می‌تواند پول را به حساب پی پال مورد نظر شما واریز کرده و معادل ریالی آن از شما بگیرد و هم می‌تواند برای شما ارز دیجیتال بخرد.

یکی از رایج‌ترین راه‌های نقل و انتقال درآمد ارزی در نوین پرداخت، استفاده از «ووچر پرفکت مانی» است. این ووچر در حقیقت شبیه یک کارت شارژ یا هدیه اینترنتی عمل می‌کند که شما با پرداخت مبلغی پول آن را خریداری می‌کنند. ووچر پرفکت مانی دارای دو سری 10 و 16 شماره است که شما با وارد کردن آن در سایت‌های پذیرنده می‌توانید از خدمات ارزی برخوردار شوید. همچنین می‌توانید با آن ارز دیجیتال بخرید و یا هر پرداخت دیگری که دارید را انجام دهید.

اگر بخواهید، نوین پرداخت می‌تواند درآمد ارزی شما را به شکل ووچر پرفکت مانی به شما واگذار کند تا بتوانید بدون نیاز به تبدیل ارزی، به شکل مستقیم در خریدهای ارزی  و خرید ارز دیجیتال از آن استفاده کنید.

ووچر پرفکت مانی به جای دلار، حاوی نوعی ارز الکترونیک به نام «پرفکت مانی» است که هر واحد آن قیمتی معادل یک دلار دارد.  با توجه به این‌که پرفکت مانی یک ارز الکترونیک است، شما به‌راحتی می‌توانید آن را برای کسب درآمد ارزی به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کرده و یا آن را با استفاده از خدمات نوین پرداخت به ریال تبدیل کنید.

با خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت، دیگر هیچ مشکلی برای کسب درامد ارزی بر سر راه شما وجود ندارد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.